2011
|
|
1.000 kVA-tik gorako potentzia
|
duten
bezeroen transformazio zentroek lur konexioko babes erreleak eduki behar dituzte (korronte homopolarra).
|
|
Alabaina, 10 kW-erainoko potentzia kontratatuta
|
duten
bezeroek, merkatu librean badaude ere eta, beraz, hornitzailea askatasunez hautatzeko aukera izan arren. Azken Baliabidearen Tarifa, tarifa arautu moduko bat?
|
|
5.3.3.1 Emari izendatua 4,8 m3 (n)/ h aire (6 m3 (n)/ h gas natural) edo txikiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak 209
|
|
5.3.3.2 Emari izendatua 4,8 m3 (n)/ h aire (6 m3 (n)/ h gas natural) h baino handiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak 210
|
|
– Emari izendatua 4,8 m3 (n)/ h aire (6 m3 (n)/ h gas natural) edo txikiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak.
|
|
– Emari izendatua 4,8 m3 (n)/ h aire (6 m3 (n)/ h gas natural) baino handiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak.
|
|
5.3.3.1 Emari izendatua 4,8 m3 (n)/ h aire (6 m3 (n)/ h gas natural) edo txikiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak
|
|
6 m3 (n)/ h baino emari izendatu txikiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak etxebizitza erabilerako lokaletako instalazioetan erabiltzen dira funtsean.
|
|
5.3.3.2 Emari izendatua 4,8 m3 (n)/ h aire (6 m3 (n)/ h gas natural) h baino handiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak
|
|
Gas naturalaren emari izendatua 6 m3 (n)/ h baino handiagoa
|
duten
bezero erreguladoreak erabilera kolektibo edo merkataritza erabilerako lokaletako instalazio indibidualetan erabiltzen dira nagusiki.
|
2012
|
|
Bezeroaren premietara egokitutako zerbitzua ematea ahalbidetzen dute, enpresako langileek oso ondo baitaki zer premia
|
dituzten
bezeroek.
|
|
a) Apostoluak. Enpresarekin oso pozik dauden eta harekin lotura handia
|
duten
bezeroak, enpresaren publizitatea etengabe egiten dutenak. b) Mertzenarioak. Enpresarekin gustura egonik ere harekin lotura handia ez duten bezeroak, eskaintza onena egiten dien enpresara erraz aldatzen direnak. c) Bahituak.
|
|
Enpresarekin oso pozik dauden eta harekin lotura handia duten bezeroak, enpresaren publizitatea etengabe egiten dutenak. b) Mertzenarioak. Enpresarekin gustura egonik ere harekin lotura handia ez
|
duten
bezeroak, eskaintza onena egiten dien enpresara erraz aldatzen direnak. c) Bahituak. Gustura ez dauden bezeroak, irteteko oztopoak direla-eta enpresa utzi ezin dutenak. d) Aurkariak.
|
|
Ez daude gustura eta enpresa utzi eta harekiko lotura galdutakoan, etengabe kritikatzen dute. Lot ezazu sailkapen hori enpresarekiko harremanaren eta errentagarritasunaren irizpideetan oinarritzen direnak, eta identifika itzazu antzeko ezaugarriak
|
dituzten
bezero motak. 3 Adieraz ezazu zer portaera jarraibide hartu behar dituzten aintzat saltzaileek honelako nortasuna duten bezeroekin jarduten dutenean:
|
|
Lot ezazu sailkapen hori enpresarekiko harremanaren eta errentagarritasunaren irizpideetan oinarritzen direnak, eta identifika itzazu antzeko ezaugarriak dituzten bezero motak. 3 Adieraz ezazu zer portaera jarraibide hartu behar dituzten aintzat saltzaileek honelako nortasuna
|
duten
bezeroekin jarduten dutenean: mesfidatia, zorrotza eta eztabaidazalea.
|
|
Gogobetetze maila > 1 Bezeroa pozik dago. Zer baliagarritasun praktiko
|
du
bezeroen gogobetetze maila horrela baloratzeak. Enpresaren ikuspegitik, honako hau:
|
|
– Leialtzeko programen eraginpean hartu behar
|
dituen
bezeroak aukeratzeko datu fidagarriak lortzen ditu.
|
|
Jarduerak 1 Adieraz ezazu, zure iritziz, zer abantaila
|
dituzten
bezero nahiz enpresentzat leialtze txartelek. 2 Bila itzazu Interneten affinity txartelaren kontzeptua eta puntuen bidez leialtzeko txartelaren kontzeptua.
|
|
Bezeroaren arretako langilea. Arlo honetan berariazko prestakuntza
|
duten
bezeroei zuzenean arreta ematen dieten langileak dira: teleoperadoreak, mostradoreko langileak, etab.
|
|
Hortaz, enpresak eduki behar
|
duen
bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar du bezeroa.
|
|
Hortaz, enpresak eduki behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak enpresari modu aktiboan erantzutera bultzatu behar
|
du
bezeroa.
|
|
– Kexa edo erreklamazioa aurkeztu
|
duten
bezeroei arreta emateko prozesuaren garapena.
|
|
14.2 Garrantzi handikoa da kexa aurkeztu nahi
|
duen
bezeroak kexa erraz aurkezteko aukera izatea, bai kexa idazteari dagokionez, bai azalpenari dagokionez.
|
|
Enpresetako prozesuen artean, kexak kudatzeko prozesuan du garrantzirik handiena akatsik ez egiteak; izan ere, prozesu hori egiteko moduak zuzeneko eragina
|
du
bezeroen gogobetetze mailan, eta, hortaz, bezeroak leialtzeko aukeran.
|
|
13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz ezazu zer eduki izan behar
|
duen
bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
|
|
a) Zer egin du bezero horrek, iradokizun bat, kexa bat edo erreklamazio bat? b) Zer printzipiok arautu behar
|
dute
bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna, c) Zer ekintza egin behar ditu bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez?
|
|
b) Zer printzipiok arautu behar dute bezeroaren arretarako zerbitzuaren jarduna? c) Zer ekintza egin behar
|
ditu
bezeroak enpresetako bezeroaren arretarako departamentuari dagokionez, d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak.
|
|
d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz ezazu zer ebaluazio irizpide aplikatu behar
|
dituen
bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
|
|
Komunikazio sistemak irisgarria izan behar
|
du
bezeroarentzat. Horregatik, hainbat bide ireki behar dira:
|
|
Ematen zaion arreta azkarra, egokia eta eraginkorra dela hauteman behar
|
du
bezeroak.
|
|
Beraz, ez dira bete jarraibideak. Profesionaltasuna Arreta zerbitzuko langileek ez
|
dute
bezeroari arazoa konpontzeko asmorik; beste produktu bat saldu nahi diote. Hortaz, ez dira bete jarraibideak.
|
|
Pertsonaren bizi estiloak haren bizimodua islatzen du, eta honaino azaldu ditugun barne faktore guztiek baldintzatzen dute. Hortaz, bizi estiloak eragin handia
|
du
bezeroaren portaeran.
|
|
–Egun on. Pello Etxeberria dut izena,
|
zuen
bezeroa naiz eta hona nire deiaren arrazoia:...". –
|
|
Horretarako, lehenik eta behin, enpresaren departamentu nagusietako bakoitzaren ikuspegitik hurbildu behar
|
dugu
bezeroaren kontzeptura. Ondoko taulan, kontzeptu guztiak bildu ditugu:
|
|
Oso garrantzizkoa da saltzaileak tratua egin behar
|
duen
bezeroaren tipologia ezagutzea; izan ere, bezeroekin harremanetan jarduteko garatu beharreko komunikazio teknikek, gizarte trebetasunek eta estrategiek horren araberakoak izan behar dute.
|
|
Saltzaileek modu jakin batean jardun behar
|
dute
bezeroen nortasunaren arabera:
|
|
Bezero leiala eta ez errentagarria. Enpresak ahalegin berezia egin behar
|
du
bezeroak maizago erostea edo enpresaren beste produktu batzuk erostea lortzeko, bezeroa errentagarria izatea lortze aldera.
|
|
Bezeroen eskakizunetara eta bizimodura egokitu behar duen barrualdeen dekoratzailea bagina bezala aztertu behar dugu lekua. Beraz, pozik sentiarazi nahi
|
ditugun
bezeroak, hau da, haurrak, aztertu ditugu.
|
2013
|
|
4··Aztertu esaldi hauek: «enpresa bateko langileei ematen zaizkien onura sozialen kostua legean ezarritakoa baino handiagoa bada eta lehiakideena baino handiagoa bada, lapurtu egiten zaie akziodunei», eta «enpresek, normalean, ez
|
dituzte
bezeroak engainatzen; haiek ulertzen dute oker».
|
|
Konpetentzien definizioa eta mailakatzeaKonpetentzien definizioa eta mailakatzeaDefinizioaMailakBezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan.1 Bezeroa artatzen du laguntza behar duenean.2 Hurbileko jarrera
|
du
bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.3 Enpatia du bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langilerengana bideratu.4 Bezeroaren beharrekin identifikatzen da, eta abegitsu jokatzen du erakunde barnekoekin zein kanpokoekin; eskatu gabe laguntzen du.5 Oso ondo ezagutzen du erakundea, halako moldez, non bezeroari ia edozein gaitan lagundu baitiezaioke.... baxua, ertaina eta altua.
|
|
Konpetentzien definizioa eta mailakatzeaKonpetentzien definizioa eta mailakatzeaDefinizioaMailakBezeroari lagundu nahi izatea, hark premia eta itxaropen guztiak ase ditzan.1 Bezeroa artatzen du laguntza behar duenean.2 Hurbileko jarrera du bezeroarekin; ahalik eta informazio gehiena ematen saiatzen da.3 Enpatia
|
du
bezeroarekin, eta ezin duenean arazo bat konpondu, badaki zer langilerengana bideratu.4 Bezeroaren beharrekin identifikatzen da, eta abegitsu jokatzen du erakunde barnekoekin zein kanpokoekin; eskatu gabe laguntzen du.5 Oso ondo ezagutzen du erakundea, halako moldez, non bezeroari ia edozein gaitan lagundu baitiezaioke.Ez da nahitaezkoa konpetentzia bakoitzaren lorpena bost mailatan bereiztea, ... baxua, ertaina eta altua.
|
|
Profesionaltasun horrek hiru oinarri nagusi izan behar ditu: Batetik, langileak gai izan behar du lana behar bezala egiteko; bestetik, haren lanpostuarekin bat datorren irudia izan behar du, eta, azkenik, manera onak izan behar
|
ditu
bezeroekin.
|
|
Enpresa gehienak dagoeneko ezin dira mugatu bezeroari informazioa Internet bidez soilik eskaintzera, ezta zuzeneko salmenta bilatzera ere. Epe luzeko harremana bilatu behar
|
dute
bezeroarekin, eta, horretarako, modu bakarra da bezeroak produktuaren kalitateari buruzko informazioa izatea, eta haren beharrak asetzen saiatzea.
|
|
– Baliabideak ostatu asko ditu inguruan, eta behar adinako plaza kopurua dute; arazo bakarra da ez dagoela bost izarreko hotelik, eta horrek mugatu egiten du erosteko ahalmen handia
|
duten
bezeroak joatea.
|
2016
|
|
Besteak beste, aukera ematen du hornitzaile ziurtagiridunekin lan egin nahi
|
duten
bezero zorrotzei zerbitzu emateko, Europar Batasunean salmentak areagotzeko, norbere kalitate sistema, dokumentazioa edota hornitzaileen jarduna hobetzeko, baita hornitzaileen eta bezeroen arteko konfiantza indartzeko ere.
|
|
Publizitateak enpresa jakin batek dagoeneko
|
badituen
bezeroak fidelizatzen lagun dezake, erosteko errepikatze tasa eta eskaria indartzen dituelako.
|
|
Zer da merkatuaren segmentazioa? Merkatuan antzeko beharrak
|
dituzten
bezeroak edo antzeko portaera dutenak identifikatzea, eta, horren arabera, merkatua multzotan zatitzea. Multzo barruko bezeroak homogeneoak dira, eta multzo batetik besterakoak heterogeneoak, ohituretan, gustuetan eta beharretan.
|
|
Normalean, saltzaileak bezerogai askorengana jo du salmenta gutxi batzuk lortzeko. Nahiz eta enpresak jarraibide batzuk eman, saltzaileek trebeak izan behar
|
dute
bezeroak aurkitzeko.
|
2017
|
|
Briefingaren barruan, lehenik, helburuak zehaztu behar dira; hots, zer nahi
|
duen
bezeroak proiektu bat enkargatzen duenean. Helburuak ondo ulertzea eta egokitzea funtsezkoa da; eta horretarako, oinarrizko bost galdera proposatzen dira:
|
|
5 Zergatik uste
|
du
bezeroak behar duela diseinu bat? (zer bilatzen duen, zer lortu nahi duen?)
|
|
Andaluziako SDS enpresa bezero txartelak egiten ari da, bezeroek txartel horiek erabiltzeagatik abantailak etaa deskontuak izan ditzaten. Horretarako, txartela eduki nahi
|
duten
bezeroen identifikazioko datu pertsonalak lortu behar dituzte, eta, izaera pertsonaleko datuak babesteko legeak araututakoa betez, txartela eskur tzeko formularioetan informazio klausula bat gehitzeko eskatu die enpresa zuzendaritzak merkataritza saileko arduradunei.
|
2018
|
|
Makinak, ondoren, tiketaren kopia bat inprimatzea nahi dugun galdetzen du, eta balioztatzeko botoia sakatu behar da. Sinatutako tiketa aho hortzetako klinikak gorde behar
|
du
bezeroak PINa sartu badu sinatu gabe badago ere, tiketa gorde egin behar da, eta bigarren tiketa bezeroari eman behar zaio.
|