2011
|
|
Iritzi trukea eta eztabaida beharrezkoa da, elkarren errespetuan, bai, baina argi eta zintzo. Lantegi horretan Mikel zalbidek ekarritakoa, eskertzekoaz harago, abiapuntu interesgarria da. hizkuntzen arteko ukipen egoerako neke penak sufritzen kondenaturik bizi gara euskaldunok, kulparik
|
dugun
ala ez jakin gabe. kontua da, garaiotako euskaldunok ez dugula hautatu gure hiztun elkartearen egoera malapartatu hau, heredatua dela. Beste kontua da ere, gure arbasoek, pobrezia eta gerrate artean, ez zutela bat ere erraza izan euskara mundura jalgiteko.
|
2012
|
|
ez da hirian bizi, hiria esperimentatu eta gero badoa handik. Biziera honek ez du hiriarekiko lotura handia sortzen, askoz jota hiria esperientzia pertsonal gisan hartzen da. eta axola gutxi du hiriak arazo eta istilu kolektiboak
|
dituen
ala ez, beti baitago beste inora joatea. errez uztartuko ditugu azken bizipen hau eta hipermodernitatea. hiri hipermodernoan, hala nola gizarte hipermodernoan, pasabideak eta kontsumoedo zerbitzu hornitegiak dira nagusi. eremu pribatuak, besteentzat gero eta pribatuagoak, hazi eta gogortu ahala, agerian geratzen den oro, hau da, eremu zabal publikoa, autopistaz eta zerbitzugunez beteko da.... Lanaz landa, kanpoan egin behar den guztia zerbitzuguneetara laster eta seguru joatea baino ez da.
|
2013
|
|
Horrela arazo kontzeptual bat gertatzen da. Balioen munduan gaude funtsean, eta horrela, estrategiaren sakoneko ametsa herritar guztiak euskalduntzea bada, guztiek euskaldunduak izan nahi
|
duten
ala ez jakin gabe, jarrera uzkurrak eta ezintasunak areagotu daitezke: jarrera uzkurrak, euskara euren baloreetan ez dutenen artean; eta ezintasunak, euskararen aldeko eragileen artean, ikusten dutenean haien mezuak oihartzun txikia duela merkatuko hainbat segmentutan.
|
2014
|
|
" Gaztelania ez dut atsegin" itemarekin ez daude ados baina hau ere tarteko zenbakira gerturatzen da, eta berdina gertatzen da" gaztelania atsegin dut" itemarekin ere. Ez dakite gaztelania atsegin
|
duten
ala ez duten atsegin, ezta gaztelaniaz hitz egiten ondo sentitzen diren ere.
|
2015
|
|
4) Ikasgelako dinamikak. Irakaslearen esku dago ikasleek parte hartzeko zein eta zenbat aukera ematen duen; irakaslearen esku dago, halaber, ikasgelako partaidetzarako arau sozialak finkatuta
|
dituen
ala ez; bere esku dago SDren jarraipena. Irakasleak SDa garatzeko garaian espazioa nola antolatzen duen, hizketarako uneak nola eta zenbat ematen dituen edo eta sortzen dituen talde dinamiken izaera zein den baldintzagarria izango da ahozko hizkuntzaren presentziari eta garapenari lotuta.
|
2018
|
|
7 Eusle metodologian kideek astero berretsi behar dute esperientziarekin jarraitu nahi
|
duten
ala ez.
|
|
Oiartzungo euskaran eraginik
|
bazuen
ala ez jakiteko ELE bat egin eta euskararen egoeran eragiteko ekintzak, neurriak eta jarduerak proposatzea. tzeko helburuz, Euskararen Aholku Batzordeak 2012.urtean diseinaturiko Euskara Sustapen Ekintza Planeko helburu, neurri, jarduera eta ekintzak aukeratu dira: administrazioa, gune geogragfiko euskaldunenak, arlo sozio-ekonomikoa, aisia eta kirola, publizitatea, hedabideak, sentsibilizazioa eta motibazioa eta barruko proiekzioa.
|
|
Eskuartean dugun lan honetako helburu nagusia, eragin linguistikoan oinarriturik, Euskara Sustapen Ekintza Plan bat garatzea da. Lintzirin deituriko merkataritza guneak Oiartzungo euskaran eraginik
|
bazuen
ala ez jakiteko ELE bat egin eta euskararen egoeran eragiteko ekintzak, neurriak eta jarduerak proposatzea. Esan bezala, helburu nagusia betetzeko, ELE galdetegia bete da, neurri zuzentzaileak proposatu dira, eta gainera, ekintza planarekin biribildu da euskararen normalizaziorako xede hau.
|
2019
|
|
Ekimenen eragikortasuna ebaluatzeko irizpideak euria ari
|
duen
ala ez bereizteko meteorologoa izan behar ez den bezala, geu ere ez dugu zertan adituak izan oinarrizko irizpide batzuk proposatzeko, sen ona gidari. esaterako, argi dago eraginkorragoa dela ekintza bat dendoran jarraikia (larunbateroko ludoteka, kasu), egun bateko tailer isolatua baino.
|
|
Ca iritziz, hitanoak ez du bat egiten gaur egungo aurrerapenekin eta mundu ikuskerarekin, nolabait zaharkituta gelditu da, eta ezinbestean mantentzea tradizioan erortzea litzateke. horregatik, zalantzan jarri du ea jarraitu behar
|
duen
ala ez, ea zenbateraino merezi duen mantentzeak eta berreskuratzeko ahaleginak egiteak. horren aurrean zer egin, indartu ala galtzen utzi, kontua ez dago hain argi.
|
2023
|
|
Arduradunaren euskara gaitasuna ez ezik, lanposturako euskara beharrezkoa
|
zuten
ala ez galdetu zitzaien.
|
|
Arduradunaren euskara gaitasuna ez ezik, lanposturako euskara beharrezkoa
|
zuten
ala ez galdetu zitzaien. Eragin handia du galdera honetan biztanleen lanpostuak eta sektore ekonomikoak.
|
|
Praktikaldia egin zuten entitateko hizkuntza datuak jasotzeko, entitate horiek euskara plana
|
zuten
ala ez, tutore euskalduna zuten ala ez eta euskararen presentzia zein zen zehazteko eskatu nien. Praktikaldia Oasoaldeko entitateetan egin zutenen kasuan, bik adierazi zuten entitateak euskara plana zuela:
|
|
Praktikaldia egin zuten entitateko hizkuntza datuak jasotzeko, entitate horiek euskara plana zuten ala ez, tutore euskalduna
|
zuten
ala ez eta euskararen presentzia zein zen zehazteko eskatu nien. Praktikaldia Oasoaldeko entitateetan egin zutenen kasuan, bik adierazi zuten entitateak euskara plana zuela:
|
|
Entitateetako hizkuntza datuetan zehazteko eskatu diet: sektorea, langile kopurua, langile euskaldunen kopurua, arduradunaren hizkuntza gaitasuna, lanposturako hizkuntza eskakizuna, euskara planik
|
bazuten
ala ez, euskararen presentzia eta lanerako hizkuntzen erabilera.
|