Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 21

2000
‎Hala ere, giza zientzietan teknikaren aurrerakuntzak ere nabariak izan ohi dira. Hauetakobaten berri eman nahi dugu lan honetan. Eta, hain zuzen, aipatutako Freud enazken lan hori,. Giza masen psikologia eta Niaren analisia?
2001
‎Arazo larribaten irtenbidea nondik etor daitekeen erakutsi nahi dugu, eta baita bide horretatiknola abia gaitezkeen ere. Seguruenik, ez dugu asmatuko; baina, beste norbaitekgauzak hobeto egiteko lehen oinarria ezarri nahi dugu lan honetan.
‎NMFko adituek diotenez, «espero dugu lan honek beste autore batzuk arazo hauek hobeki ulertzearren ikerketak egitera eta, azkenik, zor krisiaren azken kapitulua idaztera bultzatuko dituela».
2002
‎18). Urrats berri horren beharraz jabetu nahi du lan honek. Aurrerantzean irakurri eta sakondu den moduan,, gizarte industrialaren modernizazio erreflexiboa?
2003
‎UEUren errealitatea denboran zehar ez da bat eta bakarra izan, eta partaide bakoitzak esperientzia konkretu bat ezagutzeko aukera izan du. Horien guztien isla izan nahiko luke lan honek, nahiz eta nire ikuspegi propioak baldintzatuta dagoela jakin.
‎UEUn ia ia etengabea izan da erakundearen eta bere zereginen inguruko kezka; baina, era berean, egia da, maiz, kezka horiek zituztenak ez zirela zuzenean aritzen UEUren antolaketan eta, beraz, ez zirela esandakoak sortutako ondorioen erantzule zuzenak izaten. UEUren erakundetze prozesua dugu lan honen bigarren ardatza. Gizarte mugimendu gisa sortu zen UEU, Euskaltzaindiaren eta Ikas en babesean, izaera horrek dituen abantailekin eta desabantailekin.
2004
‎Lausoki bada ere, kontzeptua modu horretan zedarriturik, autoeraketa ekonomikoan jarri nahi genuke lan honetako arreta. Enpresez edo erakunde ekonomikoez ari gara, beraz.
‎Planteamendu horrek autorearen bigarren aroa azaltzen du. XX, mcndeko bigarren erdianmamitzen den birakcta pragmatikoaren aitzindarietako bat dugu lan hau.
‎Ezinbestez irakurri behar den kiasikoa da. Zientzia ezagutzarcn aztcrkcta sozialari bidca irekizion iraultza cragin zuen lan honek. Klasikoekin gertatu ohi dcn moduan, cra guztictako irakurkctakjasan ditu, batzuctan idcia kontrajarrien alde egiteko.
2005
‎Maiz, zuzendariapertsonaren estatusaren eta karismaren arabera aukeratzen da, lanpostu hauetarakoez da hautagairik izaten eta, Zuzendaritza Proiektua bera tramite burokratiko hutsbihurtzen da. Lehen aipatu dugun bezala, zuzendaritzak bere lana bideratzekoautonomia eskasa izaten du, irakasleriaren prestakuntza falta dute lan honi aurreegiteko eta ordainetan pizgarri gutxitxo lan astun honetan sartzeko.
2009
‎Hasiberritan zegoen gerra mota hau Durango eta Gernika bonbardatu zituztenean.Hirien bonbardaketak ikuspegi orokorrean jartzeko balio du lan honek.
‎Bigarren Mundu Gerraren ostean diktadura botatzeko egin ziren ahaleginen berriematen du lan honetan borroka haietan protagonista izan zen batek.
2011
‎«Gutxi batzuek» esan dut, baina uste baino gehiago izan zirela erakusten digu liburu honek; langile, sari, aldizkari, egitasmo eta proposamen ugari agertzen dira orrialde hauetan. Sarritan isilarazi eta baztertu zituen Historiaren joan etorriak, baina behar eta merezi dute lan honetan eskainitako tokia. Haien ekarpenik gabe, bakoitzak bere arloan egindakoa ezinbestekoa ez izan arren, lagungarria izan delako euskara unibertsitate hizkuntza bilakatzeko bidean.
‎7 Joan Ferres Pompeu Fabrako irakaslearen zuzendaritzapean, hainbat unibertsitatetako kide aritu gara dimentsioak deskribatzen eta dimentsio horiek neurgarri izan zitezen eztabaidatzen. 2007 urtean elkarlanean hasitako bide haren emaitza da eskuan duzun lan hau.
2012
‎Goian aipatutako eztabaida teorikoak inplikazio zuzenak ditu lan honetan helburudugun gaian: immigrazioaren eta Euskal Estatuaren arteko harremanean, hainzuzen.
2013
‎– Ezin duzu lan hau bestelakotu, eraldatu edo lan eratorririk sortu hartatik abiatuta.
2014
‎kuantifikazioa aipatu berri dugun kanpoikuspuntu horretatik ikertzea, zehazki, hainbat motatako kuantifikatzaileek hainbatintonazio patroiren eraginpean zer nolako portaera duten azaltzea. Modu teknikoagobatean esateko, informazio egitura desberdinen eraginpean kuantifikatzaileak nolaportatzen diren ikustea eta deskribatzea du lan honek jomuga, e.g. kuantifikatzaileakgaldegai posizioan agertzen direnean zer gertatzen den ikustea. Lan honek egingoduena hauxe da, galdegaiak kuantifikatzaileen interpretazioan duen eraginaren laginbat aurkeztu, horretarako hiru fenomeno aurkeztuko ditugularik:
2015
‎Proiektuaren helburu nagusialurzoru osasuntsuago eta larre emankorrago eta landare biodibertsitate handiagokoak lortzea da.Ekimenaren abiapuntua larreak maneiatzeko praktika egokiak frogatzea da, eta artzaineinekazaritza erregeneratiboko teknikak proposatzea, lurra eraginkorrago eta iraunkorragokudeatu ahal izateko. Aurrean dugun lan honek larratze motak (bideratua edo librea) latxa ardisistema batean duen eragina laburbiltzen du, ingurumenaren aldetik zein alde teknikotik daukaninpaktua neurtuz.
2017
‎Egileek Eusko Jaurlaritza (IT618) eta Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU (UFI11/ 56) eskertu nahi dituzte lan hau aurrera eramateko jasotako diru-laguntzagatik.
2019
‎Honela, aipatu berri ditugun soziolinguistikako ikerketa ildoei jarraituz, Nafarroako eremu mistokogazteen euskararen erabilera, jarrerak eta identitateak aztertzeko ikerketa baten lehen pausoakaurkeztuko ditugu lan honetan. ELEBILAB ikertaldeak azken bi hamarkadetan euskara gaztelaniagaitasunen garapenaz egindako lanei segida eman nahi zaie, taldearen aurreko ikerketetan gazte berberen hizkuntza jarrerak eta identitateak aztertuz.
‎informazioa lortu, formularioak eskuratu eta dokumentu ofizialakhelarazteko adibidez. Zenbaki orokor horiek informazio gutxi ematen dute eta bide horretan azterketa sakonago batproposatu dugu lan honetan, Eurostatek berak bildu eta zabaldutako mikrodatuetan oinarritzen dena. Alde batetik, Europar Batasunean herrialdez herrialde eGobernuaren erabilera maila berdina ote den aztertuko dugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia