Emaitzak: 7
2005 | ||
GKEak dioenez, “orain arte hartutako neurriak ez dira nahikoak kutsadura hori murrizteko, eta ezinbestekoa da haratago joatea”. Europako Batasunaren (EB) Inpaktuen Balorazioak erakusten du, erakunde horren arabera, 3 milioi europarrek gomendatutako mugak gainditzen dituzten merkurio mailak dituztela, eta batzuek hamar aldiz gainditzen dituztela muga horiek, eta horrek eragina | duela haien garapen neurologikoan. GKEak uste du beharrezkoa dela Europako Parlamentuak Europar Batasuneko Estrategian proposatutako neurri globalak babesteko ebazpena hartzea, eta nazioarteko komunitateari “mezu argi eta garbi” bat bidaltzea, merkurioaren emisioak, eskaintza eta eskaria ahalik eta azkarren murriztu behar direla dioena. | |
2006 | ||
Eta neskek mutilek baino gehiago sufritzen dute. Pikor bat ateratzen zaienean, umore txarrez jartzen dira, errazago haserretzen dira, suminkor eta triste daude… Kasurik larrienetan, beren irudia baztertzen dute, eta segurtasunik eza ezkutatzen dute lotsa edo isolamendu jarreretan, eta horrek eragina | du haien garapenean eta eskola errendimenduan. Horrek guztiak erakusten du arazo txiki hori patologia handiago bihur daitekeela garaiz egokitzen ez bada. | |
2011 | ||
Emakumeen berezitasunak Alda daitezkeen arrisku faktoreen jatorria bizimodu desegokia edo organismoaren egoera orokorraren gaineko kontrol falta da. Faktore horiek, sexuen artean antzekoak eta gizartearen gehiengoak ezagutzen dituenak, desberdintasunak | dituzte haien garapenean, ondorioetan edo gorabeheretan. Lehenengo faktorea hipertentsio arteriala da. | |
Generoen arabera, juanikoteak maizago izaten dira adineko emakumeetan. Aurrekari familiarrak eta takoi altuak edo zapata estuegiak erabiltzeak lotura zuzena | dute haien garapenarekin. | |
2013 | ||
Seme alabekin jarduteko moduak eta haiekiko jarrerak eragina | dute haien garapenean eta autoestimuan. | |
Hainbat seme alabekiko komunikazioa hobetzeko gomendioak mezu zehatzak eta errazak ematea, haurrak entzuten duela eta bere begien parean jartzen dela ziurtatzea. Haur txikiekin hitz egiteak funtsezko eragina | du haien garapen kognitiboan eta ikasteko gaitasunean. Baina seme alabei hitz egiteak askoz abantaila gehiago ditu. | |
2021 | ||
Eskolaz kanpoko ikasgaiak aukeratzeko, kontuan hartu behar da haurraren iritzia eta haren izaera. Baina gurasoek ere arreta jarri behar | dute haien garapena eta prestakuntza bultzatzeko. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan haiek | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan haiek garapen | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |