Emaitzak: 7
2002 | ||
Euskaraz diharduten irakasleek, oro har, erdaraz dihardutenak baino | lan baldintza eskasagoetan ari dira lanean: behin behineko kontratuak ugaltzen ari dira; asignatura edo irakasgai ezberdin gehiago eman behar izaten dituzte; frankotan, gainera, irakasgai desberdin gehiago izateaz gain, bi hizkuntzatan eman behar izaten dituzte; halaber, euskarazko testuliburu eta material falta handiagoa izaten dute. | |
1 Irakasleak: Euskal irakasleria, oro har, erdaraz diharduena baino | lan baldintza eskasagoetan ari da lanean. | |
2004 | ||
Kanpo merkatukoarriskuetatik babestuta dago eta langileen erabilpen eta promozio ilarak erregulatzen dituen mugikortasun espazioa da. Gehienetan barne merkatu horiek segmentuperiferiko bat izan ohi dute osagarri, zeinetan okupazioa/ langabezia errotazio altuak, soldata baxuagoak, autonomia urriagoak eta | lan baldintza eskasagoek ezaugarritzenduten enplegua. Segmentu periferiko horrek ekoizpenaren bilakaera ziklikoak xurgatzen ditu. | |
2006 | ||
Lauren artean, laugarrena ikusten dut egokiena, etaez bakarrik emakumeentzat onuragarriagoa delako (ez lukete emakumeek lanmerkatua utzi). Zaintzaileren bat kontratatzearekin hasteko, esan dezakegugaur egun aukera hori gure artean horren zabaldua eta eskuragarria izateak adierazten duela langile horiek | lan baldintza eskasetan eta oso diru gutxi kobratzen daudela, eta feministak garen neurrian horren kontra egin genuke, kontuan harturikgainera zaintzaileak orokorki emakumeak direla. Hau da, zaintzaileen lan baldintzajustuak bermatzea askoz bideragarriagoa da zentroetan eta enpresetan etxe pribatuetan baino. | |
2007 | ||
Izan ere, 1 taulako informazioak zeharka hauxe adierazten digu: I+Gko gastuak ikertzaile bakoitzeko askoz ere apalagoak direla EAEn gainerakoeremuekin erkatuz gero. Errealitate horren atzean EAEko ikerketa enpleguarenkalitate eta | lan baldintza eskasak eta ikerketa jarduerako kapitalizazio ahuladaude. Horrek ondorio zuzenak ditu berrikuntza sistemaren emaitzetan eta, besteakbeste, 1 taulan bertan dugu horren erakusle den adierazle bat: | |
2012 | ||
Horregatik, gaurkotasunak eta entzute handiko berriek erredakzio taldea berez motibatzen dute. Alta, | lan baldintza eskasek motibazio galera eragin ohi dute. Horrelakoetan, kazetariek bestelako lanak bilatzeari ekiten diote. | |
Haien asmo nagusia kazetaritzan aritzea da. Hortaz, | lan baldintzarik eskasenak onartzen dituen taldea osatzen dute. Azken batean, kazetari gazteen lehen helburua formazio praktikoa jasotzea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
lan | 7 (0,05) |
Lehen forma
lan | 7 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
lan baldintza | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
lan baldintza eskas | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |