Emaitzak: 9
2002 | ||
Ikasketak zentro ofizialetan egin ez | dituzten ikasleak ere aurkez daitezke azterketa horretara, horrela Kontserbatorioan sartu eta, Gradu Ertaineko Lehen Ikastaroan hasi ordez, bitarteko ikastaroetan jardun ahal izateko. | |
2008 | ||
| dituzten ikasleek ere. | |
Adimen gaitasun handia | duten ikasleak ere lagunduko dituzte diruz, arauzko hezkuntzaren osagarri, programa espezifikoak jaso ditzaten. | |
2013 | ||
Ariketa errazago egiteko, tolestu goiko zangoa ere.Modu horretan, palanka gutxiago egiten da, eta, abdominalak behar bezain indartsu ez direnean, errazagoa da egonkortzea. Aldaketa hori egokia da aldakako muskulu iskioural eta flexore laburrak | dituzten ikasleentzat ere (abdominaletan nahikoa indar izanez gero, beheko zangoa luzatuta ere egin dezakete). | |
Askotan ingelesa den hizkuntza batean moldatzeko trebetasuna eta konfiantza irabazten da. Hizkuntza bat denbora gutxian hobetu behar duten profesionalentzat aurreikusita daude ikastaroak, baina baita atzerriko hizkuntza baten ezagutzan aurrera egin nahi | duten ikasleentzat ere, eta, ondorioz, baita emaitza akademikoetan eta lan itxaropenetan ere, etorkizunari begira. Murgiltze ikastaro baten abantailak Hizkuntzan murgiltzeko ikastaro baten kontratazioa baloratzerakoan, hainbat alderdi hartu behar dira kontuan: | |
Horrela finkatzen dira ezagutza eta ikaskuntza kooperatiboa ikasleen artean. Ikasteko zailtasunak dituzten haurrentzako Montessori metodoa Pedagogia honen defendatzaileek arreta faltagatik (TDAH) arazoak | dituzten ikasleentzat ere gomendagarria dela diote. Adierazi dutenez, azterlan batzuen arabera, «Montessori eskoletan TDHA gutxiago dago», eta haren ezaugarriei egokitzen zaien ikasgela baten aukerak «patologia honek eragindako haurrentzat interesgarriak diren erantzunak» dira. | |
2018 | ||
KIVA protokoloaren baitan, interbentzioak aurreikusten dira erasotuarekin eta erasotzailearekin. Baina gaia ikasle guztiekin lantzen da, baita jazarpenean parte hartu ez | duten ikasleekin ere, eta honela, ikusarazten zaie guztion arazoa den horretan posizionatzeko beharra: pasibitateak konplize egiten zaitu, eta ikasle gisa, posizio aktibo bat hartzera derrigorturik zaude. | |
2023 | ||
Hezkuntzan aparteko beharrak | dituzten ikasleak ere gogoan ditu Arroyok: «Badaude programa batzuk oso erabilgarriak direnak hezkuntza premia bereziak dituzten umeentzat. | |
Hezkuntza arautuan ikastaroa burutu ondoren, ikasleei proposamena luzatu zitzaien eta eurek heldu". Ikastaroa jaso ez | zuten ikasleak ere animatu ziren, Lehen Hezkuntzako 4 mailakoak. Arbizutik ikasle bat joaten da ere, Arbizun ez baitago bertso eskolarik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle ere | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |