Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 145

2000
‎Gerrateak bultzada eman bazion ere, bazen lehendik ere talde lana.
Talde lan hauek Ahaide Terapia Exhortatibo izenaz ezagunak dira.
2001
‎Alfabetakuntza jolas modura antolatuz, testu didaktiko batzuk erabiltzen ziren, erabiltzaileek etxean landuondoren Kili Kiliko bulegora bidaltzen zituztenak, han zuzentzeko. Jardueraosagarri modura, literatur sariketak ere antolatu ziren, talde lana sustatzekoasmoz.
2002
‎Horien artean daude OTRI UPNA (Oficinas de Transferencia de Resultados de la Innovacion) eta UNko ICT (Instituto Cientifico Tecnologico). ICTren funtzioen baitan azpimarragarriak dira lehenik eta behin, enpresaren eta unibertsitatearen zientzia taldeen arteko lana koordinatzea, eskatutako ikerketa proiektuaren, estudioaren edo aholkuaren prestakuntza eta kontratazioa, eta horren jarraipena egitea eta informazioa ematea. Bigarrenik, ikerketa proiektuaren administrazio arloak kudeatzea, horiek burutzeko beharden pertsonala kontratatuz, materialak, ekipoak eta zerbitzuak erosiz eta adostutako epeak zaintzeaz arduratuz.
‎Finantza taldea Lan Kide Aurrezkia kreditu kooperatibak (gaur egun Euskadiko Kutxa dena) eta Lagun Aro deritzan gizarte aurreikuspenerako entitateakosatzen dute.
‎Enplegu sorrerari dagokionez, 1985etik hona, oro har, sortu diren enpleguakgaldu direnak baino gehiago izan dira. Beraz, langabezia kopuru handien iraupenak zerikusi handia du populazio aktiboaren bilakaerarekin, hau da, aurretikpopulazio ez aktiboak ziren taldeak lan merkatura hurbiltzearekin.
‎Hizkuntza pribatuaren eta publikoaren arteko bereizketa oso interesgarriada. Talde lanean: pribatua, jarioa.
‎Horretarako, ereduak eta baliabideak eskaintzen zaizkio ikasleari, ekintza jakinak burutzeko gaitasuna eskuratu dezan. Material honetan ez duzue aurkituko etxean eta bakarka aritzeko ikasbiderik; bai, ordea, taldean lan egiteko aukera. Ez duzue aurkituko, ezta ere, gramatika gaitasuna eskuratzeko ohiko ariketa bildumarik; izan ere, nahi izanez gero, erruz aurki bailitezke horrelakoak euskaraikasteko metodoetan.
‎Ezin da ahaztu, hilerri horien eraikuntza noren ekimena izaten zen. Argi dagoez zela gizabanako batzuen jarduera, talde lan baten emaitza baizik, nahiz eta ezjakin nortzuek osatuko zuten lan-talde hori. Agian, trikuharri horren inguruan biziziren artzainak edo nekazariak izango ziren, azken batean, hilerri hori behar izangozutenak; baina ez da baztertu behar, antzinako gizarteetan gertatzen zenaren antzera, lan-talde zabalagoak antolatzea horrelakoetan; adibidez, duela gutxi arte iraunduen auzolanen antzera inguruko saroietako edo auzoguneetako biztanleak bilduz.Horrek, beste hainbat gaitan gerta zitekeen bezala (taldeak osatzerakoan animaliaharrapakariak ehizatzeko antolatuko ziren uxaldietan; luberrien prestaketarako; hainbat unetan egunez edo gauez abereak piztietatik babesteko ekimenetan; etaabarretan), gizarte horretako talde ezberdinen arteko harremanak sendotzeko etataldea (auzogunea) bera ere kohesionatzeko balio izango zuen.
‎Hilobi funtzioaz gain trikuharriek beste funtzioren batbaldin bazuten, hori denek adostua eta onartua izan zen, eta hilobi horieneraikuntzan laguntzeak edo parte hartzeak lagundu zezakeen horretan. Egunerokoedo noiz behinkako talde lan arruntetan elkartzeaz gain, sinesmen batzuen inguruan ere (samin edo dolu uneetan eta beste ospakizun batzuetan) elkartuko ziren.
2003
‎Ezin utzi aipatu gabe, azkenik, euskarazko alfabetzatzea eta euskalduntzea bultzatuz, herri eta ikastetxe ugaritan antolatutako ikastaroak. Are gehiago, 1972ra arte alfabetatzea eta euskalduntzea norbanakoen ekimenak izan ziren; garai horretatik aurrera, aldiz, erakundetzearen garaia ireki zen, metodo berrien agerpenarekin eta talde lanean oinarrituta. Rikardo Arregik markatutako bidetik, ikastaro horietako irakasleek eragile ere izan behar zuten, bilkura, hitzaldi eta irakastaldiak eratuz.
‎Sarrera hitzaldian bertan Jose Mari Satrustegik azaldu zuen kezka hori: «maisu handienen klaseak baztertuz talde lanera makurtu da UEU. (?) Ni ez naiz nor bide egokia zein den esateko; baina bide biak elkarturik beste itzal bat izango zuen, behar bada».
‎– Sail edo jakintza arlo baten inguruan talde lanean antolatutako ikastaro autonomoak.
‎Horren esanetan, UEUren erronka nagusia lan egiteko modua finkatzea zen. Alde horretatik funtsezkoa zen talde lana bultzatzea eta hitzaldien eredua gainditzea, baita ikasleez eta irakasleez gain, lanean ari zen jendea erakartzea ere. Hitzaldien ordez, talde mugatuetan aritzea proposatu zuen, ponentzien laburpenak banatuz eta denen artean eztabaidatuz.
‎«horrelako (lan) taldeak sortzea eta finkatzea, halegia. Geroak erakutsiko du nolako fruitua dakarren taldeko lan honek, datorren urteko Unibertsitaterako eta euskal kulturaren bizitzarako eta hedakuntzarako».63
2004
‎Arrasateko mugimendu sozio-ekonomikoaren antolaketa paradigma berriakhainbat erronka ditu, hala nola, ekonomia berriari egokitu, nazioartekotzeansakondu eta garapen teknologikoa areagotu. Gure iritziz, dena den, azken urteetan, taldearen barruan lanaren eta kapitalaren artean sortutako harreman berrienondorioz, enpresa eta lankidetza eredu berri bat sortzea da erronka nagusienetakoa. Hain zuzen ere, MCC ren paradigma berriaren kontraesan eta erronka nagusiakooperatiba eta partizipatutako enpresen arteko desberdintasunean datza.
2005
‎Orain azalduko ditugun zenbait gertaerak 1998 urtean bi Alarde egotea ahalbidetuzuten. Lehenengoa, arestian aipatu dugun bitartekaritza taldearen lana izan zen.Taldea azken urteetan jaietako pregoia irakurri duten pertsonek osatzen dute: AnaIzura eta Gaspar Montes Iturrioz margolariek; Ricardo Requejo pianojoleak; Kaliforniako Unibertsitateko Literatura irakaslea zen Carlos Blanco Aguinaga k; Leontxo Garcia kazetariak; Ricardo Arregi medikuak eta Federico Garayalde diplomatikoak.
‎3 Talde lana bideratzeko prozedurak ulertu eta praktikan nola aplikatzen direnaztertzea.
‎Prozedura zehatzak: role playing, talde lanak...
‎Irakasleriak lan prozedura zehatzak behar dituhezkuntza jarduerak berritzeko eta hobetzeko. Lan prozedura eta estrategia horiek, gehienetan, talde lanean oinarritzen dira. Hona hemen adibide batzuk.
‎a. Elkarlanean oinarritutako estrategia( talde lana): profesionalen elkarlana etaparte hartzea bultzatzen ditu berrikuntzak sortzeko eta garatzeko.
‎Egoera hobetzeko irtenbideak eta alternatibak proposatuko dira. Proposamen horiek garatzeko talde lanean oinarrituko dira.
‎9.3 TALDE LANA ETA LAN-TALDEA: HEZKUNTZA KOMUNITATEARENPARTIZIPAZIOA ETA KOMUNIKAZIOA BULTZATZEKO TRESNAK
‎9.3.1 Irakasleen, ikasleen eta gurasoen arteko talde lana
Talde lanaren garrantzia gure gizarteko ikastetxe eta enpresa gehienetannabaria da. Lanaren eraginkortasuna lortzeko indibidualtasuna ahaztu behar da etalan taldeak osatu behar dira.
‎Lanaren eraginkortasuna lortzeko indibidualtasuna ahaztu behar da etalan taldeak osatu behar dira. Ikastetxean bultzatzen den talde lana aztertzekosailkapen txiki bat egingo dugu:
‎Gurasoen, ikasleen eta irakasleen arteko talde lana: irakaskuntza eta kudeaketa jorratzeko egiten den talde lana.
‎Gurasoen, ikasleen eta irakasleen arteko talde lana: irakaskuntza eta kudeaketa jorratzeko egiten den talde lana. Kolektibo hauen partaidetza ikastetxearen helburuak lortzeko oso baliagarria da.
‎Ikasleen arteko talde lana: irakatsi eta ikasteko prozesuetan lantzen dena.Hau da, ikasleen kolektiboak bere formazio jarduerak garatzeko lantzendituen talde prozesuak.
‎Beraz, ikastetxean bultzatzen diren parte hartzea eta talde lana erakundearenhelburuak lortzera bideraturik daude. Eta ikastetxearen helburu nagusia, noski, formazio prozesua da.
‎Lankide horiek, jardueren koordinazioaren eta elkarlanaren bidez, euren helburu indibidualak eta kolektiboak lortu nahi dituzte. Beraz, talde lanak honako abantailak ditu.
Talde lanak taldekideen prestakuntza eta formazioa bultzatzen du.
‎Gaur egungo erakundeen oinarria talde lana da. Taldekideen formazioakkoordinazioa eta elkarlana hobetzen ditu.
‎Taldekideen formazioakkoordinazioa eta elkarlana hobetzen ditu. Baina, talde lanak oztopoak ere baditu.Hona hemen batzuk:
‎Ohitura faltak ere zerikusia du. Indibidualismoak talde lana izugarri oztopatzen du, eta, horrekin batera, erakundea berritzeko eta hobetzeko aukeraere bai.
‎Gure jarduerak edo ohiko lanak berritzeko borondate eskasa. Jarduerenberrikuntzaren aurka dauden lankideak talde lanerako oztopo izan daitezke.
Talde lanaren emaitzak argi ikusten ez badira, zenbait lankideren inplikazioa zalantzan geldituko da.
Talde lana eta taldeen dinamizazioa ez dira gauza samurrak, aldagai askokontuan hartu behar baitira. Funtzionamenduan eragiten duten faktoreak ezagutzeaeta kontuan hartzea guztiz beharrezkoa da.
TALDE LANA ANTOLATZEKO ALDERDIAK
‎9.7 irudia. Talde lana antolatzeko alderdiak.
Talde lana eraginkortasunez egiteko baldintza batzuk bete behar dira: helburuen argitasuna, lan prozedura bat baino gehiago erabiltzea, taldekideen arteankomunikazio irekia izatea, rolak argi edukitzea, taldearekin konpromisoa izatea, arazoei aurre egitea, elkarlana eta parte hartze egokia edukitzea, taldeak neurriegokiak izatea, taldearen nortasuna argi edukitzea, eta abar.
‎9.3.2 Ikasleen arteko talde lana. Ikasleak taldekatzeko irizpideak
‎Ikasleen arteko talde lana hobetzeko, zer egin daiteke?
‎7 kide bitarteko taldeak lanerako eraginkorrak al dira?
‎Ikasleriaren aniztasunari aurre egiteko, talde lana estrategia aproposa izandaiteke. Aniztasun horri erantzuteko bi irizpide nagusi kontuan hartu behar ditugu: taldearen homogeneotasuna eta ikasleak egin behar dituen lanak.
‎Beharrezkoa da, beraz, faktore horiek guztiak kontuan hartzea talde lanaeraginkortasunez garatzeko. Aurreko ataletan talde lanaren osaketa faseak, berealderdi positiboak eta negatiboak, lan-taldearen eraginkortasuna, eta abar aztertuditugu. Orain taldekideen dinamizaioaz eta lanetan parte hartzeko eraz aritukogara.
‎9 Komunikazioa eta talde lana
‎7 Talde lana garatzeko kontuan hartu behar diren alderdiak ezagutzea.
‎9.3 Talde lana eta lan-taldea: hezkuntza komunitatearen partizipazioa eta komunikazioa bultzatzeko tresnak.
‎9.3.1 Irakasleen, ikasleen eta gurasoen arteko talde lana.
‎9.3.2 Ikasleen arteko talde lana. Ikasleak taldekatzeko irizpideak.
‎Irakasleen, gurasoen eta ikasleen parte hartzea eta inplikazioahobetuko da baldin eta beraien artean komunikazio eta inflormazio fluxuak ondokudeatzen badira. Ikastetxean informazioaren kudeaketa egokia egiteko ezinbestekoa dugu talde lana bultzatzea. Irakasleek, gurasoek eta ikasleek erakundeanintegratzeko eta parte hartzeko elkarren arteko komunikazioa beharrezkoa dute.
‎Argi dugu tutoreak, nahiz eta irakaskuntza lana ikasgela bakarrera mugatu, erabaki kolektiboetan oinarrituko duela bere ikasgelako programazioa. Berez, lanaera kolektiboan egiten du, irakasleen arteko talde lana izaten baita. Esate baterako:
‎Ikastetxearen Curriculum Proiektua lantzerakoan, tutoretza jarduerak erabakitzerakoan irakasle taldeekin hartu behar dituen erabakiak; Ikastetxekoirakasle taldeekin (maila bereko tutoreekin, ziklokoekin, etapakoekin...) eginbehar dituen bilerak. Taldean lan egiteak eta erabakiak hartzeak harremanetarako eta elkarri laguntzeko borondatea eskatzen du, baita funtzionamendu arau batzuk ere.
‎Lanaren eraginkortasunakproiektu hauen koordinazioan eta koherentzian oinarriturik egon behar du. Ez duguahaztu behar, erakundearen berrikuntzan eta hobekuntzan lana planifikatzea, kolaborazioa, talde lana, hausnarketa eta inplikazioa direla ardatzak. Azken finean, hau da, Zuzendaritza Proiektuaren erronka:
‎Azken finean, hau da, Zuzendaritza Proiektuaren erronka: hezkuntza komunitatea proiektu zehatzbaten inguruan biltzea, inplikazioa bultzatuz, taldeen lana indartuz eta, nola ez, Zuzendaritza Taldea protagonista delarik, erakundearen bilakaera bilatuz.
‎Lider hauek talde lana indartzen dute.
‎hezkuntza proiektua, curriculum proiektua, memoria, barne araudia... Ikastetxearen egitura: ...zi kalitatea... Komunikazioa, informazioa eta marketina... Lidergoa. Erabakiak hartzea. Negoziazioa. Denboraren kudeaketa. Lan prozesuen diseinua eta ebaluazioa. Gatazken kudeaketa. Bileren koordinazioa. Ikastetxeen berrikuntza. Ikastetxeen arteko konpetitibitatea. Zuzendaritza eta etika. Zuzendari elkarteak. Kanpoko harremanak. Ikastetxearen irekitasuna inguru hurbilera. Zuzendaritzaren aldaketa. Talde lana eta elkarlana. Ikastetxeen ebaluazioa. Zuzendaritza proiektua.
‎8 Zuzendaritza arloan talde lanak eta lankidetzak duen garrantziaz ohartzea.
‎Zuzendaritza Taldearen lana oso espezializatua, askotarikoa eta konplexua da.Horregatik, zuzendariak taldearen babesa eta laguntza behar du. ZuzendaritzaTaldea zuzendariak, ikasketaburuak eta idazkariak osatzen dute.
‎Idazkariak, berriz, lan burokratikoetan laguntzendio zuzendariari. Lankide hauek, lau urtez, une goxoak eta gogorrak pasako dituzte, eta horregatik, elkarlana, talde lana, lankidetza eta elkarren arteko komunikazioa oso garrantzitsuak dira.
‎kontzeptua bultzatzen dugu, kontzeptu honek taldearen beharraazpimarratzen duelako. Zuzendaritzaren zereginek talde lanean eta lankidetzanoinarritu behar dute.
‎5.1 irudia. Zuzendaritza Taldearen lan esparruak.
‎Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: nortzuk garen (ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), pr...
‎Rey-k eta J. Santamaria-k (1992) honako alderdiak edo atalak lantzen dituzte euren proposamenean: ...ikastetxearen ezaugarriideologikoak, kokalekua, egoera juridikoa, ordutegiak, ezaugarri fisikoak, irakasleria eta talde lanak, hizkuntzaren planteamendua...), zer lortu nahi dugun (ikastetxearen helburuak, balioak...), ikaskuntza mailan zer lortu nahi dugun (ezaugarripedagogikoak, orientazioa...), nola lortuko dugun (arauak, harremanak...), zeinmetodologiarekin (indibidualizazioa, eskolaz kanpoko talde lana...), zein egituraeta funtzionamendu motarekin (parte hartzea, ingurunearekin harremanak, organigrama...), proiektuaren ezaugarriak (noiz landu zen, nola landua, ebaluazio etaaldaketa prozedurak...).
‎f. Etapan erabiliko diren metodologiak, jarduera motak eta prozedura garrantzitsuenak: esperientzien bizipena lantzea (irteerak, esperientzia zuzenak...), informazioa bilatzea, ikerketa metodologia (hipotesiak azaldu eta frogatu...), irakaslearen ahozko argibideak eta azalpenak, arazoak askatzeko prozesuak, lan indibiduala edo ikaslearen banakako lana, talde lana eta abar.
‎Banakako lana eta taldeko lana orekatuta dago jardueretan:
‎Taldearen kohesioa lortzea: bete beharreko jarduerak talde lanaren bidezgauzatuko dira eta giza taldearen kohesioa indartuko da.
Talde lana egitekodenbora gehiagobehar da
Talde lana hobetzeko proposatzen diren aldaketak.
Talde lanaren balorazio orokorra.
‎Dokumentu honen definizioa eta gauzatze prozesua, batik bat, bere zailtasunarengatik da berezia. Irakasleriaren talde lan eskasak, denbora faltak, prozeduraren konplexutasunak, baliabide edo aholkularitzarik ezak, eta abarrek ICPreneraikitzea oztopatzen dute. Baina, agiri honen garapena gauzatzeko elementuakdefinitu baino lehen, bere prozedura edo egiteko metodoa eta bidea zehaztu nahikonuke.
‎Azken finean, koordinazioa lan prozesuak integratzea da, betiere, ikastetxearen helburuak lortzeko. Horregatik, koordinazioak talde lana eta lankidetzaindartzea eskatzen du. Lorenzo-ren (1997) iritziz, talde batek bere osatze prozesuanzenbait fase pasatzen ditu:
Talde lana
‎Harreman sistema: ikastetxeko kideen parte hartzea, erabakiak hartzekoprozesuak, talde lana, komunikazioa eta informazioa.
‎Zein da Zikloko Taldeen lana. Deskriba ezazu.
Taldearen lan plangintza: irakasle multzo horrek egingo dituen lanakdefinitzea.
‎Erabakiak hartzeko gaitasuna badago, talde lana hobetu egiten da, baitairakasleen parte hartzea eta inplikazioa ere.
‎Ikasleek taldean lan egiten ikasten dute, elkarri laguntzen, eta autonomia etaerantzukizuna lantzen dituzte.
‎Sartzeko eta irteteko orduak bateratzenditu, eta arazo hori konpontzen diegurasoei? Irakasleen taldeko lana sinplifikatzen du
‎Banakako lanerako eta talde lanerako eremuak sortu behar direla ez ahantzi.
2006
‎Sorkuntzaren ekimena bere gain hartzen duen pertsona batek zuzentzen eta koordinatzen du obra sortuko duen taldea. Talde lana izango da, beraz, eta JILTBren 8 artikuluan aurkituko dugu horren definizioa. Arau horrek dioenaren arabera, lana argitaratzean eta hedatzean izena ematen duen horrenak dira talde lanaren egile eskubideak.
‎Talde lana izango da, beraz, eta JILTBren 8 artikuluan aurkituko dugu horren definizioa. Arau horrek dioenaren arabera, lana argitaratzean eta hedatzean izena ematen duen horrenak dira talde lanaren egile eskubideak.
2007
‎Gainera, erraztasuna izan du talde lanerako eta ingurune aldakorretanlan egiteko, ingurune hau izugarri aldakorra delako.
‎Ideiak talde lanean jorratzea da beste balioetako bat. Langileriaren% 100lan taldeetan sartuta dagoenez, ideiak eman behar dituzte.
‎Eta hemen ikusten da, argi eta garbi, publizitatearen magia; kalitatea zer denesplikatzea oso zaila da, baina spotean oso ongi ikusten da kalitatezko kudeaketazer den: berrikuntza, aurretik prestatzea, taldean lan egitea. Spota ikusi ondorenhauxe pentsatzen duzu:
‎Gaur egun, talde lanean kontrolatzen dugu gure jarduna. Zu talde horretakopartaidea zara eta nahiz eta zure ikuspegia komunikazioarena izan, taldeko besteikuspegi batek zurea eta jardunarena bera alda ditzake.
‎Baitatalde lanaren dinamizazioan ere. Eta horiexek izango dira komunikazio kabineteetan gabiltzanontzat lan esparru berriak; prestakuntzan, talde lanean, eta, bereziki, barne komunikaziorako estrategia berriak definitzen aritzea izango da gure bideberria. Hor lan handia egin dugu ongi identifikatzen lan-taldearen komunikazio kanalak eta kanal horiek ustiatzeko erreminta berriak ezartzen.
‎Horrekin batera, oinarrizko ikerketaren lehentasuna etairakurketa lineala burutzen dira, hots, zientziaren bidez teknologia, hazkundeekonomikoa eta ongizate soziala egitate propio gisa bata bestearen jarraipen lineallegez etorriko delako oniritzia. Hirugarrenik, zientzialarien autonomia, talde lana, espiritu lehiakorra eta mugarik gabe aritzeko aholkua nabarmenduko dira. Azkenik, laugarren ezaugarri orokor gisara, gobernuaren finantza ardura aipa liteke:
‎AEBko haurrek, berriz, askotan aipatzenzituzten gizarte konparazioak. Ildo beretik, beste ikerketa batean egiaztatu zenkibbutzetan bizi ziren haur israeldarrek ia ez zutela gizarte konparaziorik aipatzen, ziurrenik kibbutzetan haurrek hezkuntza komunitarioa jasotzen dutelako etalankidetza eta talde lana asko balioesten dituztelako (Butler eta Ruzani, in 1993Shaffer, 2000).
‎Modalitatea. Talde lana. 20 laguneko talde batean, zenbait sistemaetikori buruz ordubeteko aurkezpena egin ondoren, ikasle bakoitzak bere hausnarketak adieraziko ditu aurkezpen horiei buruz, 3 laguneko talde batean.
‎Modalitatea. Talde lana. 20 laguneko taldean, erakunde sozioekonomikobati buruzko (multinazionalari buruzko) azterketa psikomorala.
2008
‎Bileren eta on line plataformaren bidez ezarri da koordinazio hori. Horren bidez, taldeetan lan egiteko materialak banatu dira (dokumentuak, artikuluak, bileretarako gidoiak eta abar) eta lantegietan sortu diren gaiei buruzko eztabaidei eman zaie bidea. Bestetik, eratutako lantegiek bost edo sei bilera egin dituzte, batez beste.
‎Hau da, ez da onartu behar pertsona desberdinek kontu bera erabiltzea, pasahitza partekatzea saihestea funtsezkoa delako. Bi erabiltzailek bat balira bezala lan egin nahi badute, taldean lan egiteko adibidez, bi kontu edukiko dituzte, baina katalogo berera bideratuko dira saioa hasi bezain laster.
2009
‎Horrela, emakume hauek zuzendaritzan izandako esperientzien deskribapenaren bidez, partaidetzako kudeaketaestiloa erabiltzen dutela egiaztatu ahal izan genuen. Talde lidergo estilo honetan, kudeaketa talde lanean oinarritzen da; hau da, erabakiak hartzeko prozesua aholkuemailea da eta taldeko beste kideekin partekatzen da. Azken batean, emakume presidente hauek protagonismoa eskaintzen diete beren laguntzaileei.
‎Aipatu irakaslearen aburuz, futbolaren ezaugarriak bat zetozen euskaldunokomen dugun izaera bereziarekin: indarra, kemena, talde lana... Gainera, kirol huraezin egokiagoa zen, orobat, gizarte harremanak lantzeko eta, hori, euskaldunok betiizan dugu gogoko.
‎hau da, familian, auzoan, lagunartean, herrian edota lanean. Horregatik tokian tokikoak dira euskara elkarteak, herritar euskaldunek talde lanean sortuak.
2010
‎MGHek pobreziaren aurkako borroka talde lana dela azpimarratzen dute eta, era berean, borroka horretatik munduko herrialde guztiek etekinak aterako dituzte.Gaur egungo munduko elkarrekiko mendekotasun ekonomikoak merkataritzarakoarau berriak, nazioarteko finantza egonkortasuna eta teknologiaren hedapena eskatzen ditu, garapen bideko herrialdeek garapen bizkorra eta iraunkorra lortzekoaukerak aprobetxa ditzaten.
2011
‎HKEEren Osoko Akordioa, EITB taldearen lanak, zerbitzuak, hornidurak eta langileakkontratatzeko txostena behin betiko onartzeko, 2002ko uztailaren 19ko bileran onartua. EHAAren2003030 zenbakian argitaratua, 00
‎Edukien konbergentzia lortzeko pauso horrek gogoeta ere eskatzen du, profilprofesionalak egokitzeari, erredakzioan errutina berriak sortzeari eta monomediabaztertuko duen kazetaritza kultura garatzeari buruzko gogoeta. Izan ere, EITBkxede duen zeharkako multikanal eskaintzak edukien (telebista irratia Internet), errealizazioaren, ekoizpenaren, komunikazioaren eta teknologiaren profesionalezosatutako disziplina anitzeko taldeetan lan egiteko modu berriak eskatzen ditu.Horrek ikuspegi berriak eransten ditu, eta profesionalen orain arteko zereginaaldatzen du. EITBren beraren hausnarketaren arabera, euskarri anitzetan lan egitenden testuinguru honetan, taldeek «aldatzeko prest dagoen barne kultura malgua» izanbehar dute, «profesional eta zuzendaritzako kide argienek, enpresetan, iraganekopentsamoldean oinarrituta, nork bere buruari ezarritako antolakuntza mugak etamuga mentalak zalantzan jartzen» dituztelako.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
talde 87 (0,57)
Talde 24 (0,16)
taldean 8 (0,05)
taldearen 5 (0,03)
Taldearen 3 (0,02)
taldeko 3 (0,02)
TALDE 2 (0,01)
Taldean 2 (0,01)
taldeak 2 (0,01)
taldeetan 2 (0,01)
Taldeen 1 (0,01)
taldea 1 (0,01)
taldearen aurreko 1 (0,01)
taldearen barruan 1 (0,01)
taldeari 1 (0,01)
taldeen 1 (0,01)
taldeen arteko 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
talde lan egin 12 (0,08)
talde lan oinarritu 5 (0,03)
talde lan antolatu 3 (0,02)
talde lan bultzatu 3 (0,02)
talde lan hobetu 3 (0,02)
talde lan indartu 3 (0,02)
talde lan aritu 2 (0,01)
talde lan asko 2 (0,01)
talde lan bat 2 (0,01)
talde lan egile 2 (0,01)
talde lan oztopo 2 (0,01)
talde LAN antolatu 1 (0,01)
talde lan arrunt 1 (0,01)
talde lan aurre 1 (0,01)
talde lan baino 1 (0,01)
talde lan balorazio 1 (0,01)
talde lan behar 1 (0,01)
talde lan bide 1 (0,01)
talde lan bideratu 1 (0,01)
talde lan bitarte 1 (0,01)
talde lan egiteko 1 (0,01)
talde lan emaitza 1 (0,01)
talde lan eraginkor 1 (0,01)
talde lan eraginkortasun 1 (0,01)
talde lan eremu 1 (0,01)
talde lan eskas 1 (0,01)
talde lan esparru 1 (0,01)
talde lan estrategia 1 (0,01)
talde LAN ETA 1 (0,01)
talde lan ez 1 (0,01)
talde lan garatu 1 (0,01)
talde lan garrantzi 1 (0,01)
talde lan hau 1 (0,01)
talde lan hauek 1 (0,01)
talde lan honako 1 (0,01)
talde lan horixe 1 (0,01)
talde lan ikusi 1 (0,01)
talde lan izugarri 1 (0,01)
talde lan j 1 (0,01)
talde lan jarduera 1 (0,01)
talde lan jo 1 (0,01)
talde lan jorratu 1 (0,01)
talde lan kide 1 (0,01)
talde lan kontrolatu 1 (0,01)
talde lan koordinatu 1 (0,01)
talde lan makurtu 1 (0,01)
talde lan merkatu 1 (0,01)
talde lan oinarri 1 (0,01)
talde lan ordenagailu 1 (0,01)
talde lan orekatu 1 (0,01)
talde lan osaketa 1 (0,01)
talde lan osatu 1 (0,01)
talde lan oso 1 (0,01)
talde lan partekatu 1 (0,01)
talde lan plangintza 1 (0,01)
talde lan sinplifikatu 1 (0,01)
talde lan sortu 1 (0,01)
talde lan sustatu 1 (0,01)
talde lan taldekide 1 (0,01)
talde lan zailtasun 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia