Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2005
‎Zuzendaritza Taldearen lana oso espezializatua, askotarikoa eta konplexua da.Horregatik, zuzendariak taldearen babesa eta laguntza behar du. ZuzendaritzaTaldea zuzendariak, ikasketaburuak eta idazkariak osatzen dute.
‎Ibaia erdararantz doa eta kontzientziarik gabe, jendeak errazera jotzen du. Euskal Herrian Euska raz taldeak lan oso ederra egiten du alderdi honetatik.
2012
‎Jende kopuru polita bildu zen Urdiaingo igerilekuetan triatleta hauen lana gertutik jarraitzeko. Aipatzekoa da Sakana Triatloi Taldekoek lan oso polita egin zutela. Esaterako, Gaizka Peñagarikano bigarrena izan zen kimuetan eta Jokin Alberdi izan zen haurren mailako garailea, Urko Peñagarikano eta Unai Iribarren aurretik.
2019
‎Gai dela erakutsi du IDK Gipuzkoan, eta arrakasta handia izango zuela pentsatzen dut. Alabaina, bere taldean lan oso ona egiten ari da, eta uste dut urte asko egongo dela bere klubean".
‎Jexus Mari, bere anaietako batek adierazi duenez, “gizon ona, langile eta ekintzailea zen, eta berehala egin zuen bat kooperatiben filosofia humanista eta sozialarekin. Taldean lanean oso ondo moldatzen zen gizona zen, eta ikuspegi eta jarrera ezberdinak zeuden tokietan moderatzailearen eta bateratzailearen zereginak betetzeagatik zeukan irabazia ospea. Egia esan, balio handiko ezaugarri ugari zituen berarekin, eta horri esker nahiko urrun iritsi zen Mondragon kooperatiben munduan”.
2023
‎Gauza asko ikasi ditut. Txirrindularitzan talde lana oso garrantzitsua da eta hemen nola aritu ikasi dut. Bakarrik sufritzen ere ikasi dut, eta, horrekin batera, nire gorputza eta burua ezinhobeto ezagutzen lagun dit, nire mugak non dauden jakiteko.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia