2002
|
|
eta beti egin didate
|
lan
ona.
|
|
eta beti egin didate
|
lan
ona.
|
2004
|
|
gainean egon beharra ez da bigarren mailakoardura bat; aurkezpen egokia erabakigarria izan daiteke lan akademiko batek duen harreraneta, jakina, kalifikazioan. Izan ere, aurkezpen on batek, normalki,
|
lan
on bat esan nahi du, ikasleak akademiako estandarrak dominatzen dituen seinale baita.
|
2005
|
|
16 Jakin duzu erakundean dagoen talde onenean arazo pertsonalak daudela etagiroa okertzen ari dela. Orain arte, behintzat, lan-talde horrek oso
|
lan
ona egindu, batez ere, taldekideen prestakuntza oso ona delako. Zer egingo zenuke kasuhonetan?
|
2006
|
|
Portaera desiragarriak gehitzeko errefortzusozialak erabil daitezke: ?
|
lan
ona!?,, ongi egin duzu!?,, fenomenoa zara!?,, bakarrik egin al duzu??, besarkadak, bizkarrean edo buruan laztandu, irribarre egin, erpurua altxatu, begiaz keinu egin. Errefortzu horiek portaera burutu bezain azkareman behar dira eta hasieran haur bakoitzaren interesetara egokitutako sariekinbatera joan daitezke.
|
2007
|
|
Jende oso profesionala aurkitu dugu, hemengo klabeak oso ongiezagutzen dituztenak. Oso
|
lan
ona egin dute eta hori lagungarria izan da.
|
2009
|
|
Errepresioaren gaineko
|
lan
onak ditugu C. Molinero, M. Sola, eta J.Sobreques en, Una inmensa prision. Los campos de concentracion y las prisionesdurante la guerra civil y el franquismo (Critica, Bartzelona, 2003); Julian Casanova, (koordinatzailea), Francisco Espinosa, Conxita Mir, eta Francisco MorenaGomez en, Morir, matar, sobrevivir, La violencia en la dictadura de Franco (Critica, Bartzelona, 2002), edo Francisco Espinosa Maestre ren, La columna de lamuerte.
|
|
Umeen atzerriratzearekin loturiko
|
lan
onak ere ezagutu ditugu azken urteotan.Adibidez Jesus J. Alonso Carballes, 1937 Los niños vascos evacuados a Francia yBelgica. Historia y memoria de un exodo infantil, (Asociacion de NiñosEvacuados el 37, Bilbo, 1998) eta Gregorio Arrienek atera dituen guztiak.
|
2012
|
|
Itxura batean, edo azaletik begiratuta, literatur hizkuntzaren batasunerako euskalki konkretu batproposatzea zuen ardatz Krutwigek: lapurtera klasikoa, beraren aburuz huraxezelako euskalki literarioena, literatur
|
lan
onenak emandakoa, eta hain zuzenidatzirako batasuna idatziz gehien landu zenaren inguruan egin behar zelako. R.M.Azkuek 1934an proposatutako gipuzkera osotuari Azkuek berak izendutatakoEuskaltzaindiaren idazkari gazteak kontrajarri zion lapurtera klasikoa.
|
|
kazetaritza jarduera erlojupeko lan intentsiboa da. Hala ere,
|
lan
ona izan behar du. Horregatik, astia ez da hutsegiteak baimentzeko aitzakia.
|
|
Alderantziz, albisteen hutsegiteek hedabidearen sinesgarritasuna kalte dezakete. Azkar
|
lan
ona egin behar izatea kazetaritzaren ezaugarria da. Horretarako, erredakzioan garatutako informazio gaitasunari esker, kazetariek azkar lan egiteko trebezia berenganatzen dute.
|
|
albistegintza egunero hutsetik hasteko eskatzen duen jarduera da. Horregatik, aurretik egindako
|
lan
onak ez dakar hurrengo egunetan etekin zuzenik. Alde horretatik, eguneroko erronkei egoki zein ez erantzun arren, hurrengo egunean bestelako erronka berriei heldu die kazetariak.
|
|
Horregatik, esperientziadun kazetariek hedabidean jarrai dezaten, diruz bestelako konpentsazioa eskaini behar die komunikazio enpresak. Horrelakoetan,
|
lan
onaren aitorpen legez, esperientzia handiko kazetariek ardura espezializatuak har ditzakete. Era berean, menderatzen duten gaiaren araberako liburua idatz dezaten lanordu libreak lor ditzakete.
|
|
Horregatik, kazetarien lan motibazioa erredakzioko zuzendaritzaren ardura ere bada. Beraz, pertsonalaren kudeaketari lanaren eduki egokia, lan giro laguntzailea, lan baldintza duinak,
|
lan
onaren aitorpena eta norberaren errealizazioa bermatzen dituzten neurriak garatzea dagokio (Mast, 2008: 485; Weichler, 2003:
|
2019
|
|
Leigh bezala lan eginez, zuzendari/ ikaslea derrigortua dago bide guztia hasieratikamaieraraino aktoreak zuzentzen egitera, testua eskuan edukitzeak ematen duen segurtasunsarerik gabe. Horrela zuzendari/ ikasleak, hizkuntza zinematografikoaren bidez esan nahi dutenguztia ikasteaz gain, kontziente izango lirateke hori lortzeko aktoreak behar dituztela eta hauekzuzentzen bakarrik lortu ahal dituztela bilatutako helburu horiek; zuzendariek alegia, ulertu behardute, aktoreekin elkarlana burutu behar dutela, eta
|
hauen
lan onaren menpe teknikazinematografiko hutsetik haratago doana dagoela, gainontzeko guztiaren arrakasta? (Catala, 2001:
|