Emaitzak: 8
2007 | ||
Pertsona horrek zioen (ezin gogoratu nor zen!) Oteizak jardun zuela eskulturagintzan berak nahi zuen hura ondo adieraztea lortu zuen arte. Pentsatu zuenean azkenean lortu zuela egitea buruan zuen hura, hau da, ikasi egin zuenean | nola egin berak egin nahi zuen eskultura, orduan ez zion interesik ikusi gauza bera behin eta berriz errepikatzeari. Amaitu zitzaion interesa. | |
2009 | ||
–Gure haragitik sortu da, zera?, eta geurea egiten ez dugun bitartean, ez dugu bakerik izango?. Nazario Orbek bazekien, bai, Reginak arrazoi zuela, baina | nola egin bere haragi hura zinez bere? | |
" Gure haragitik sortu da ‘zera’, eta geurea egiten ez dugun bitartean, ez dugu bakerik izango". Nazario Orbek bazekien, bai, Reginak arrazoi zuela, baina | nola egin bere haragi hura zinez bere? | |
2012 | ||
Enpresa bakoitzak bere antolakuntza kulturaren arabera erabakitzen du | nola egin bere bezeroak leialtzeko prozesua. Nolanahi ere, askotan, eredu honi jarraiki egiten da prozesu hori: | |
2021 | ||
Arrangura nagusi kondu, etxebizitzarekin diren buruhausteak, herritarrentzat, bereziki jende gaztearentzat, gero eta nekeago delarik hemen berean bizitegi baten ukaitea. Beste griñabide bat, harat eta hunat ibiltzeko errextasunak, | nola egin beraz egokiagoak izan diten. Hau ere azpimarratzen dute, eskuinaldean hautagai agertzen direla jadanik bestalde hautetsiak diren asko, auzapez eta gaineratiko, kargu guziak heientzat behar balira bezala. | |
Zein erreferentzia, errelatu eta estetika alternatibo indartu, gure bizi ibilbideak bestelako zentzu eta zerumugen arabera berrirudikatzeko? Sexualitatea gure identitatean (‘birilitatean’) hain zentrala izanik, | nola egin bere garrantzia deszentratu, ikusmira zabaldu eta harreman asegarriagoen bidez arrakala orgasmikoa gainditzeko (era berean antisorgailuen ardura guregain ere hartzeko). Nola malgutu, zabaldu eta lausotu gizon (tasun) aren iruditegi kolektiboa, orain arte bazter utzitako gizontasunak (alua dutenak, homosexualak, femeninoak, emakumetasun maskulinoak, arrazializatuak, ‘bigunak’, aniztasun funtzionala dutenak...) ere parez pare aintzat hartuz? | |
Ez dakit | nola egin bera gabe, eta neskaz arduratu nuke? | |
2023 | ||
Aldea da haur bat batzuetan ez dela gai bere sintomatologia ulertzeko edo ezagutzeko, edo ez dakiela nola erreakzionatu behar duen. Horregatik guztiagatik, funtsezkoa da gurasoen, zaintzaileen eta inguruko senitartekoen lana, bai zer gertatzen den ulertzeko eta botikak egoki aplikatzeko, bai adingabeari azaltzeko zein kasutan jokatu behar duen eta | nola egin bere kabuz. Haurren asmaren kausak Zerk eragiten du asma agertzea eta nola sortzen da krisi asmatikoa haurrengan? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
nola | 8 (0,05) |
Lehen forma
nola | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
ELKAR | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Jakin | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Jakin liburuak | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
nola egin | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
nola egin bera | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |