Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 19

2002
‎eta beti egin didate lan ona.
‎eta beti egin didate lan ona.
2004
‎Hementxc dago kristautasunarenmeritua, adibidez Islamekin alderatzen bada. Gaurko teologiaren lanik onenak ere horretantxe nabarmentzen dira, filosofiari ematen zaion garrantzian alegia, Bestalde, teologiahoni lcku cgiten dioten filosofoak ez dira batcre gaizki geratzen heren egitekoan. egiaztatzetik, bila daiteke zcin scntimenei loturiko harrcmanctatik (enpirismoa).
‎gainean egon beharra ez da bigarren mailakoardura bat; aurkezpen egokia erabakigarria izan daiteke lan akademiko batek duen harreraneta, jakina, kalifikazioan. Izan ere, aurkezpen on batek, normalki, lan on bat esan nahi du, ikasleak akademiako estandarrak dominatzen dituen seinale baita.
Lan on bat egiteko behat, behanezkoa egingo zaizu lortu duzun infonnazioaren ordena ela sailkapcn egokia. Funtsez.ko maieriaia hautatu ahaia, beraz. komcni zaizu hurafitxategietan sailkatzea.
2005
‎16 Jakin duzu erakundean dagoen talde onenean arazo pertsonalak daudela etagiroa okertzen ari dela. Orain arte, behintzat, lan-talde horrek oso lan ona egindu, batez ere, taldekideen prestakuntza oso ona delako. Zer egingo zenuke kasuhonetan?
2006
‎Portaera desiragarriak gehitzeko errefortzusozialak erabil daitezke: ? lan ona!?,, ongi egin duzu!?,, fenomenoa zara!?,, bakarrik egin al duzu??, besarkadak, bizkarrean edo buruan laztandu, irribarre egin, erpurua altxatu, begiaz keinu egin. Errefortzu horiek portaera burutu bezain azkareman behar dira eta hasieran haur bakoitzaren interesetara egokitutako sariekinbatera joan daitezke.
2007
‎Jende oso profesionala aurkitu dugu, hemengo klabeak oso ongiezagutzen dituztenak. Oso lan ona egin dute eta hori lagungarria izan da.
2009
‎Errepresioaren gaineko lan onak ditugu C. Molinero, M. Sola, eta J.Sobreques en, Una inmensa prision. Los campos de concentracion y las prisionesdurante la guerra civil y el franquismo (Critica, Bartzelona, 2003); Julian Casanova, (koordinatzailea), Francisco Espinosa, Conxita Mir, eta Francisco MorenaGomez en, Morir, matar, sobrevivir, La violencia en la dictadura de Franco (Critica, Bartzelona, 2002), edo Francisco Espinosa Maestre ren, La columna de lamuerte.
‎Umeen atzerriratzearekin loturiko lan onak ere ezagutu ditugu azken urteotan.Adibidez Jesus J. Alonso Carballes, 1937 Los niños vascos evacuados a Francia yBelgica. Historia y memoria de un exodo infantil, (Asociacion de NiñosEvacuados el 37, Bilbo, 1998) eta Gregorio Arrienek atera dituen guztiak.
‎Xiberoko Botzak eta Irulegiko Irratiak,(?) frantsesa baliatuz ere, lehentasuna nahi diote eman ahalaz euskarari. Lan ona egiten dute, nahiz eremu mugatua hartzen duten, beren izenak dioen bezala(?).
2011
‎Psikosi paranoidearen pronostiko hobea aurresaten duten faktoreen artean aurkitzen dira ondorengoak: egokitze soziala eta lanekoa onak izatea, emakumea izatea, nahastea 30 urte bete baino lehen agertu izana, nahastea bat batean agertzea eta ez apurka apurka, eldarnioen iraupena laburra izatea, eldarnioaren agerpena arindu dezaketen kanpo faktoreak egotea edo eldarnioaren sorreran estres eragile psikosozialak egotea. Psikosi paranoide mota desberdinei erreparatuz gero, pronostiko okerrena handitasun eldarnioak eta eldarnio zelotipikoak dituztenak izaten dira, eta ez hainbeste jazarpenezko eldarnioak, erotomaniakoak eta somatikoak dituztenak (Kaplan eta Sadock, 1999).
2012
‎Itxura batean, edo azaletik begiratuta, literatur hizkuntzaren batasunerako euskalki konkretu batproposatzea zuen ardatz Krutwigek: lapurtera klasikoa, beraren aburuz huraxezelako euskalki literarioena, literatur lan onenak emandakoa, eta hain zuzenidatzirako batasuna idatziz gehien landu zenaren inguruan egin behar zelako. R.M.Azkuek 1934an proposatutako gipuzkera osotuari Azkuek berak izendutatakoEuskaltzaindiaren idazkari gazteak kontrajarri zion lapurtera klasikoa.
‎kazetaritza jarduera erlojupeko lan intentsiboa da. Hala ere, lan ona izan behar du. Horregatik, astia ez da hutsegiteak baimentzeko aitzakia.
‎Alderantziz, albisteen hutsegiteek hedabidearen sinesgarritasuna kalte dezakete. Azkar lan ona egin behar izatea kazetaritzaren ezaugarria da. Horretarako, erredakzioan garatutako informazio gaitasunari esker, kazetariek azkar lan egiteko trebezia berenganatzen dute.
‎albistegintza egunero hutsetik hasteko eskatzen duen jarduera da. Horregatik, aurretik egindako lan onak ez dakar hurrengo egunetan etekin zuzenik. Alde horretatik, eguneroko erronkei egoki zein ez erantzun arren, hurrengo egunean bestelako erronka berriei heldu die kazetariak.
‎Horregatik, esperientziadun kazetariek hedabidean jarrai dezaten, diruz bestelako konpentsazioa eskaini behar die komunikazio enpresak. Horrelakoetan, lan onaren aitorpen legez, esperientzia handiko kazetariek ardura espezializatuak har ditzakete. Era berean, menderatzen duten gaiaren araberako liburua idatz dezaten lanordu libreak lor ditzakete.
‎Horregatik, kazetarien lan motibazioa erredakzioko zuzendaritzaren ardura ere bada. Beraz, pertsonalaren kudeaketari lanaren eduki egokia, lan giro laguntzailea, lan baldintza duinak, lan onaren aitorpena eta norberaren errealizazioa bermatzen dituzten neurriak garatzea dagokio (Mast, 2008: 485; Weichler, 2003:
2019
‎Leigh bezala lan eginez, zuzendari/ ikaslea derrigortua dago bide guztia hasieratikamaieraraino aktoreak zuzentzen egitera, testua eskuan edukitzeak ematen duen segurtasunsarerik gabe. Horrela zuzendari/ ikasleak, hizkuntza zinematografikoaren bidez esan nahi dutenguztia ikasteaz gain, kontziente izango lirateke hori lortzeko aktoreak behar dituztela eta hauekzuzentzen bakarrik lortu ahal dituztela bilatutako helburu horiek; zuzendariek alegia, ulertu behardute, aktoreekin elkarlana burutu behar dutela, eta hauen lan onaren menpe teknikazinematografiko hutsetik haratago doana dagoela, gainontzeko guztiaren arrakasta? (Catala, 2001:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia