Emaitzak: 12
2001 | ||
| Lan hau burutzerakoan kontuan izan ditut Aizpea Azkorbebeitia ikerlariak egindako zenbait ohar, testuan aipatuko denez. Lan honek ez zuen aurrera egingo Asier Astigarragaren iradokizunak bidean izan ez baziren, berarekin egindako elkarrizketek biribiltasun berezia eman diote nire hainbat iritziri, bera barik liburu hau ez litzateke dena izango. | |
2007 | ||
– | Lan hau burutzeko eskuetan izan dugun idatzizko informazioa aberastea, elkarrizketen bidez lekukotasun berriak agertuz. | |
| Lan hau burutzeko funtzezko izan zaizkigu 1996 eta 1998 urteen artean egindako elkarriztetak, 1930 eta 1940 hamarkadetako Iparraldeko euskalzale edo garaikideei egindakoak. | |
| Lan hau burutzeko metodologia era batekoa baino gehiagokoa izan da. Oinarri gisa duela 15 urte argitaratu nuen Autonomia Ogasunak eta Europako Komunitateko Aurrekontuk liburua, Euskal Autonomia Erkidegoko 2002ko Ekonomia Ituna eta Nafarroako 2003an aldatutako Ekonomia Hitzarmena erabili ditut, baita azken urteetan gai honi buruz argitaratu diren artikulu eta liburu. | |
2012 | ||
| Lan hau burutu dut Iulen Madariagaren txostenak ukan dituen erantzunak arakatzeko. Hogei izkribu jaso dut. | |
2015 | ||
| Lan hau burutzeko ondoko instituzioen laguntza jaso dugu: Novo Nordisk Foundation, The Lundbeck Foundation eta The Augustinus Foundation. | |
– | Lan hau burutzeko ondoko erakundeen laguntza jaso dugu: Eusko Jaurlaritza, Bizkaiko Foru Aldundia, ProteoRed ISCIII eta CIBERe^d. | |
l.Taula. | Lan honetan burututako polimerizazio desberdinak, CeO2edukia eta bukaerako SE aldatuz. | |
2017 | ||
| Lan hau burutzeko, hainbat iturritatik jaso dugu informazioa: sukaldaritza mintegiko irakasleen apunteetatik, gastronomiari buruzko zenbait bildumatatik, kultura, turismo eta gastronomiari buruzko web orritatik, etab. | |
| Lan hau burutzeko hainbat erakunderen diru laguntzaz baliatu da. Euskal gobernutik Pedro Grandesjaunari BCG IT764 laguntza esleitu zaio; SAF2015 R laguntza Pedro Grandes jaunariministeriotik; Euskal Herriko unibertsitatetik UPV/EHU UFI11/ 41 laguntza; Adikzio nahasmenduensaretik Instituto de Salud Carlos III RD12/ 0028/ 0004 laguntza Pedro Grandeseri eta JEH EuskalHerriko Unibertsitatearen kontratu dauka (PIF 15/ 255). | |
2019 | ||
| Lan hau burutzeko hainbat erakunderen diru laguntzaz baliatu da. Eusko Jaurlaritza BCG IT764 13laguntza; Espainiako Ministeritza SAF2015; UPV/EHU UFI11/ 41; Adikzio nahasmenduensaretik Instituto de Salud Carlos III RD12/ 0028/ 0004 eta JEH Euskal Herriko Unibertsitatearenkontratu dauka (PIF 15/ 255). | |
2022 | ||
| Lan hau burutzeko erabili diren tresnak eta metodoak definitu aurretik, aipatzekoa da ikerketa honetan hezkuntza eremuko edo horrekin lotura estua duten 45 pertsona zein eragileren eta 160 material eta baliabide inguruko lagina izan dugula, beraz, gure lagina nahiko zabala izan bada ere, esan beharra dago ikerketa honek ezin isla dezakeela bere osotasunean Euskal Herrian hezkuntza arautuan soziolingu... Hori argiturik, lan honetan definitutako ikerketa galderei erantzuteko tresnak aurkeztuko dira atal honetan, baita jarraitu dugun metodologiaren inguruko ebaluazioa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 12 (0,08) |
Lehen forma
Lan | 12 (0,08) |
Argitaratzailea
UEU | 6 (0,04) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 2 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Maiatz liburuak | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
lan hau | 12 (0,08) |
Konbinazioak (3 lema)
lan hau burutu | 12 (0,08) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |