Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2002
‎Gurasoek lasaitu egin behar dute haurra arazoari buruzko galderak egiten baditu, eskolaz kanpoko ekintza gehiegitara ez eramaten saiatu behar dute, eta autokritikoa eta perfekzionista ez izaten lagundu.
2003
‎Propietateak eta argibideak: Ahalmen lasaigarria du, oso erabilgarria nerbio kitzikapen eta urduritasun egoeretan. Urduri dauden edo ondo lo egiten ez duten haurrei arazorik gabe eman dakieke, haien kontsumoak ez baitu albo ondoriorik. Uretan ezki infusio bat gehituz gero, bainu lasaigarria har daiteke.
2006
‎Sentimenduak adieraztea erraztu behar da: bikotekideek saiatu eginbehar dute haurrak bere emozioak eta frustrazioak adieraz ditzan etalortu egin behar dute haurrak arazoaren inguruan eurekin hitz egitea.Egokitu zaien gatazkaren inguruan hitz egiten badute eta egoera berriakonponbide bat dela ulertzen badute, haurrak kontzientzia hartzenjoango dira eta egoera kontrolatzera ere helduko dira.
‎Tannock en eta Schachar en arabera (1996), AGHNaren arazo nagusiak autorregulazioan oinarritzen dira. AGHNa duten haurren arazo nagusia ez da arretamantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea, baiziketa funtzio horiek beharrezko egoera askotan aktibatu eta mantentzeko gai ezizatea.
2013
‎Eta, egia esan, haurrarekin gatazkarik ez izatea gerta daiteke, banpiroak protagonista dituen telesail bati lotuta egotea baizik. Dena den, López de Huhn en arabera, alerta seinale batzuek susmoa dute haurrak arazoren bat duela. «Adibidez, marrazteko edo pintatzeko kolore gorria edo beltza aukeratzen baduzu:
2014
‎Gero eta gehiago, arreta gabeziaren nahastea funtzio exekutiboko, autorregulazioko eta lan oroimeneko nahasteekin erlazionatzen da (Denckla, 1996; Tannock eta Schachar, 1996). AGNa duten haurren arazo nagusia ez da arreta mantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea. Arazo nagusia hau da:
‎Tannock eta Schachar en arabera (1996), AGNHaren arazo nagusiak autorregulazioan oinarritzen dira. AGNHa duten haurren arazo nagusia ez da arreta mantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea. Arazo nagusia hau da:
2016
‎Eta haurrentzako jolastokia prestatuta baldin badago, hobe! Alergia duten haurrekin arazo gehiago dago, eta, beraz, komeni da marketako janaria eramatea, segurtasun osoz jan ahal izan dezaten. Eta sekula ez probatu janaria kaleko postuetan ezta jatetxeetan edo txosnetan ere, inkrustatu aurretik ziurtatu gabe–, haurrari eragiten dioten alergenoen aztarnak izan baititzakete.
2023
‎Haurren obesitatea, helduengan eragina duten haurren arazoa Gizentasuna gorputzeko gehiegizko pisu metaketa da, eta gure herrialdeko haur askori eragiten dio. Adin horietan gehien transmititzen den gaixotasun kroniko ez kutsagarriaren zenbakiak oso kezkagarriak dira Espainian:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia