Emaitzak: 8
2012 | ||
Trukea eta berrerabilera bultzatuko ditu. " Etxean erabiltzen ez | ditugun gure txikien gauzak (arropak, jostailuak, puerikulturako tresnak, aulkitxoak...) ekarri eta behar dituenari eman eta zerbait behar baldin badugu, hartzea", horixe Haur Eskolak antolaturiko ekimenaren helburu nagusia. Bertso Jaialdia ere ospatuko da, maiatzaren 28an. | |
2020 | ||
«Bi hizkuntza modu egoki eta orokortuan irakatsi eta ikasi ahal izateko bide bakarra euskarazko murgiltze eredua eskaintzea da. Horixe nahi | dugu gure txikientzat, eta hautu hori egin nahi duen orok aukera izatea ere bai». | |
2021 | ||
" Udalari eskatu nahi diogu abuztuaren 3tik 8ra bitartean Judimendiko parkean programatuta zegoen ekitaldia egiteko aukera eman diezagula, ekitaldi seguru baten berme guztiak betetzen baititu. Uste | dugu gure txikiek merezi dutela hainbeste ilusio eta lan jarri diogun kultur ekitaldi honetaz gozatzeko eskubidea izatea". | |
Horregatik guztiagatik, Gasteizko Udalari eskatu nahi diogu abuztuaren 3tik 8ra bitartean Judimendiko parkean programatuta zegoen ekitaldia egiteko aukera eman diezagula, ekitaldi seguru baten berme guztiak betetzen baititu. Uste | dugu gure txikiek merezi dutela hainbeste ilusio eta lan jarri diogun kultur ekitaldi honetaz gozatzeko eskubidea izatea. | |
2022 | ||
Haien bidetik, indarkeriarik eza aktiboki jorratzeko modua babestu du Otamendik: «Ez | dugu gure txikian geratu nahi». Kontrara, konponbideak bilatzeko proposamenak egitearen aldekoa da, estrategia eta ekintzen bidez: | |
Geroak ezagunak | gaitu gure txikian ere; guk, geroa ez. Uste dut horregatik ere behar ditugula artea, literatura: | |
2023 | ||
Lehenik, geure lanketa egin behar dugu, eta gustuko ez dugun pisu hori gure obra maisua izango den txalet batean bihurtu, eta ondoren, ez errepikatu min egin dizuen hori, hau da, utzi nerabearen etxea berak nahi duen bezala eraikitzen, osasuntsua izatea da garrantzitsuena. Kontu handiz ibili behar dugu horretan; izan ere, gure txikiekin dugun lokarria oso ahaltsua da, eta gure jardunek eta esanek izugarrizko eragina | dute gure txikiengan, onerako zein txarrerako. | |
Dena den, adina atzeratze horrek ez dio soilik arrazoi fisiologikoei erantzuten. Izan ere, denbora behar | dugu gure txikiak adimen emozionalean eta kognitiboan garatzen laguntzeko, eta nola ez, sare sozialekin harreman osasuntsua izaten lagunduko dien heziketa emateko. Modu integralean (kognitiboki eta emozionalki) hezi ezean, dagoeneko azaldu ditugun sare sozialen trikimailu eta teknika psikologiko eta teknologikoen menpean bete betean erortzeko arrisku handia izango du norbanako orok, eta ondorioz, horrek ekar ditzakeen ondorio lazgarriei ateak guztiz zabalik utziko dizkiogu (adikzioa, ziberjazarpena, depresioa, antsietatea...). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Alberdania | 3 (0,02) |
Berria | 2 (0,01) |
alea.eus | 2 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan gu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan gu txiki | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |