Emaitzak: 9
2008 | ||
486 Manu Ziarsolo, gerora Eguna egunkariko arduradun izango zenak, hola oroitzen zuen. Kirikiñoren? artikuluek bera moduko euskaldunengan | zuten harrera: «Erreka batekzurrunbilloak bere inguru guztiak bereganduten dauzan lez beregandu nindun. Kirikiño, k amabi urteko mutikoa nintzanean. | |
2013 | ||
lehentasuna ez zeukan gehiago iritziak, baizik eta informazioak, erreportajeak eta elkarrizketak. Aldaketa haiek ez | zuten harrera biziki ona ukan Frantzian, eta eztabaida handiak piztu zituen, batzuek «kazetaritzaren nora eza» salatu baitzuten. Batzuek kazetaritzaren | |
2014 | ||
dean ere marea beheko aldiak izaten direlakoan nago eta, zorte rik bada, marea gorakoak. sasoi batzuetan gure lanek ez | dute harrera onik izaten, ematen du guk idatzitako ezerk ez duela ate rabiderik. Beste batzuetan, aitzitik, lanak erraz iristen dira irakur leengana, inolako oztoporik gabe eta hizkuntzaren mugak ere gainditzen dituzte. | |
2016 | ||
Harreraren bitartez frogatuko dugu, ikusgarria emana den unean, baina beste une askotan harrerak irauten duela. Haatik, erakutsiko dugu prentsak toki berezia | duela harrera horretan, antzerki antolaketan partaide izan dela eta gogoetaren nahikeria horren hedatze lana egiten saiatu dela. | |
Miguel Angel Santagadak kontuan hartu nahi | duen harrera kolektiboak koadro bat eskaintzen digu gerla ondoko antzerki antolaketaren deskribatzeko. Lan horrek Antzerkilarien Biltzarraren sortzea ekarri zuen, benetako dinamikaren ondorio nagusi gisa. | |
Argudio bat gorago azaltzen dugun gerla ondoko antzerki mugimenduaren antolaketaren emaitza izan zen. Harrera kolektiboari garrantzi handia emanez Patrice Pavisek | duen harrerari buruzko irizpidea kritikatzen du Santagadak ikuspuntu semiotiko bakarra lantzen duela erranez. Gure iduriko bi ikuspuntu osagarri dira, ikusgarri baten bai antolaketa ibilbidea, eragina, komunikazio osoa oso konplexua baita eta ikerketa tresna horiek guziak baliagarriak baitira ikusgarriaren ulertzeko. | |
Aintzina aldizkariak antzerkiarekin duen harremana borobiltzeko, garai hartan antzerkiaz | duen harreraz laburbiltze baten egiteko erran daiteke irakurlea, antzerkilaria den irakurlearekin komunikazioa sortzea du helburu, informazioaren hedatzeko, baita antzerkiarekiko gogoeta baten zabaltzeko ere. | |
Eskertu nahi | ditut harrera ona eman zidaten elkarrizketatu guziak, antzerki mundua bizi izan duten eta oraindik bizi duten hainbat pertsona, izen guziak eman gabe asko izan baitira. Goienetxe anderea eskertu nahi dut Herria astekariaren bere bilduma pribatuaren aztertzeko aukera eman baitzidan. | |
Misterioak alde batera utziz antzerkigintzak aldaketak ezagutu zituen eta forma berriak ere. Antzerkiak gizartean | zuen harrera ez zen ahaldunen gustukoa. Hemen agertuko dugu halaber Louis XIII.ak, hamazazpigarren mendean hartu zuen erabakia, esanguratsua baita antzerkiarekiko botereak zuen jarreraz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan harrera | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan harrera biziki | 1 (0,01) |
ukan harrera ez | 1 (0,01) |
ukan harrera hori | 1 (0,01) |
ukan harrera irizpide | 1 (0,01) |
ukan harrera kolektibo | 1 (0,01) |
ukan harrera laburbildu | 1 (0,01) |
ukan harrera on | 1 (0,01) |
ukan harrera onik | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |