Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2007
‎Pertsona horrek zioen (ezin gogoratu nor zen!) Oteizak jardun zuela eskulturagintzan berak nahi zuen hura ondo adieraztea lortu zuen arte. Pentsatu zuenean azkenean lortu zuela egitea buruan zuen hura, hau da, ikasi egin zuenean nola egin berak egin nahi zuen eskultura, orduan ez zion interesik ikusi gauza bera behin eta berriz errepikatzeari. Amaitu zitzaion interesa.
2008
‎Hau guztia zerbaiten seinaletzat ulertu behar badu, nork erabaki du berak ez duela hamabietan Berlinen egon behar. Nola egin bere kontra dagoen hori baino indartsuago izateko, bere kontra dagoena Berlinerako bidean doan autobus bat desagerarazteko gai bada. Louk indar handia behar du horri guztiari aurre egiteko.
2009
‎–Gure haragitik sortu da, zera?, eta geurea egiten ez dugun bitartean, ez dugu bakerik izango?. Nazario Orbek bazekien, bai, Reginak arrazoi zuela, baina nola egin bere haragi hura zinez bere?
‎" Gure haragitik sortu da ‘zera’, eta geurea egiten ez dugun bitartean, ez dugu bakerik izango". Nazario Orbek bazekien, bai, Reginak arrazoi zuela, baina nola egin bere haragi hura zinez bere?
2012
‎Enpresa bakoitzak bere antolakuntza kulturaren arabera erabakitzen du nola egin bere bezeroak leialtzeko prozesua. Nolanahi ere, askotan, eredu honi jarraiki egiten da prozesu hori:
2021
‎Arrangura nagusi kondu, etxebizitzarekin diren buruhausteak, herritarrentzat, bereziki jende gaztearentzat, gero eta nekeago delarik hemen berean bizitegi baten ukaitea. Beste griñabide bat, harat eta hunat ibiltzeko errextasunak, nola egin beraz egokiagoak izan diten. Hau ere azpimarratzen dute, eskuinaldean hautagai agertzen direla jadanik bestalde hautetsiak diren asko, auzapez eta gaineratiko, kargu guziak heientzat behar balira bezala.
‎Zein erreferentzia, errelatu eta estetika alternatibo indartu, gure bizi ibilbideak bestelako zentzu eta zerumugen arabera berrirudikatzeko? Sexualitatea gure identitatean (‘birilitatean’) hain zentrala izanik, nola egin bere garrantzia deszentratu, ikusmira zabaldu eta harreman asegarriagoen bidez arrakala orgasmikoa gainditzeko (era berean antisorgailuen ardura guregain ere hartzeko). Nola malgutu, zabaldu eta lausotu gizon (tasun) aren iruditegi kolektiboa, orain arte bazter utzitako gizontasunak (alua dutenak, homosexualak, femeninoak, emakumetasun maskulinoak, arrazializatuak, ‘bigunak’, aniztasun funtzionala dutenak...) ere parez pare aintzat hartuz?
‎Ez dakit nola egin bera gabe, eta neskaz arduratu nuke?
2023
‎Aldea da haur bat batzuetan ez dela gai bere sintomatologia ulertzeko edo ezagutzeko, edo ez dakiela nola erreakzionatu behar duen. Horregatik guztiagatik, funtsezkoa da gurasoen, zaintzaileen eta inguruko senitartekoen lana, bai zer gertatzen den ulertzeko eta botikak egoki aplikatzeko, bai adingabeari azaltzeko zein kasutan jokatu behar duen eta nola egin bere kabuz. Haurren asmaren kausak Zerk eragiten du asma agertzea eta nola sortzen da krisi asmatikoa haurrengan?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia