2002
|
|
kolokan dagoela, eta, beste aldetik, euskararen presentzia testimoniala dela. Bere aldetik, EHUko32 Gizarte eta Komunikazio Zientzietako Fakultatean Irrati Laborategia dago, eta Leioa Irratia33 adierazleaz irratsaio parrillak emititu diren arren, ez da emisora moduan ari, eta ikasleentzako praktika tailerra da; hala eta guztiz ere, nahi
|
duten
ikasleek beren saioak egiteko aukera dute eskola orduetatik kanpo.
|
2008
|
|
Ikasleek lankidetza proiektu bat aurkeztu diote departamentuari, zein eginkizun izanen dituzten zehaztuz. Baldintza horiek betetzen dituzten eta beka hauen onuradun izan nahi
|
duten
ikasleek beren zerbitzuak eman nahi dituzten departamentuari lankidetza proiektu bat aurkeztu diote. Proiektu horretan, egin beharreko eginkizunak, lan erregimena eta bete beharreko ordutegia zehaztuko dira.
|
|
LOEk ezartzen duen bezala, autonomia erkidegoetako administrazioek antolatu behar dituzte programa horiek akademikoki. Beraz, ikasketa horiek egin nahi
|
dituzten
ikasleek beren autonomian kontsultatu dituzte programetan sartzeko berariazko irizpideak eta programak garatzeko baldintzak. Hala ere, eta oro har, Hasierako Lanbide Prestakuntzako Programetara sar daitezke Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua lortu ez duten 16 urtetik gorako ikasleak (programa hasi den urteko abenduaren 31 baino lehen beteak).
|
2010
|
|
Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak
|
dituzten
ikasleek beren prestakuntzarekin jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk.
|
2011
|
|
michael_ swan Hezkuntzari buruzko Lege Organikoak (LOE 2006), gure herrialdearen historian lehen aldiz, hezkuntza arretarako berdintasunerako eskubidea jasotzen zuen ikasteko zailtasun bereziak zituzten ikasleentzat. Araudi horretako 71.2 artikuluak agintzen duenez, hezkuntza administrazioek “hezkuntza arreta arrunta ez den beste hezkuntza arreta behar
|
duten
ikasleek beren gaitasunak ahalik eta gehien gara ditzaten beharrezkoak diren baliabideak ziurtatzea” dagokie hezkuntza administrazioei. Araudiaren zehaztapenean eta garapenean oso aurrerapen txikiak egin dira.
|
2018
|
|
Eta legeak ere bide hori urratu du. Jaurlaritzak gai horren inguruan onartutako dekretu batek dio hezkuntza premia bereziak
|
dituzten
ikasleek beren beharren araberako arreta jaso dutela matrikulatuta dauden ikastetxean, ikastetxearen berezko baliabideekin eta Hezkuntza Administrazioak ikastetxearen esku jarri dituen baliabideekin. Baliabide horiek murrizteaz gain, daudenik ere ez dutela jakinarazten salatu du Lagundu NEE Enkarterri elkarteko presidenteak.
|
2019
|
|
Unipour en azterlan baten arabera, unibertsitateko Orientazio Areto Unibertsitarioak unibertsitateko graduak aukeratzeko aholkuak ematen ditu, ikasleen% 52k bokazioz hautatuko du bere karrera, eta% 35ek, berriz, irteera profesionalak. «Gomendatzen
|
dugu
ikasleek beren sena jarraitzea eta gustuko duten zerbaiten alde egitea; izan ere, lan egoera oso ezegonkorra da, eta, orain, inoiz baino zalantzagarriagoa da, eta inondik ere gustatzen ez zaien zerbaitetan lan egitea bere karrera osoa zaputz dezake. Gustukoen dituzten aukeren artean zalantzak badituzte, orduan hobe da enplegagarritasunari erreparatzea», dio Círculo Formación enpresako bazkide sozio zuzendariak, Unipour ek antolatzen duen aholkulariak.
|
2021
|
|
Zuzenekoa ez den komunikazio mota bakarrean (I2: Grabatuak diren kontaketak egitea)
|
dute
ikasleek beren gaitasunaren hautematerik positiboena: 4tik 3ko balorazioa eman dute.
|
2022
|
|
Punttuka metodoa, CREENAko profesionalek egin dute, materialak Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleei zuzenduta daude. Ikusmen arazoak
|
dituzten
ikasleek beren klasekideekin batera erabili dezakete metodoa.
|
2023
|
|
Hala, ikastetxean ingurune babeslea eraikitzea hezkuntza komunitate osoaren zeregina da. Irakasleek, familiek, irakasle ez diren langileek eta erakundeek konpromisoa hartu behar
|
dute
ikasleei beren eskubideak eta autobabeserako tresna egokiak ezagutarazteko. Pertsonen arteko harreman giro segurua ere sortu behar dute.
|