Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎kolokan dagoela, eta, beste aldetik, euskararen presentzia testimoniala dela. Bere aldetik, EHUko32 Gizarte eta Komunikazio Zientzietako Fakultatean Irrati Laborategia dago, eta Leioa Irratia33 adierazleaz irratsaio parrillak emititu diren arren, ez da emisora moduan ari, eta ikasleentzako praktika tailerra da; hala eta guztiz ere, nahi duten ikasleek beren saioak egiteko aukera dute eskola orduetatik kanpo.
2008
‎Ikasleek lankidetza proiektu bat aurkeztu diote departamentuari, zein eginkizun izanen dituzten zehaztuz. Baldintza horiek betetzen dituzten eta beka hauen onuradun izan nahi duten ikasleek beren zerbitzuak eman nahi dituzten departamentuari lankidetza proiektu bat aurkeztu diote. Proiektu horretan, egin beharreko eginkizunak, lan erregimena eta bete beharreko ordutegia zehaztuko dira.
‎LOEk ezartzen duen bezala, autonomia erkidegoetako administrazioek antolatu behar dituzte programa horiek akademikoki. Beraz, ikasketa horiek egin nahi dituzten ikasleek beren autonomian kontsultatu dituzte programetan sartzeko berariazko irizpideak eta programak garatzeko baldintzak. Hala ere, eta oro har, Hasierako Lanbide Prestakuntzako Programetara sar daitezke Bigarren Hezkuntzako graduatu titulua lortu ez duten 16 urtetik gorako ikasleak (programa hasi den urteko abenduaren 31 baino lehen beteak).
2010
‎Errendimendu akademikoa eta arrakasta zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da uzteko aukera. Ikasketa estrategia onenak dituzten ikasleek beren prestakuntzarekin jarraitzeko aukera gehiago dutela egiaztatu da. Jarduera osagarriak egitea, ikasgelako edukiak eguneratuta izatea, ikasgelara edo tutoretzetara erregulartasunez joatea eta irakasleei zalantzak azaltzea dira hezkuntza sisteman jarraituko dutela aurreikus dezaketen ikasleen jardueretako batzuk.
2011
‎michael_ swan Hezkuntzari buruzko Lege Organikoak (LOE 2006), gure herrialdearen historian lehen aldiz, hezkuntza arretarako berdintasunerako eskubidea jasotzen zuen ikasteko zailtasun bereziak zituzten ikasleentzat. Araudi horretako 71.2 artikuluak agintzen duenez, hezkuntza administrazioek “hezkuntza arreta arrunta ez den beste hezkuntza arreta behar duten ikasleek beren gaitasunak ahalik eta gehien gara ditzaten beharrezkoak diren baliabideak ziurtatzea” dagokie hezkuntza administrazioei. Araudiaren zehaztapenean eta garapenean oso aurrerapen txikiak egin dira.
2018
‎Eta legeak ere bide hori urratu du. Jaurlaritzak gai horren inguruan onartutako dekretu batek dio hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleek beren beharren araberako arreta jaso dutela matrikulatuta dauden ikastetxean, ikastetxearen berezko baliabideekin eta Hezkuntza Administrazioak ikastetxearen esku jarri dituen baliabideekin. Baliabide horiek murrizteaz gain, daudenik ere ez dutela jakinarazten salatu du Lagundu NEE Enkarterri elkarteko presidenteak.
2019
‎Unipour en azterlan baten arabera, unibertsitateko Orientazio Areto Unibertsitarioak unibertsitateko graduak aukeratzeko aholkuak ematen ditu, ikasleen% 52k bokazioz hautatuko du bere karrera, eta% 35ek, berriz, irteera profesionalak. «Gomendatzen dugu ikasleek beren sena jarraitzea eta gustuko duten zerbaiten alde egitea; izan ere, lan egoera oso ezegonkorra da, eta, orain, inoiz baino zalantzagarriagoa da, eta inondik ere gustatzen ez zaien zerbaitetan lan egitea bere karrera osoa zaputz dezake. Gustukoen dituzten aukeren artean zalantzak badituzte, orduan hobe da enplegagarritasunari erreparatzea», dio Círculo Formación enpresako bazkide sozio zuzendariak, Unipour ek antolatzen duen aholkulariak.
2021
‎Zuzenekoa ez den komunikazio mota bakarrean (I2: Grabatuak diren kontaketak egitea) dute ikasleek beren gaitasunaren hautematerik positiboena: 4tik 3ko balorazioa eman dute.
2022
‎Punttuka metodoa, CREENAko profesionalek egin dute, materialak Haur eta Lehen Hezkuntzako ikasleei zuzenduta daude. Ikusmen arazoak dituzten ikasleek beren klasekideekin batera erabili dezakete metodoa.
2023
‎Hala, ikastetxean ingurune babeslea eraikitzea hezkuntza komunitate osoaren zeregina da. Irakasleek, familiek, irakasle ez diren langileek eta erakundeek konpromisoa hartu behar dute ikasleei beren eskubideak eta autobabeserako tresna egokiak ezagutarazteko. Pertsonen arteko harreman giro segurua ere sortu behar dute.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia