Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2008
‎Kide guztien ekarpenekin, normalena da kapital gehiago biltzea norbera bakarrik ari denean baino; hala, erosteko ahalmena handiagoa da, eta irabazteko aukerak ere bai. Ikuspuntu pertsonaletik, kluba aberasgarria da, talde lana sustatzen baitu, eta hori oso baliotsua da gerora karrera profesionala garatzeko ere. Zer jarraibide bete behar dira inbertsioa egin aurretik?
‎Irakurketak ematen duen plazera eta hura birsortzeko aukera aintzat hartzea eta gozatzea. Jarduera partekatzen duten taldeen arteko bizikidetza eta talde lana sustatzea. Parte hartzeko proiektu hau ikastetxeek aurkeztu behar dute, normalean azaroaren hasieran, dagokion Hezkuntza Sailean, deialdian argitaratzen den eskabide ereduarekin eta eskola kontseiluaren onarpenarekin batera.
2010
‎Lankidetzan Ikasteko Teknikak eta Erabiltzailea Modelatzeko Teknikak, kultura anitzeko Integrazioari aplikatuak” kultura anitzeko esparru batean ikasteko zereginak zehazteko metodoak diseinatu, ezarri eta ebaluatzea da, adimen artifizialetik eratorritako teknikak erabiliz. Hala, ikertzaileek lankidetza proposatzen diete ikasleei, ordenagailuen eta beste teknologia batzuen laguntzarekin, hala nola nonahiko konputazio gailuak, ukipen pantailak edo tableta grafikoak, komunikazioa eta talde lana sustatzeko. Horretarako, UMeko taldeak elementu teknologikoen multzo bat definitzen lan egiten du, ikasleari eta irakasleari ikasgelan beste tresna gisa laguntzeko.
‎Pertsona horiek proiektu berriak proposatuko dituzte edo abian diren lanpostuei aholku emango diete. Proiektu bakoitzak sustatzaile bat izanen du, bere ekimena beste profesional batzuekin partekatuko duena, talde lana sustatzeko. Aldi berean, galdutako auzo harremanak eta hurbileko beste batzuk berreskuratu nahi dira, eta herritarren gertaerei buruzko iritziak ematera ere animatuko da.
2012
‎Irakasleek etengabeko prestakuntzaren bidez beren karreran zehar dituzten gaitasunak hobetzea funtsezkoa da, txostenak dioenez, horrela gero eta ikasgela anitzagoen erronkei aurre egin ahal izango baitiete, bai eta irakaskuntza metodo pertsonalizatuak garatu ere. Lan horrek azpimarratzen du ikastetxeei autonomia handiagoa eman behar zaiela, eta zuzendariaren irudia nabarmentzen du programak ikasleei egokitzeko, irakasleen arteko talde lana sustatzeko, haien lana gainbegiratzeko eta haien garapen profesionala ebaluatzeko erabakiak hartzerakoan; horrez gain, ikasleen kontratazioan eragiteko gai izan behar dute, eskolaren beharren arabera. Azterlanak azpimarratzen du gizarteak irakasleekiko eskaera handiak dituela, “aditu” izan behar baitute irakaskuntza metodo desberdinen erabileran edo estrategia sorta zabala izan behar baitute ikasleen ikaskuntza optimizatzeko.
2013
‎Arriskuan dauden espezieak gehiago zaintzea eta horiek kontserbatzeko neurri eraginkorrak aplikatzea. Adituen eta ingurumenarekin lotutako administrazioen arteko talde lana sustatzea.
‎Kazetarien ikasleek ideien adierazpena, irakurketa eta sintesia hobetzen dituzte Ekimen horren bidez, ikasleek ideien adierazpena, irakurketa eta sintesia hobetzen dute, eta jarrera kritikoa garatzen dute, albiste negatiboak beste «itxaropentsu» batzuen onurarako. Aldi berean, talde lana sustatzen da, haurrek kideekin koordinatu behar baitute, iritziak trukatu eta emaitza ontzat eman. Azken batean, oinarrizko gaitasun hauek lantzeko aukera ematen du proposamenak:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia