Emaitzak: 10
2010 | ||
Ikasle bakoitzaren sormen ahalmenak hautematea: irakaslanean, irakasleak gai izan behar | du ikasle bakoitzaren potentziala eta gaitasun handiena duen sormen trebetasunak identifikatzeko. Horrela, ondorengo lanean eragina izan dezake hautemandako tasunen estimulazioan eta ikasleak neurri txikiagoan dituen beste batzuk sendotzean.<p< Ideia original guztiak ez dira onak: | |
2012 | ||
Planteamendu didaktiko hau zurrun samarra da, eta hezitzailea haurraren eboluzioaren ezagutza sakona izatera behartuta dago. Hala ere, behaketa sistematikoa egiteko aukera ematen du, eta horrek asko laguntzen | du ikasle bakoitzaren aukeren arabera programatzeko orduan. | |
2013 | ||
Ikasgelan teknologia erabiltzeak aukera ematen | du ikasle bakoitzaren ikasketa plan indibiduala egiteko eta hainbat gaitako ikasleak sartzen laguntzeko. | |
2014 | ||
120 euro, Musika Txokoa (4 urte artekoentzat), Musika Mintzaira eta instrumentua (panderoa, 65 euro) eta 40 euro, abesbatza edo talde instrumentala bakarrik. Horrez gain, hilero 23 euroko kuota ordaindu | du ikasle bakoitzak. %40ko deskontua aplikatuko zaie, familia ugarietako ikasle gazteenari. | |
120 euro, Musika Txokoa (4 urte artekoentzat), Musika Mintzaira eta instrumentua (panderoa, 65 euro) eta 40 euro, abesbatza edo talde instrumentala bakarrik. Horrez gain, hilero 23 euroko kuota ordaindu | du ikasle bakoitzak. %40ko deskontua aplikatuko zaie, familia ugarietako ikasle gazteenari. | |
2016 | ||
" Joskintzan lehen urratsak emateko aitzakia polita da" dio Mujikak," asko ikasten da eta gainera bukaeran, asteroko lanaren emaitza ikusteko aukera | du ikasle bakoitzak". | |
Kurtso bakoitzak programa orokor bat izango du, gertakari denak lotuko dituen diskurtso moduko bat. Nahiko irekia izan behar | du ikasle bakoitzak garatuko duen programa espezifiko guztiak bere barnean hartzeko. Kurtso hauetan landutako programa orokorrak salbuespen areak, irlak, programa dentsoak, atmosferak eta abar izan dira. | |
2020 | ||
Gune horien erabilera egiteko, txanda aldaketa bakoitzean gela bakoitza goitik behera garbituko da eta bai ikasgeletan bai ordenagailu geletan, ikasle bakoitzak beti toki bera izango du. Laborategietan, irakasleak eskularruak emango dizkie ikasleei, eta ziurtatuko | du ikasle bakoitzak bere lanpostua garbitzen duela. | |
2021 | ||
Proletariotzaren belaunaldi berriek, ordea, XX. mendetik aurrera bereganatu zuten hezkuntzarako sarbidea, borroka luzeen ostean. Hala ere, gaur egunera arte klase sozialak determinatzen jarraitzen | du ikasle bakoitzaren hezkuntza prozesuaren nolakotasuna, eta badirudi, gutxienez epe ertain batean, tendentziak jarraituko duela. | |
" Klase sozialak determinatzen jarraitzen | du ikasle bakoitzaren hezkuntza prozesuaren nolakotasuna" |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
du | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Consumer | 2 (0,01) |
alea.eus | 2 (0,01) |
Noaua | 2 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Aldiri | 1 (0,01) |
Txintxarri | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle bakoitz | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |