Emaitzak: 5
2003 | ||
Informazioaren eta komunikazioaren teknologia berriak hezkuntza premia bereziak | dituzten ikasle askoren esperantza bihurtu dira. Hala, adibidez, garun perlesia duen haur bati jolasteko aukera ematen diote. | |
2006 | ||
Lan horren egileek zehaztu dutenez, faktore sozioekonomikoen eragina kenduta, “ordenagailuaren erabilera erregularraren eragin positiboa nabarmena da”, Alemania, Australia, Belgika, Hego Korea, AEB bezalako herrialdeetan frogatu den bezala. eta Suitza. Kontrakoa dirudien arren, ELGEk adierazi du etxean ordenagailua | duten ikasle askok ez dutela jolasteko bakarrik erabiltzen, baizik eta etxeko lanekin laguntzen dutela eta Internetera jotzen dutela bilaketa tresna gisa. Ikerketak, gainera, ziurtatzen du ikastetxeetan teknologia berriak erabiltzeak ez duela inolako zerikusirik ordenagailuen informatizazio mailarekin eta etxeko erabilerarekin. | |
2012 | ||
Hala ere, bigarren hezkuntzako matrikulazioa txikia da oraindik, bereziki Afrikan eta Asian. Bigarren Hezkuntzako ikasketak egiteko adina | duten ikasle asko Lehen Hezkuntzan daude. Saharaz hegoaldeko Afrikan daude eskualde guztietako bigarren hezkuntzako adierazle okerrenak. | |
2013 | ||
Espainian, Antsietatea eta Estresa Aztertzeko Espainiako Elkartearen (SEAS) datuen arabera, lehen eta bigarren hezkuntzako ikasleen% 15 antsietate maila handia dute eskola proben aurrean. Arazoa hain da handia eskola porrota | duten ikasle askok ez dutela beren gaitasunei edo ikaskuntzari lotutako zailtasunik, baizik eta azterketen aurrean duten estres maila handiarekin lotuta dagoela. Ikasketa batzuen arabera, ikasitakoaren memoria handiagoa da ikasi eta berehala lo egiten denean Antsietatea emozio erreakzio normala da gizaki guztiengan, emaitza negatiboa izan daitekeela aurreikusten den egoeretan. | |
2021 | ||
Adituek diotenez, zentroetan jarduera fisikoan emandako ordu kopurua handitzeaz gain, jolas aktibo gehiago jarri behar dira. Ekimen horrek patioa birdiseinatzea eskatzen du, baina baita irakasleak edo talde bat monitorizatzea ere, aktibo mantentzeko eta jolasteko edo jarduera fisikorako aukerarik ez | duten ikasle askoren artean sortzen den isolamendua saihesteko. Haurrek fisika egiteko arrazoiak Ikasleen arteko gatazka asko aisialdian sortzen dira, eta horren erru nagusia da tradizioz espazio horietan ez dela izan guztientzako jarduerarik eta aisiarako aukerarik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle asko | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |