2006
|
|
|
Talde
lana sustatzea.
|
2008
|
|
Kide guztien ekarpenekin, normalena da kapital gehiago biltzea norbera bakarrik ari denean baino; hala, erosteko ahalmena handiagoa da, eta irabazteko aukerak ere bai. Ikuspuntu pertsonaletik, kluba aberasgarria da,
|
talde
lana sustatzen baitu, eta hori oso baliotsua da gerora karrera profesionala garatzeko ere. Zer jarraibide bete behar dira inbertsioa egin aurretik?
|
|
Irakurketak ematen duen plazera eta hura birsortzeko aukera aintzat hartzea eta gozatzea. Jarduera partekatzen duten taldeen arteko bizikidetza eta
|
talde
lana sustatzea. Parte hartzeko proiektu hau ikastetxeek aurkeztu behar dute, normalean azaroaren hasieran, dagokion Hezkuntza Sailean, deialdian argitaratzen den eskabide ereduarekin eta eskola kontseiluaren onarpenarekin batera.
|
2009
|
|
|
Talde
lana sustatzen du.
|
2010
|
|
Lankidetzan Ikasteko Teknikak eta Erabiltzailea Modelatzeko Teknikak, kultura anitzeko Integrazioari aplikatuak” kultura anitzeko esparru batean ikasteko zereginak zehazteko metodoak diseinatu, ezarri eta ebaluatzea da, adimen artifizialetik eratorritako teknikak erabiliz. Hala, ikertzaileek lankidetza proposatzen diete ikasleei, ordenagailuen eta beste teknologia batzuen laguntzarekin, hala nola nonahiko konputazio gailuak, ukipen pantailak edo tableta grafikoak, komunikazioa eta
|
talde
lana sustatzeko. Horretarako, UMeko taldeak elementu teknologikoen multzo bat definitzen lan egiten du, ikasleari eta irakasleari ikasgelan beste tresna gisa laguntzeko.
|
|
Pertsona horiek proiektu berriak proposatuko dituzte edo abian diren lanpostuei aholku emango diete. Proiektu bakoitzak sustatzaile bat izanen du, bere ekimena beste profesional batzuekin partekatuko duena,
|
talde
lana sustatzeko. Aldi berean, galdutako auzo harremanak eta hurbileko beste batzuk berreskuratu nahi dira, eta herritarren gertaerei buruzko iritziak ematera ere animatuko da.
|
2012
|
|
Ikasleen parte hartzea funtsezkoa da jardunaldi honetan.
|
Talde
lana sustatzen duten ekintzen bidez, gizarte bidezkoagoa lortzeko parte aktiboa nola izan jakin dute, eta proiektu solidarioetan parte hartzen dute.
|
|
Irakasleek etengabeko prestakuntzaren bidez beren karreran zehar dituzten gaitasunak hobetzea funtsezkoa da, txostenak dioenez, horrela gero eta ikasgela anitzagoen erronkei aurre egin ahal izango baitiete, bai eta irakaskuntza metodo pertsonalizatuak garatu ere. Lan horrek azpimarratzen du ikastetxeei autonomia handiagoa eman behar zaiela, eta zuzendariaren irudia nabarmentzen du programak ikasleei egokitzeko, irakasleen arteko
|
talde
lana sustatzeko, haien lana gainbegiratzeko eta haien garapen profesionala ebaluatzeko erabakiak hartzerakoan; horrez gain, ikasleen kontratazioan eragiteko gai izan behar dute, eskolaren beharren arabera. Azterlanak azpimarratzen du gizarteak irakasleekiko eskaera handiak dituela, “aditu” izan behar baitute irakaskuntza metodo desberdinen erabileran edo estrategia sorta zabala izan behar baitute ikasleen ikaskuntza optimizatzeko.
|
2013
|
|
Arriskuan dauden espezieak gehiago zaintzea eta horiek kontserbatzeko neurri eraginkorrak aplikatzea. Adituen eta ingurumenarekin lotutako administrazioen arteko
|
talde
lana sustatzea.
|
|
Kazetarien ikasleek ideien adierazpena, irakurketa eta sintesia hobetzen dituzte Ekimen horren bidez, ikasleek ideien adierazpena, irakurketa eta sintesia hobetzen dute, eta jarrera kritikoa garatzen dute, albiste negatiboak beste «itxaropentsu» batzuen onurarako. Aldi berean,
|
talde
lana sustatzen da, haurrek kideekin koordinatu behar baitute, iritziak trukatu eta emaitza ontzat eman. Azken batean, oinarrizko gaitasun hauek lantzeko aukera ematen du proposamenak:
|