Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2001
Lan honetan lortu den euskararen erabilera azaltzeko, eredu psikosoziolinguistikoa gehixeago zehaztea komeni da. Ikerketan proposatutako eredua biazpilagin hauetan aztertu da:
2003
‎Ikerketa etxeko indarkeriari buruzko txosten batetik abiatu zen. Lan honetan lortutako datuetatik abiatuta, ilargi faseekin korrelazioa egin zen; izan ere, Salvador Núñezek azaldu zuenez, larrialdi zerbitzuetan bertan ere, ilargi betea edo ilargi fase bereziren bat dagoenean, esaten da “gaur mugituko da”. Lanaren egileek jakin nahi zuten zer zegoen egiazki Ilargiak jokabide oldarkorretan zuen eraginaren mitoan.
2013
Lan hau lortu zenuen ikusle orokorrak antzematea erabaki ala ez off ahotsa garrantzitsua da.
2015
‎1 Irudia: Lan honetan lortu nahi den helburua: haserako jarduera eredu orokor bat izanda eta pertsonakonkretu baten datuak jasota, ikasi jarduera horren eredu oso eta espezializatuak.
‎Hala ere, lan honetan lortutako emaitzek ez dute Flegeren SLM ereduaren (1995) H4 hipotesia (zenbat eta ikaste adin altuagoa, orduan eta zailagoa da L1 eta L2ren soinuen artean bereiztea) egiaztatzen uzten, parte hartzaileek, adin helduan, beren L1ean existitzen ez diren txistukari gehienakbereizteko gaitasuna erakutsi baitute, baina ez kasu guztietan,/ ts/ ren kasuan bezala adibidez....
‎Etorkizunari begira, lan honetan lortutako ondorioek proposamen desberdinak egitera animatudezake. Batetik, interesgarria izango litzateke oharmen gaitasuna eta ekoizpen gaitasunaren artekodesberdintasuna zeri zor zaion aztertzea.
‎Grabitate zentruaren kasuan, espero genituen balioak lortu ziren lan honetan, hau da, balio altuenak/ s»/ eta/ ts»/ txistukarietan erregistratu ziren (5738.726 Hz eta 5744.215 Hz, hurrenez hurren) eta baliobaxuenak, berriz,/ J7 eta/ tJ7 txistukarietan (4076.326 Hz eta 4424.124 Hz, hurrenez hurren). Hala etaguztiz ere, lan honetan lortutako balioak Hualderen (2010) lanean lortutakoekin alderatzen baditugu, lan honetako parte hartzaileen eta Hualderen laneko parte hartzaileen artean desberdintasunak daudelaikusiko dugu grabitate zentruaren balioei dagokionez. Aipatu behar da, bide batez, lan honetako ama hizkuntza gaztelania duten euskara ikastunak direla, gorago azaldu den bezala, etaHualderen laneko parte hartzaileak euskaldunak direla, hau da, beren ama hizkuntza euskara dela.
2016
Lan honetan lortutako emaitzetan aurki ditzakegun mugak hainbat arlotan agertzen zaizkigu. Batetik, galdetegia erantzun duten ikasleek hainbat irakasle izan dituzte eta horrek eragina izan dezake AOI metodologiaren pertzepzioan eta ez hizkuntza aldagaiak berak.
2017
Lan honetan lortutako emaitzak oso itxaropentsuak dira. Lagin bakoitzean 500 lipido inguru aurkitudira.
Lan honetan lortu diren emaitzak ikusita, argi geratzen laborategiko esperimentuak burutubehar direla ingurumenean gertatzen dena hobeto ulertu ahal izateko. Beraz, etorkizuneko lana, ingurumenean dauden arrainen azterketa egtea ziango litzateke laborategiko esperimentuan lortudugun informazioaz baliatuz.
2018
‎Indartzaile bezala hartutako beste aldagaiek (tenperamentuaren beste dimentsioak, erabaki arriskutsuak hartzea eta amorrua) ez zuten erlaziorik azaldu hormonekin agresibitatea azaltzeko orduan. Tenperamentuari dagokionez, lan honetan lortutako emaitzak Diener eta Mangelsdorf en (1999) lana aintzat hartzea eragiten du, non erretiratze portaerak efektu desberdina zuen, egoerak beldurra sorrarazi edo amorrua sorrarazi: saihesteak emozionalitate negatiboa gutxiagotzen zuen estimulu mehatxatzaile baten aurrean; aldiz, ez zuen ondoeza murrizten umeak estimulua nahi zuenean edo frustrazioa nabaritzen zuenean.
2019
‎Tuberkulosia pobreziarekin erlazionatu izan da historikoki, maila sozioekonomikoaren eta tuberkulosiaren arteko harremana aspaldian ezaguna izanik (19). Lan honetan lortutako emaitzei begiratuta, Gipuzkoan ere egoera hori ematen dela ondoriozta daiteke. Izan ere, maila sozioekonomiko baxuenean kokatzen diren pertsonek maila altuenean daudenek baino tuberkulosia izateko arrisku handiagoa dutela ikusten da, arriskuaren igoera esangarria izanik gizonezkoetan, baina ez emakumezkoetan.
‎Ezdesentsibilizatu izana hartzailearen izaerarekin erlazionatua egon daiteke, izan ere a2heterohartzaileak klonidinarekiko afinitate ezberdina duela aurkitu da klonidinaren afinitateaaztertzen zen lan batean Lan hartan azaltzen denaren arabera klonidinaren afinitatea hamar aldizhandiagoa da autohartzailearentzat heterohartzailearentzat baino (Maura, Gemignani, eta Raiteri, 1985). Laburbilduz, lan honetan lortutako emaitzen arabera desipraminarekin burututako 14egunetako tratamendu kronikoak ez du a2 heterohartzailearen desentsibilizaziorik eragiten.
Lan honetan lortutako emaitzek RGS1 eta ondoan dagoen lncRNAk erantzun immunean papergarrantzitsua izan dezaketela adierazten dute. Seguruenik lncRNAk genearen adierazpenarenerregulazioan parte hartzen du eta erregulazio honen hausturak (rs2816316 SNParen edo gehiagorengenotipoak bultatzuta) zelulen funtzioan eta gaixotasun autoimmuneen garapenean eragin lezake.
Lan honetan lortutako emaitzen arabera, a klorofiladun fitoplanktonaren azaleratzeak
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia