Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎Ikasketak zentro ofizialetan egin ez dituzten ikasleak ere aurkez daitezke azterketa horretara, horrela Kontserbatorioan sartu eta, Gradu Ertaineko Lehen Ikastaroan hasi ordez, bitarteko ikastaroetan jardun ahal izateko.
2008
dituzten ikasleek ere.
‎Adimen gaitasun handia duten ikasleak ere lagunduko dituzte diruz, arauzko hezkuntzaren osagarri, programa espezifikoak jaso ditzaten.
2013
‎Ariketa errazago egiteko, tolestu goiko zangoa ere.Modu horretan, palanka gutxiago egiten da, eta, abdominalak behar bezain indartsu ez direnean, errazagoa da egonkortzea. Aldaketa hori egokia da aldakako muskulu iskioural eta flexore laburrak dituzten ikasleentzat ere (abdominaletan nahikoa indar izanez gero, beheko zangoa luzatuta ere egin dezakete).
‎Askotan ingelesa den hizkuntza batean moldatzeko trebetasuna eta konfiantza irabazten da. Hizkuntza bat denbora gutxian hobetu behar duten profesionalentzat aurreikusita daude ikastaroak, baina baita atzerriko hizkuntza baten ezagutzan aurrera egin nahi duten ikasleentzat ere, eta, ondorioz, baita emaitza akademikoetan eta lan itxaropenetan ere, etorkizunari begira. Murgiltze ikastaro baten abantailak Hizkuntzan murgiltzeko ikastaro baten kontratazioa baloratzerakoan, hainbat alderdi hartu behar dira kontuan:
‎Horrela finkatzen dira ezagutza eta ikaskuntza kooperatiboa ikasleen artean. Ikasteko zailtasunak dituzten haurrentzako Montessori metodoa Pedagogia honen defendatzaileek arreta faltagatik (TDAH) arazoak dituzten ikasleentzat ere gomendagarria dela diote. Adierazi dutenez, azterlan batzuen arabera, «Montessori eskoletan TDHA gutxiago dago», eta haren ezaugarriei egokitzen zaien ikasgela baten aukerak «patologia honek eragindako haurrentzat interesgarriak diren erantzunak» dira.
2018
‎KIVA protokoloaren baitan, interbentzioak aurreikusten dira erasotuarekin eta erasotzailearekin. Baina gaia ikasle guztiekin lantzen da, baita jazarpenean parte hartu ez duten ikasleekin ere, eta honela, ikusarazten zaie guztion arazoa den horretan posizionatzeko beharra: pasibitateak konplize egiten zaitu, eta ikasle gisa, posizio aktibo bat hartzera derrigorturik zaude.
2023
‎Hezkuntzan aparteko beharrak dituzten ikasleak ere gogoan ditu Arroyok: «Badaude programa batzuk oso erabilgarriak direnak hezkuntza premia bereziak dituzten umeentzat.
‎Hezkuntza arautuan ikastaroa burutu ondoren, ikasleei proposamena luzatu zitzaien eta eurek heldu". Ikastaroa jaso ez zuten ikasleak ere animatu ziren, Lehen Hezkuntzako 4 mailakoak. Arbizutik ikasle bat joaten da ere, Arbizun ez baitago bertso eskolarik.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia