Emaitzak: 5
2015 | ||
Hala ere, | lan honetan lortutako emaitzek ez dute Flegeren SLM ereduaren (1995) H4 hipotesia (zenbat eta ikaste adin altuagoa, orduan eta zailagoa da L1 eta L2ren soinuen artean bereiztea) egiaztatzen uzten, parte hartzaileek, adin helduan, beren L1ean existitzen ez diren txistukari gehienakbereizteko gaitasuna erakutsi baitute, baina ez kasu guztietan,/ ts/ ren kasuan bezala adibidez.... | |
Etorkizunari begira, | lan honetan lortutako ondorioek proposamen desberdinak egitera animatudezake. Batetik, interesgarria izango litzateke oharmen gaitasuna eta ekoizpen gaitasunaren artekodesberdintasuna zeri zor zaion aztertzea. | |
Grabitate zentruaren kasuan, espero genituen balioak lortu ziren lan honetan, hau da, balio altuenak/ s»/ eta/ ts»/ txistukarietan erregistratu ziren (5738.726 Hz eta 5744.215 Hz, hurrenez hurren) eta baliobaxuenak, berriz,/ J7 eta/ tJ7 txistukarietan (4076.326 Hz eta 4424.124 Hz, hurrenez hurren). Hala etaguztiz ere, | lan honetan lortutako balioak Hualderen (2010) lanean lortutakoekin alderatzen baditugu, lan honetako parte hartzaileen eta Hualderen laneko parte hartzaileen artean desberdintasunak daudelaikusiko dugu grabitate zentruaren balioei dagokionez. Aipatu behar da, bide batez, lan honetako ama hizkuntza gaztelania duten euskara ikastunak direla, gorago azaldu den bezala, etaHualderen laneko parte hartzaileak euskaldunak direla, hau da, beren ama hizkuntza euskara dela. | |
2018 | ||
Indartzaile bezala hartutako beste aldagaiek (tenperamentuaren beste dimentsioak, erabaki arriskutsuak hartzea eta amorrua) ez zuten erlaziorik azaldu hormonekin agresibitatea azaltzeko orduan. Tenperamentuari dagokionez, | lan honetan lortutako emaitzak Diener eta Mangelsdorf en (1999) lana aintzat hartzea eragiten du, non erretiratze portaerak efektu desberdina zuen, egoerak beldurra sorrarazi edo amorrua sorrarazi: saihesteak emozionalitate negatiboa gutxiagotzen zuen estimulu mehatxatzaile baten aurrean; aldiz, ez zuen ondoeza murrizten umeak estimulua nahi zuenean edo frustrazioa nabaritzen zuenean. | |
2019 | ||
Ezdesentsibilizatu izana hartzailearen izaerarekin erlazionatua egon daiteke, izan ere a2heterohartzaileak klonidinarekiko afinitate ezberdina duela aurkitu da klonidinaren afinitateaaztertzen zen lan batean Lan hartan azaltzen denaren arabera klonidinaren afinitatea hamar aldizhandiagoa da autohartzailearentzat heterohartzailearentzat baino (Maura, Gemignani, eta Raiteri, 1985). Laburbilduz, | lan honetan lortutako emaitzen arabera desipraminarekin burututako 14egunetako tratamendu kronikoak ez du a2 heterohartzailearen desentsibilizaziorik eragiten. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 5 (0,03) |
Lehen forma
lan | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau lortu | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |