Emaitzak: 7
2016 | ||
Prentsaren irakurketa obra baten oihartzunaren neurtzeko bidea izaten da, eta gorago aipatu ditugun elementuak agertzen zaizkigu kritika horretan, prentsak egiten | duen harreran. da analogiarik egin prentsak frantses obra batez egiten duen kritikaz eta euskal prentsak Larzabalen obrez egin duenarekin, baina oinarrizko elementuak kontuan hartuko ditugu, eta azterketa zorrotz eta sistematikoa eginen dugu kritika horren ezaugarri nagusien azaleratzeko. | |
Miguel Angel Santagadak kontuan hartu nahi | duen harrera kolektiboak koadro bat eskaintzen digu gerla ondoko antzerki antolaketaren deskribatzeko. Lan horrek Antzerkilarien Biltzarraren sortzea ekarri zuen, benetako dinamikaren ondorio nagusi gisa. | |
Argudio bat gorago azaltzen dugun gerla ondoko antzerki mugimenduaren antolaketaren emaitza izan zen. Harrera kolektiboari garrantzi handia emanez Patrice Pavisek | duen harrerari buruzko irizpidea kritikatzen du Santagadak ikuspuntu semiotiko bakarra lantzen duela erranez. Gure iduriko bi ikuspuntu osagarri dira, ikusgarri baten bai antolaketa ibilbidea, eragina, komunikazio osoa oso konplexua baita eta ikerketa tresna horiek guziak baliagarriak baitira ikusgarriaren ulertzeko. | |
Aintzina aldizkariak antzerkiarekin duen harremana borobiltzeko, garai hartan antzerkiaz | duen harreraz laburbiltze baten egiteko erran daiteke irakurlea, antzerkilaria den irakurlearekin komunikazioa sortzea du helburu, informazioaren hedatzeko, baita antzerkiarekiko gogoeta baten zabaltzeko ere. | |
Larzabalen obra idatzietatik antzerkia gelditzen zaigu agerian, hau da gehienbat kontuan hartuko duguna. Hau dugu gehienbat landuko, toki berezia eskainiz publikoarekin eraiki zuen komunikazioa aipatuz eta denboran zehar bere obrak lortu | duen harrera landuz. Antzerkiaren mintzaira eraikitze lan kolektiboa izan da, eta helburua sorkuntza ahal bezain hedatua izatea. | |
2020 | ||
Esparru literarioaren hierarkizazioak eragiten du, dudarik gabe, euskal esparru literarioan ere. Pierre Bourdieuk bi hierarkiagune zehazten eta" kanpokoa" edo" barnekoa" izendatzen ditu.303" Kanpoko hierarkizazio" mekanismoarekiko neurtzen badugu Eñaut Etxamendiren obra narratiboaren harrera, ikertuko dugu lehenik, euskal literaturaren merkatuaren aldetik izan | duen harrera edo" arrakasta". Bestalde, idazleari aitorturiko nortasun eta ospe sozialak, markagailu izanen dira. | |
2023 | ||
Azkenik, aipatzekoa da proiektu hau ikasturte batean egiteko berrikuntza proiektu gisa jarri zela abian, baina izan | duen harrera eta interesagatik, eskolako ekimen finkoa bilakatu dela, zailtasunak zailtasun, etenik gabe garatzen segitzea lortu duguna. Hemendik aitzina, bere osotasunean berreskuratzea eta sendotzea ez ezik, Patxi Larrainzar eskolako ezaugarrietako bat izatea ere espero dugu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
duen | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan harrera | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan harrera irizpide | 1 (0,01) |
ukan harrera kolektibo | 1 (0,01) |
ukan harrera laburbildu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |