2001
|
|
Kepa Junkera ez da ekoizlea soilik izan, berak bultzatu zituen Igor eta Harkaitz
|
lan
hau burutzera, lagundu zituen gonbidatuak bilatzen, abesti gehienak egin zituen... Partaide garrantzitsua izan da lanean.
|
2003
|
|
Eta zertan esanik ez, nire esker berezi bereziak Gipuzkoako Foru Aldundiko Kultura, Euskara, Gazteria eta Kirol Departamentuari luzatu nahi dizkiot, hasieran bezala bukaeran,
|
lan
hau burutzeko eman didan laguntza ekonomikoagatik.
|
2004
|
|
Horregatik, eskermila? eman nahi diet elkarrizketatu guztiei, beraien laguntzarik gabe ezin izango nukeelako
|
lan
hau burutu.
|
2005
|
|
Eta zertan esanik ez, nire esker berezi bereziak Gipuzkoako Foru Aldundiko Euskararen Normalkuntzako Zuzendaritza Nagusiari luzatu nahi dizkiot, hasieran bezala bukaeran,
|
lan
hau burutzeko eman didan laguntza ekonomikoagatik.
|
2006
|
|
Eta zertan esanik ez, gure esker berezi bereziak Gipuzkoako Foru Aldundiko Hizkuntza Berdintasuneko Zuzendaritza Nagusiari luzatu nahi dizkiogu, bilketa
|
lan
hau burutzeko eman digun laguntza ekonomikoagatik.
|
2007
|
|
Hezkuntza adituen zeregina litzateke ikuspegi hau gauzatzea eta beste eragileei ezagutzera ematea. Haatik, adituen
|
lan
hau burutzeko Eskola erakuntza zientziaren laguntza ezinbestekoa da.
|
2011
|
|
Ahozko ondarea batzeko metodologia ezbardinak dagoz. Geu, Labayru Ikastegian, Joxe Miel Barandiaranek sortutako Etniker lantaldeen filosofiaren jarraitzaile modura, konbentziduta gagoz euskal kulturearen ahozko altxorra batzeko metodorik egokiena
|
lan
hau burutzeko erabili dogun etnografikoa dala. Hori dinogu, ahozko ondarea, edozein giza adierazpide legez, bere kultura ingurunean lekutu behar dalako, gizartearen barruan beteten dauan funtzinoa ulertu gura badogu, sikiera.
|
|
Jurisdikzioaren kontzeptuak inpartzialtasuna dakar berekin: ezin da epaitu eta epaitutakoa betearazi,
|
lan
hau burutzen duena gatazkaren alderdi bada. Horrela, prozesu orotan, alderdien aurrean, hobe gainean, inpartziala den hirugarrena dago, epailea alegia.
|
|
Bukatzeko, esker ona. Lehenengo, liburuaren eskaintzan jasotzen den moduan, Sestaoko herriari, bake justizia barrutik ezagutzeko aukera eman didalako; jarraian, Euskal Herriko Unibertsitateari,
|
lan
hau burutzeko laguntza eman zidalako euskarazko materialgintza sustatzeko diru-laguntzen 2008ko deialdian; ondoren, Udako Euskal Unibertsitateari, euskararen alde egiten duen ahaleginagatik, eta bukatzeko, Bizkaiko Foru Aldundiari, lan hau, herri guztietako bake epaileen eskuetan egoteko egindako esfortzuagatik.
|
2012
|
|
Hala, artxibo zaharrak arakatzeaz gain, ahozko informazio iturriak erabili dira. Ikerketa honetan leioaztar batzuek modu aktiboan hartu dute parte, eta euren memorian gorderik zuten informazioa emanda, euren laguntza eta ekarpena funtsezkoak izan dira
|
lan
hau burutu ahal izateko. Modu berean, Goizalde Ugartek esan duenaren arabera, liburua, herritarrei zuzendutako lana da.
|
2013
|
|
Javier Hernández Landazabal artista gasteiztarrak, Verónica Werckmeister artista eta IMVGren sortzaileetako batek zein bertan parte hartuko dute bestelako osatuko dute
|
lan
hau burutuko duen talde artistikoa. Antolatzaileen esanetan, “arte komunitarioaren prozesuak oso inportanteak izan daitezke erlazioak sortzeko orduan, gizartean zubiak eraikitzeko, bizikidetza sustatzeko eta bere indarra agerian uzteko”.
|
2015
|
|
Horrek ez du esan nahi, ezta gutxiagorik ere, gure lana eskasa edo arina denik. Puntu hauxe baieztatzeko, ikusi besterik ez dago
|
lan
hau burutzeko erabili dugun Bibliografia (liburuaren bukaeran).
|
|
J. Berasategiri eta J. M. Canalesi eskertu nahi diegu ikerketa honetan emandako laguntza.Eskerra eman nahi dizkiogu Eusko Jaurlaritzaren Ekonomiaren Garapen eta Lehiakortasun Sailarieta Europako Eskualde Garapenerako Funtsari
|
lan
hau burutzeko eskainitako laguntzaekonomikoagatik (BATAPLO, IG/ 0000887 GAITEK 2014).
|
|
Gure eskerrik beroenak UPV/EHU ri, ikerketa
|
lan
hau burutzeko jasotako laguntzagatik. Baita IXA7, Aholab8 eta Bertsozale Elkarteari9 ere, lankidetza sustatu eta proiektua bultzatzeko egindako ahaleginagatik.
|
2017
|
|
Hainbat dira
|
lan
hau burutzeko emateko ditugun urratsak, besteak beste berehala egitekoenartean ditugu a) baliatuko diren irudiei Euskal Herriko hiztunek esleitzen dizkieten izenetanbatasuna dagoen ezagutzea (name agreement) eta b) logopeda edo ortofonisten iritzia jasotzea.Ondoren, testa baliagarritasuna frogatuko dugu burmuineko kalterik gabeko euskal hiztunengan, eta gero estandarizatzeko patologiarik gabeko e... Afasia aztertzeko tresna honen estandarizazioa arlo klinikoan (terapeutentzat etagaixoentzat) oso baliagarria gertatuko dela uste dugu.
|
|
Ikerketa
|
lan
hau burutzeko hainbat seinale grabatu ziren hainbat subjektu osasuntsurekin.Grabaketetarako neurketa protokolo bat hnkatu zen, lau agertokiz (arnasketa moduz) osatua: arnasketalibrea, geldoa (9min), normala (12min) eta azkarra (18min).
|
|
Mila eskerJosean Rodriguez eta Ane Olazabal DUB en isilarazpenerako materiala uzteagatik eta zuenaholku guztiengatik. Azkenik, eskertu baita Euskal Herriko Unibertsitateari eta EuskoJaurlaritzari, doktoretza programa batean parte hartzeko eta
|
lan
hau burutzeko aukeraemateagatik.
|
2018
|
|
Lan honen iturri bibliografikoei dagokienez, aitortu behar dut
|
lan
hau burutzeko kontsultatu ditudan liburuez gain (ikus Bibliografia), nire oroimena ere baliatu dudala, ia konturatu gabe urteak hasi zaizkidalako bizkarrean pilatzen eta datu eta zehaztasun asko daude nire burmuinean, eta haietariko asko non ikasi edo entzun ez jakinki.
|
|
Egindako lana eskertu zuen Urrutiak liburuaren aurkezpen orrialdeetan: " Euskaraz, lingua navarrorum delakoan, idazten duten gure poeten aukeraketan Iñaki Zabaletak eman laguntza osoa eskertu beharrean nago, bera gabe ezin izanen bainuen
|
lan
hau burutu, hizkuntza behar bezala menperatzen ez dudalako eta, ondorioz, adierazpen poetikoa euskaraz ere ez".
|
2019
|
|
Euskal txiolari gazte eta helduen errealitatea aztertuko duen ikerketa
|
lan
hau burutzeko, lana hiru zati ezberdinetan zatitzea erabaki da. Lehenik eta behin datuen erauzketa gauzatu da, Twitter sare sozialean euskalerabiltzaileak identifikatu eta hauen datuak batu.
|
|
Mila esker JoseanRodriguez eta Ane Olazabal DUB en isilarazpenerako materiala uzteagatik eta zuen aholkuguztiengatik. Azkenik, eskertu baita Euskal Herriko Unibertsitateari eta Eusko Jaurlaritzari, doktoretza programa batean parte hartzeko eta
|
lan
hau burutzeko aukera emateagatik.
|
2020
|
|
Eskerrik asko kulturak zein emakumeek Euskal Herrian duten egoera aztertzeko aukera eman didan Eusko Jaurlaritzako Kulturaren Behatokia zuzentzen duen Arane Antolagirre eta bere lantalde osoari. Guztiz interesgarria izan da
|
lan
hau burutzea eta plazer handiz partekatuko ditut nire ikerketaren ondorioak zuekin, hemen eta orain.
|
2021
|
|
Mimendiko arrapala berria eraikitzeko gaur bertan esleipen prozesua martxan jarri zitekeen eta horren kontra bozkatu zuten, 145.000 € ko kostea duen obra bat, eta berriz ere iaz bezala 160.000 € jartzen dituzte ur kontadoreen berrikuntzak egiteko, 2020 urtean arlo horretan ezer ez dutenean egin eta oraindik udaletxean
|
lan
hau burutuko duen iturgina kontratatzeko hautaketa prozesua hasi ez denean. Juanita Alkaingo saneamendua, herriko merkataritzaren digitalizaziorako proiektua, Goiburuko plaza konpondu… ezezko botoa guztiei.
|
|
Jean Strouse, Esther Allen, Elizabeth Macklin eta Luis Martin Estudillori, babesagatik. Rafa Yuste eta Stephanie Goloben laguntasuna ezinbestekoa izan da
|
lan
hau burutzeko. Xabier Uribe Etxebarriaren XUE taldeak diruz lagundu du egitasmoa.
|
|
Hasteko, etnografoen lana, ondotik etnologoetara igaroaz lehenek jasotako ahozko produktuak, arte plastikozkoak eta idatzizkoak izan ditugu esku artean. Eta
|
lan
hau burutzeko antropologoetara heltzen gara. Gainera, gaur egun lekuan lekuko zientzietan ezinbestekoak diren soziologoak, psikologoak eta historiagileak ere presente edukiko ditugu eginkizun honetan.
|
2022
|
|
Ikastetxeetan tradizionalki pisu handirik izan ez badu ere, aditu asko dira soziolinguistika eta hizkuntza ekologiaren lanketa gazteen hizkuntza jarrera eta ohituretan eragiteko eta euskararen erabilera sustatzeko ezinbestekotzat jotzen dutenak. Hala izanik, helburu nagusi bat izan dugu
|
lan
hau burutzerako orduan: Euskal Herrian lanketa hori Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan burutzeko dauden materialak eta baliabideak biltzea, aztertzea eta sailkatzea.
|
|
Helburu nagusi bat izan dugu
|
lan
hau burutzerako orduan: Euskal Herrian lanketa hori Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzan eta Batxilergoan burutzeko dauden materialak eta baliabideak biltzea, aztertzea eta sailkatzea.
|
|
Bukatzeko, gure lanetik ateratako ondorio nagusiak (6 atalean) eta azken gogoetak (7 atalean) bilduko ditugu. Horietan,
|
lan
hau burutzetik ondorioztatutako ideia nagusiak azaldu, lan honek egin dezakeen ekarpenaz jardun, baita etorkizunerako proposamen ildoak aurkeztuko ere.
|
|
Errebisiorako interesa izan zezaketen bost artikulu aukeratu ziren. Horien irakurketa egin ostean hiru artikulu hautatu ditugu
|
lan
hau burutzeko.
|
|
Errebisiorako interesa izan zezaketen bost artikulu aukeratu ziren. Horien irakurketa egin ostean hiru artikulu hautatu ditugu
|
lan
hau burutzeko.
|
|
Lan hau Medikuntza Graduko Gradu Amaierako Lanetik eratorria da. Hortaz eskerrak eman nahi dizkiot
|
lan
hau burutzea posible egin duen Haritz Esnal Amundaraini, momentu oro emandako arreta eta feedbackarengatik, gertutasunarengatik eta eskainitako laguntzarengatik. Eta ezin ahaztu, ezkutuagotik baina beren laguntza eman didaten Iñigo Martin Alvarez psikologo eta medikua, eta Eulalia Mariñelarena Mañeru egoiliarrenganako bidea errazteagatik.
|
|
Datu baseen hasieratik 2021eko abendura arte publikatutako lanak barne hartu dira. Horrela, barneratze eta kanporatze irizpideak kontuan izanik guztira 17 artikulu hautatu dira
|
lan
hau burutzeko.
|
|
Datu baseen hasieratik 2021eko abendura arte publikatutako lanak barne hartu dira. Horrela, barneratze eta kanporatze irizpideak kontuan izanik guztira 17 artikulu hautatu dira
|
lan
hau burutzeko.
|