Emaitzak: 10
2001 | ||
| Lan honetan lortu den euskararen erabilera azaltzeko, eredu psikosoziolinguistikoa gehixeago zehaztea komeni da. Ikerketan proposatutako eredua biazpilagin hauetan aztertu da: | |
2003 | ||
Ikerketa etxeko indarkeriari buruzko txosten batetik abiatu zen. | Lan honetan lortutako datuetatik abiatuta, ilargi faseekin korrelazioa egin zen; izan ere, Salvador Núñezek azaldu zuenez, larrialdi zerbitzuetan bertan ere, ilargi betea edo ilargi fase bereziren bat dagoenean, esaten da “gaur mugituko da”. Lanaren egileek jakin nahi zuten zer zegoen egiazki Ilargiak jokabide oldarkorretan zuen eraginaren mitoan. | |
2013 | ||
| Lan hau lortu zenuen ikusle orokorrak antzematea erabaki ala ez off ahotsa garrantzitsua da. | |
2015 | ||
1 Irudia: | Lan honetan lortu nahi den helburua: haserako jarduera eredu orokor bat izanda eta pertsonakonkretu baten datuak jasota, ikasi jarduera horren eredu oso eta espezializatuak. | |
2016 | ||
| Lan honetan lortutako emaitzetan aurki ditzakegun mugak hainbat arlotan agertzen zaizkigu. Batetik, galdetegia erantzun duten ikasleek hainbat irakasle izan dituzte eta horrek eragina izan dezake AOI metodologiaren pertzepzioan eta ez hizkuntza aldagaiak berak. | |
2017 | ||
| Lan honetan lortutako emaitzak oso itxaropentsuak dira. Lagin bakoitzean 500 lipido inguru aurkitudira. | |
| Lan honetan lortu diren emaitzak ikusita, argi geratzen laborategiko esperimentuak burutubehar direla ingurumenean gertatzen dena hobeto ulertu ahal izateko. Beraz, etorkizuneko lana, ingurumenean dauden arrainen azterketa egtea ziango litzateke laborategiko esperimentuan lortudugun informazioaz baliatuz. | |
2019 | ||
Tuberkulosia pobreziarekin erlazionatu izan da historikoki, maila sozioekonomikoaren eta tuberkulosiaren arteko harremana aspaldian ezaguna izanik (19). | Lan honetan lortutako emaitzei begiratuta, Gipuzkoan ere egoera hori ematen dela ondoriozta daiteke. Izan ere, maila sozioekonomiko baxuenean kokatzen diren pertsonek maila altuenean daudenek baino tuberkulosia izateko arrisku handiagoa dutela ikusten da, arriskuaren igoera esangarria izanik gizonezkoetan, baina ez emakumezkoetan. | |
| Lan honetan lortutako emaitzek RGS1 eta ondoan dagoen lncRNAk erantzun immunean papergarrantzitsua izan dezaketela adierazten dute. Seguruenik lncRNAk genearen adierazpenarenerregulazioan parte hartzen du eta erregulazio honen hausturak (rs2816316 SNParen edo gehiagorengenotipoak bultatzuta) zelulen funtzioan eta gaixotasun autoimmuneen garapenean eragin lezake. | |
| Lan honetan lortutako emaitzen arabera, a klorofiladun fitoplanktonaren azaleratzeak |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 10 (0,07) |
Lehen forma
Lan | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Consumer | 1 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau lortu | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |