Emaitzak: 9
2003 | ||
Propietateak eta argibideak: Ahalmen lasaigarria du, oso erabilgarria nerbio kitzikapen eta urduritasun egoeretan. Urduri dauden edo ondo lo egiten ez | duten haurrei arazorik gabe eman dakieke, haien kontsumoak ez baitu albo ondoriorik. Uretan ezki infusio bat gehituz gero, bainu lasaigarria har daiteke. | |
2006 | ||
Tannock en eta Schachar en arabera (1996), AGHNaren arazo nagusiak autorregulazioan oinarritzen dira. AGHNa | duten haurren arazo nagusia ez da arretamantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea, baiziketa funtzio horiek beharrezko egoera askotan aktibatu eta mantentzeko gai ezizatea. | |
2008 | ||
Hori dela eta, gorputz osaera zehaztea da adinekoen asaldura hori diagnostikatzeko datuetako bat. Pediatrian ere erabiltzen da; izan ere, haurraren nutrizio egoerari buruzko gorputzaren neurriez gain, bioinpedantzia elektrikoak lagundu diezaioke pediatrari behar bezala hazten ez diren haurren arazoak edo haurren obesitatea pairatzen | duten haurren arazoak baloratzen. Bioinpedantzia versus GMI Mendebaldeko mundura iristen den obesitate epidemiak lagundu du gure gorputza zer osagaitan osatzen den eta nola banatzen diren zehazten duten teknikak erabiltzeko beharra sortzen. | |
2014 | ||
Gero eta gehiago, arreta gabeziaren nahastea funtzio exekutiboko, autorregulazioko eta lan oroimeneko nahasteekin erlazionatzen da (Denckla, 1996; Tannock eta Schachar, 1996). AGNa | duten haurren arazo nagusia ez da arreta mantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea. Arazo nagusia hau da: | |
Tannock eta Schachar en arabera (1996), AGNHaren arazo nagusiak autorregulazioan oinarritzen dira. AGNHa | duten haurren arazo nagusia ez da arreta mantentzeko, lan bat antolatzeko edo gertatutakoaz oroitzeko gai ez izatea. Arazo nagusia hau da: | |
2016 | ||
behartuta uzten | duten haurren arazoa, bakarka. | |
Desberdintasunei aurre egiteko ekintzei buruz landutakoa aplikatzeko ordua da. Aztertu eskola behartuta uzten | duten haurren arazoa, bakarka. | |
Eta haurrentzako jolastokia prestatuta baldin badago, hobe! Alergia | duten haurrekin arazo gehiago dago, eta, beraz, komeni da marketako janaria eramatea, segurtasun osoz jan ahal izan dezaten. Eta sekula ez probatu janaria kaleko postuetan ezta jatetxeetan edo txosnetan ere, inkrustatu aurretik ziurtatu gabe–, haurrari eragiten dioten alergenoen aztarnak izan baititzakete. | |
2023 | ||
Haurren obesitatea, helduengan eragina | duten haurren arazoa Gizentasuna gorputzeko gehiegizko pisu metaketa da, eta gure herrialdeko haur askori eragiten dio. Adin horietan gehien transmititzen den gaixotasun kroniko ez kutsagarriaren zenbakiak oso kezkagarriak dira Espainian: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duten | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan haur | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haur arazo | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |