Emaitzak: 9
2001 | ||
1. Azken urteotan euskarazko hizkuntza eta hezkuntza, euskalgintza oro har, auzitan jarrita daude. | Nola interpretatu behar da astinaldi hau. Zergatik orain? | |
2008 | ||
Immigrazioa aztertzerakoan, ezin dugu saihestu errealitate hori zein ikuspegitik eta | nola interpretatzen den. Alegia, ezinbestekoa zaigu Kataluniaren berezko interpretazio esparrua zein izango den hausnartzea. | |
2013 | ||
Baina nire ustez, orain dator auzi nagusia: | nola interpretatu aniztasun moral hori. Interpretazio posible bat da esatea morala erlatiboa dela. | |
2015 | ||
Gai honen ikerketak herri nortasuna eta munduan kokatzeko gakoak eman ahal dituen bitartean, euskaldun ikasiak ezjakinak gara. Azken hamarkadetan gertatutako aldaketa kulturalek nahasmendua sortu dute, zer nondik datorren eta | nola interpretatu gero eta zailagoa zaigu. Gizarte mailako joera eta jarreren esanahia ulertzen lagundu dezakeen beste tresna bat gehiago litzateke mitologiaren gaia, ulertzearekin batera nortasun berritu bat diseinatzeko anabasa honetan. | |
Irakurlearen gaiak arazo handi bat azaleratu zuen berriro ere, ez esplizituki baina latente beti egon dena, eta hauxe da: planteatzen denean egunkariaren titularitateak publikoa izan behar duela, Eusko Legebiltzarraren kontrolpekoa, irakurlego unibertso hori | nola interpretatu behar dugu. Unibertso politiko bezala? | |
2018 | ||
neurketak etzanda eta imanez josita dagoen makina baten zuloaren barruan egiten dira, baina ez benetako egoera errealean. | Nola interpreta litezke orduan neuroirudiak? | |
2019 | ||
Fikzio bati buruz eztabaidatzen dugunean, ez dugu aintzat hartzen ea fikzioa zenbateraino den egiazkoa, edo objektiboa den edo ez. [...] Eztabaidatzen duguna da ea | nola interpretatu behar diren begi aurrean dugun obra eta ditugun pertsonaiak edo egoerak. | |
2023 | ||
zer erakusten du istorio horrek jatorrizko pertsonari eta munduari buruz? | Nola interpreta daiteke narrazio hori, hura sortu zuen bizitza eta kultura ulertzeko eta argitzeko. Gizarte berrikuntzako prozesuak prozesu horien dimentsio pertsonalean arreta jartzea eskatzen du; beren kulturan, zehazki, pertsonek zer pentsatzen duten, zer baloratzen duten, nola jokatzen duten eta aktoreen eta gizarte sistemen arteko harremanak nola gertatzen diren, gizarte ikertzaileek adierazi bezala. | |
Europako Batzordeak subsidiariotasun printzipioa | nola interpretatzen duen gogoratuz, gobernantza eraginkorragoa da tokiko erakundeek, enpresek eta tokiko gizarte sareek beren arazoei irtenbideak bilatzen laguntzen dutenean. Horrela, tokiko ikuspegi eta identitate eraldatzaileak sortzen eta erreproduzitzen dira, komunitate horien benetako ahalduntzea ahalbidetzen duten prozesu parte hartzaileen bidez. Ildo beretik, Gonzalezek eta Healeyk (2005: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Jakin | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
nola interpretatu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
nola interpretatu behar | 3 (0,02) |
nola interpretatu aniztasun | 1 (0,01) |
nola interpretatu gero | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |