Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2016
‎Prentsaren irakurketa obra baten oihartzunaren neurtzeko bidea izaten da, eta gorago aipatu ditugun elementuak agertzen zaizkigu kritika horretan, prentsak egiten duen harreran. da analogiarik egin prentsak frantses obra batez egiten duen kritikaz eta euskal prentsak Larzabalen obrez egin duenarekin, baina oinarrizko elementuak kontuan hartuko ditugu, eta azterketa zorrotz eta sistematikoa eginen dugu kritika horren ezaugarri nagusien azaleratzeko.
‎Miguel Angel Santagadak kontuan hartu nahi duen harrera kolektiboak koadro bat eskaintzen digu gerla ondoko antzerki antolaketaren deskribatzeko. Lan horrek Antzerkilarien Biltzarraren sortzea ekarri zuen, benetako dinamikaren ondorio nagusi gisa.
‎Argudio bat gorago azaltzen dugun gerla ondoko antzerki mugimenduaren antolaketaren emaitza izan zen. Harrera kolektiboari garrantzi handia emanez Patrice Pavisek duen harrerari buruzko irizpidea kritikatzen du Santagadak ikuspuntu semiotiko bakarra lantzen duela erranez. Gure iduriko bi ikuspuntu osagarri dira, ikusgarri baten bai antolaketa ibilbidea, eragina, komunikazio osoa oso konplexua baita eta ikerketa tresna horiek guziak baliagarriak baitira ikusgarriaren ulertzeko.
‎Aintzina aldizkariak antzerkiarekin duen harremana borobiltzeko, garai hartan antzerkiaz duen harreraz laburbiltze baten egiteko erran daiteke irakurlea, antzerkilaria den irakurlearekin komunikazioa sortzea du helburu, informazioaren hedatzeko, baita antzerkiarekiko gogoeta baten zabaltzeko ere.
‎Larzabalen obra idatzietatik antzerkia gelditzen zaigu agerian, hau da gehienbat kontuan hartuko duguna. Hau dugu gehienbat landuko, toki berezia eskainiz publikoarekin eraiki zuen komunikazioa aipatuz eta denboran zehar bere obrak lortu duen harrera landuz. Antzerkiaren mintzaira eraikitze lan kolektiboa izan da, eta helburua sorkuntza ahal bezain hedatua izatea.
2020
‎Esparru literarioaren hierarkizazioak eragiten du, dudarik gabe, euskal esparru literarioan ere. Pierre Bourdieuk bi hierarkiagune zehazten eta" kanpokoa" edo" barnekoa" izendatzen ditu.303" Kanpoko hierarkizazio" mekanismoarekiko neurtzen badugu Eñaut Etxamendiren obra narratiboaren harrera, ikertuko dugu lehenik, euskal literaturaren merkatuaren aldetik izan duen harrera edo" arrakasta". Bestalde, idazleari aitorturiko nortasun eta ospe sozialak, markagailu izanen dira.
2023
‎Azkenik, aipatzekoa da proiektu hau ikasturte batean egiteko berrikuntza proiektu gisa jarri zela abian, baina izan duen harrera eta interesagatik, eskolako ekimen finkoa bilakatu dela, zailtasunak zailtasun, etenik gabe garatzen segitzea lortu duguna. Hemendik aitzina, bere osotasunean berreskuratzea eta sendotzea ez ezik, Patxi Larrainzar eskolako ezaugarrietako bat izatea ere espero dugu.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia