Emaitzak: 6
2001 | ||
Ikasle bakoitzak bere arrazoiak ditu euskara ikasteko, besteak beste, lana bilatzekoaukerak gehitzea, gizartean hobeto integratzeko bideak eraikitzea, seme alabei ikaslaguntza eskaintzea, administrazioetako euskara plangintzetan parte hartzea, eta abar.Bestetik, ikaslea euskaltegira joaten denean, euskara ahalik eta azkarren ikasi nahidu. Bai HABEk bai euskaltegiek saiatu behar | dugu ikasle bakoitzak nahi duen horilor dezan kalitatezko irakaskuntza eskainiz. Hori da gure erronka. | |
2010 | ||
Ikasle bakoitzaren sormen ahalmenak hautematea: irakaslanean, irakasleak gai izan behar | du ikasle bakoitzaren potentziala eta gaitasun handiena duen sormen trebetasunak identifikatzeko. Horrela, ondorengo lanean eragina izan dezake hautemandako tasunen estimulazioan eta ikasleak neurri txikiagoan dituen beste batzuk sendotzean.<p< Ideia original guztiak ez dira onak: | |
2016 | ||
" Joskintzan lehen urratsak emateko aitzakia polita da" dio Mujikak," asko ikasten da eta gainera bukaeran, asteroko lanaren emaitza ikusteko aukera | du ikasle bakoitzak". | |
Kurtso bakoitzak programa orokor bat izango du, gertakari denak lotuko dituen diskurtso moduko bat. Nahiko irekia izan behar | du ikasle bakoitzak garatuko duen programa espezifiko guztiak bere barnean hartzeko. Kurtso hauetan landutako programa orokorrak salbuespen areak, irlak, programa dentsoak, atmosferak eta abar izan dira. | |
2018 | ||
Irakaslearentzat gainkarga dela dio, baina umeek ordaintzen dutela. Gero eta denbora gutxiago | dute ikasle bakoitzari eskaintzeko; eta tartean premia bereziak dituen ume bat badago, irakasleak nekez erantzun diezaieke haren beharrei," gainerakoak deskuidatu gabe". " Gainera, hezkuntza arloko baliabideak gelaka kalkulatzen dira, ez ikasle kopuruaren arabera, eta, noski, gelak bikoizten ez direnez, ikastetxeek baliabide gutxiago dituzte ikasle gehiagori erantzuteko". | |
2023 | ||
Tilburgen aljebra, geografia, historia, zoologia, botanika, geometria, ingelesa, frantsesa, alemana, nederlandera eta gimnasia ikasi zituen. Arteko irakasle Constantin Huysmans izan zuen; pedagogo ospetsua zen Huysmans, arte hezkuntzaz liburu bat idatzia zuena; marrazki gelan lanerako bankua eta taula | zituen ikasle bakoitzak eta gelaren erdian jartzen zuten marraztu beharreko modeloa. Huysmans i asko gustatzen zitzaion paisaiak marraztea eta ikasleak naturako gaiak marraztera eramaten zituen; baina, objektua bera baino gehiago, hark sorrarazten zien inpresioa marraztu behar zuten; museoak eta erakusketak bisitatzera ere eramaten zituen ikasleak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle bakoitz | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |