Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 1.018

2011
‎Laborategian, analizatzeko zain dauden laginak hozkailuan eta ilunpean gordeko dira. Hala ere, substantzia mota bakoitzak bere zainketa arauak ditu, eta horiei jarraitu behar zaie une oro (denborak, tenperaturak, disoluzio finkatzaile edo kontserbatzaileak gehitzea, etab.).
‎Atmosferako partikulen jalkierak Stokesen legeari jarraitzen dio, eta ekuazio honetan oinarritzen da:
‎BTEX konposatuaren osagaiak ebaluatzeko, polietilenglikol zutabea erabil daiteke, EC Wax motakoa (30 m x 0,53 mm x 1,20 µm), helio gasa garraiatzaile edo carrier gisa baliatuz (2,5 mL/ min ko emaria). Egokia izaten da, halaber, 40 ºC, tik 100 ºC, rako tenperatura aldapa erabiltzea, 4 ºC/ min ko abiaduraz eta 275 ºC, an doituz (datu horiek gutxi gorabeherakoak dira; kasu bakoitzean erabilitako tresnaren arabera jokatu behar da, kromatogra­foaren eta zutabearen ekoizleen argibideei jarraituz ).
‎Laginketa ekipo pertsonalaren argibideei jarraituz , ikatz aktibatuzko kartutxoa dagokion tokian ezartzen da, iragazki eta guzti. Laginketa egiteko, komeni da gailua lurzorutik 3,5 m ingurura kokatzea, eta, gainera, itzalean.
‎Minutu batzuk itxaron ondoren, urrats berak errepikatzen dira 2,0 mL-ko patroiarekin. Eta horrela jarraitzen da, patroi guztiekin prozedura amaitu arte. Ekipoaren programa informatikoak gailurren integrazioa egiten du, patroietan substantzia bakoitzaren zer kontzentrazio zehatz dagoen jakiteko.
‎Dokumentu honetan propo­satzen diren laginketa teknikak eta analisi protokoloak oso probatuak daude, urte askoan erabiliak, han eta hemen, laborategi akreditatu askotan. Gainera, ahal den neurrian, Europako direktibei jarraitzen diete.
‎Erreaktiboak jasotzeko, jarraitu fabrikatzailearen argibideei.
‎SO2 a erraz lagintzen da BTK erabiliz (Europako Batasunaren erreferentzia metodoak BHK hobesten du horretarako, denbora gutxiagoan lorturiko laginak kalitate hobekoak baitira). GasaH2O2 aren disoluzio oso oxidatzaile eta azidotu batetik pasarazten da, burbuilak eraraziz; horrela, pH-a aldez aurretik finkatua egonik, H2SO4 bihurtzen da, erreakzio honi jarraituz :
‎Disoluzioak prestatzeko Milli Q motako ura erabiltzen bada, saiakuntzaren kalitatea hobetzen da. Behar diren disoluzioak prestatzeko, ondoko prozedurei jarraitu behar zaie:
‎1.000 mL-ko matraze aforatu batean, ur oxigenatuaren disoluzio komertzial baten 10 mL diluitzen dira(% 27, masa ehunekoa), eta ur destilatua gehitzen zaio, arrasean jarri arte; lorturiko disoluzioaren kontzentrazioa% 0,3 ingurukoa izaten da. Disoluzio horren pH-a 4,0 eta 4,5 artera doitu behar da; horretarako, D4 disoluzioaren (HCl 0,1 N) tanta batzuk isurtzen zaizkio. pH metroa erabiliz jarraitzen zaio pH-aren eboluzioari. Horrela prestaturiko disoluzioa hozkailuan gorde daiteke hilabete batean.
‎Gainera, atmosferako beste espezie azido batzuk ere atzeman baldin badira, burbuila garbigailuan disoluzioan jarraituko dute azido moduan eta eraldaketarik gabe (H2SO4, HNO3?).
‎Aireko hainbat metalen kontzentrazioak nerutzeko, orain azalduko dugun analisi metodo hau eta honen antzekoak erabiltzen dira. Kasu bakoitzean, lanpara espektrofotometriko egokia erabili behar da, eta, horrekin batera, aztertu nahi den metal jakinari dagokion uhin luzera, ekipoaren eta lanpararen fabrikatzaileak eskainitako argibideei jarraituz .
‎D1 Azido nitrikoaren disoluzioa,% 10 ekoa bolumenean. 1.000 mL-ko matraze aforatu batean, 100 mL azido nitriko kontzentratu 900 mL uretan disolbatzen dira; horretarako, beti ordena honi zorrotz jarraitu behar zaio: lehenago, matrazean, ur destilatuaren erdia ezarriko dugu; gero, azido nitrikoa isuri, eta, azkenik, ur destilatua gehituta arrasean jarri.
‎Fabrikatzailearen argibideei jarraituz , absortzio atomikoko espektrofotometroa doitu behar da, lanean hasteko. Arreta berezia eskaini behar zaio berunezko katodo hutseko lanparari.
‎Laburpen gisa, babesa etengailuarekin konbinatutako fusibleen bidez egiten bada, fusible bat urtzean, etengailu tripolarra irekiarazten du. Lotutako fusibleen sistemaren bidez, berriz, zerbitzuak jarraitu egiten du haietako bat urtzen bada.
‎Babes horien bidez, gaintentsioek ez dute isolamendua gainditzen, eta, hala, zerbitzuak martxan jarraitzen du. Hona hemen zer egiten duten:
‎Pikaren luzerak ez badu aukerarik ematen mazo irristakorraz jarraitzeko , jasankorraz ordeztu, eta mazo arrunt batekin sartu.
‎Ez da onartzen, 12 V ko balio eraginkor alternoko edo 30 V eko balio jarraituko tentsio izendatuaz elikatutako TOBZ zirkuituen etengailuak izan ezik. elikadura iturria 0,1 eta 2 bolumenetatik kanpo dela.
‎Elikadura linea orokorra kanaladuratan sartu behar da, eskailera kutxei jarraituz , kontadore zentralizazioa duten eraikinetan nahiz solairukako zentralizazioa dutenetan.
‎Tarifen prezioak hain ziren txikiak, ezen inor ez zen horiekin lehiatzeko gai. Bezeroek, beraz, tarifa integralak edukitzen jarraitzen zuten, eta merkatuak, bien bitartean, geldirik.
‎Data horretatik aurrera, sarearen jabe izaten jarraitzen du banatzaileak; sarea eta hornikuntzaren kalitatea zabaltzeko eta mantentzeko ardura du, beraz, eta Gobernuak araututako ordainsaria jasotzen du eginkizun horien truke.
‎Aurreikusten bada korronte diferentzialak ez senoidalak izan daitezkeela (erradiologia interben­tzionistako geletan, esaterako), erabiltzen diren korronte diferentzial/ hondar korronteko gailuek A motakoak izan behar dute, deskonexioa bermatzen baitute korronte alterno senoidaletan eta korronte jarraitu pultsatzaileetan.
‎egin ezin daitezkeenik insta­lazioaren eta elikaduraren masen lur harguneen artean. Bi lur harguneak independenteak izan ez arren, eskemak TT motakoa izaten jarraitzen du, TN eskemaren baldintza guztiak betetzen ez badira. Beraz, babes baldintzak zehazteko, ez dira kontuan hartzen bi lur harguneen arteko konexio posibleak.
‎Zentroa elikatzen duen zirkuitua pasabidekoa bada, hau da, beste zentro batzuetara jarraitzen badu, etengailu gela irteerako gela gisa kokatu behar da haren ohiko funtzionamenduarekiko. Zergatia:
‎( Jarraitu egiten du)
‎( Jarraitu egiten du)
‎( Jarraitu egiten du)
‎Konexioa egiteko, korrontearen norabideari jarraitu behar zaio, eta aginte eta babes koadroa osatzen duten elementuen fabrikatzaileek diotena bete. EOAren eta EAD orokorraren konexioa egiteko, koadrora iristen den fase ebakiduraren ebakidura bera duen kobrezko kablea erabili behar da.
‎ABKOak osatzen dituzten elementuak. ( jarraitu egiten du)
‎Dena den, jarduera profesionala ona izan dadin, gutxienez bi EAD (etengailu automatiko diferentzial) instalatzea gomendatzen da, lehenik eta behin, instalazioa malguagoa izateko. EAD bat desarratzen bada, instalazio elektrikoaren zati batek martxan jarraitzen du, eta, bigarrenik, bigarren etengailua jartzeak oso gutxi garestitzen duelako instalazioa (etxeko EAD batek, ikus 3.30 irudia?
‎Kanalizazioak ainguratzeko elementuak: a) erreiak; b) presio bidezko PVCzko grapa; c) grapa itximetalikoa; d) TE multihodi euskarriak; e) kanalizazioen muntaketa TE multihodi euskarriekin.( jarraitu egiten du)
‎Instalazioa dagoen lokaleko pareten ertzekiko bertikalak eta horizontalak diren lineei jarraituz egin behar da kanalizazioen trazadura.
‎VCE beroan= 6,5 V eta hortik beherago, beroa aplikatzen jarraituz gero .
‎VCE beroan= 6,5 V, eta hortik behera, beroa aplikatzen jarraituz gero .
‎VCE beroan= 8,3 V, eta hortik behera, beroa aplikatzen jarraituz gero ; astiroago jaitsiko da baina.
‎Muntaketa horri igorle jarraitzaile ere esaten zaio, igorlearen tentsioak base tentsioaren aldakuntzei jarraitzen baitie. Horrela, bada, irteera seinalea sarrerakoarekin fasean dago.
‎Maiztasuna areagotzen jarraitzen badugu, irabazia murriztu egingo da, eta irteera seinalea distortsionatu egingo da; hala, triangelu forma hartuko du ia.
‎Sarrera tentsioak negatiboak direnean, irteera tentsioak sarrerakoari jarraitzen dio? 5 V era arte; izan ere, balio horretatik aurrera, konstante eusten dio 4,6 V eko balioan.
‎Maiztasuna areagotzen jarraitzen badugu, irabazia murriztu egingo da, eta irteera seinalea distortsionatu egingo da; hala, triangelu forma hartuko du ia.
‎Ekipamendua piztu eta zirkuitua elikatzean, zirkuitua egoera iraunkorrean egoten da, eta halaxe jarraituko du, harik eta kanpotik denbora batez egoera aldaraziko dion seinalea jaso arte; eta, denbora tarte hori igarotzen denean, hasierako egoerara itzuliko da bere kabuz.
‎Q2ren kolektorean tentsioa+ Vcc tik ia zerora igarotzen denean, C1 RB1etik deskargatuko da. Deskarga zikloaren hasieran, tentsio aldakuntza hori guztia. Vcc modura agertzen da Q1en basean; C1ek+ Vcc rantz deskargatzen jarraitzen duenean, Q1en basearen tentsioa esponentzialki handitzen da, eta, zero volt gainditu eta apur bat positiboa izatera iristen denean, Q1ek eroateari ekiten dio berriz ere, eta halaxe lortzen da hasierako egoera egonkor eta iraunkorra.
‎VS1 en zikloerdi positiboan, korronte elektrikoak jarraitzen duen bidea I1 da; horrenbestez, D1 da eroalea:
‎VS1 en zikloerdi negatiboan, korronte elektrikoak jarraitzen duen bidea I2 da; horrenbestez, D2 da eroalea:
‎VS ren zikloerdi positiboan, korronte elektrikoak jarraitzen duen bidea I1 da, eta D1 ek eta D4 k serieko eroale dihardute:
‎VS ren zikloerdi negatiboan, korronte elektrikoak jarraitzen duen bidea I2 da, eta D2 k eta D3 k serieko eroale dihardute:
‎Ez. Gainerako sarreren egoera dena delakoa izanda ere, pantailak itzalita jarraitzen du.
‎Errore hori ager ez dadin, nahikoa da batugai bakoitza emaitzak behar duen bit kopuruarekin adieraztea, zeinu bita aparte utzita. Zeinu bitak konbinazio bitar bakoitzeko pisu handieneko bita izaten jarraituko du.
‎Konbinazio bitar bakoitzeko pisu handieneko bitetik (MSB, ingelesez) beti, eta, berdinak izanez gero, aurreko ordenako bitetik jarraitzen da.Eta hala jarraitzen da, konbinazio bitar horretako pisu txikieneko bitetara (LSB, ingelesez) iritsi arte.Berdintasunen bat detektatzen denean, konparazioa gelditu egiten da.
‎Konbinazio bitar bakoitzeko pisu handieneko bitetik (MSB, ingelesez) beti, eta, berdinak izanez gero, aurreko ordenako bitetik jarraitzen da.Eta hala jarraitzen da, konbinazio bitar horretako pisu txikieneko bitetara (LSB, ingelesez) iritsi arte.Berdintasunen bat detektatzen denean, konparazioa gelditu egiten da.
‎Kommutadorearen seinalea SR baskulatik igaroaraztean, erreboteak sarreran gelditzen dira, eta seinalea garbi ateratzen da irteeran. Lehen kontaktuak 0 balioan edo 1 balioan jartzeko agindua ematen du, kontaktu bat edo bestea den arabera, eta segidako erreboteek desak­tibatu eta berriz aktibatzen dute sarrera, lehen kontaktuak agindutako aldaketarekin jarraitzeko agintzen dute, beraz?. Inoiz ez da iristen kontrako kontaktua aktibatu eta kontrako agindua ematera.
‎24 Zergatik jarraitzen du biegonkorraren irteerak 1 egoeran, nahiz eta sinkronizazio seinalea apli­katuta izan eta Dn aplikatutako seinalearen egoera aldatu?
‎29 JK biegonkor horrek oszilazio arazoa izaten jarraitzen du J K sarrerak aldi berean aktibatzen direnean. Zergatik?
‎Ez, biegonkorrek beren egia taulak betetzen jarraitzen dute.Jasotako agindua noiz bete zehazten du sinkronizazio sarrerak.
‎24 Zergatik jarraitzen du biegonkorraren irteerak 1 balioan, nahiz eta sinkronizazio seinalea aplikatua izan eta Dn aplikatutako seinalearen egoera aldatu?
‎29 JK biegonkor horrek oszilazio arazoa izaten jarraitzen du J K sarrerak aldi berean akti­batzen direnean. Zergatik?
‎Elektronika etengabeko garapenean dago, baina, denborak aurrera eginda ere, oinarrizko printzi­pioek bere horretan jarraitzen dute. Printzipio horiek ikasketetako lehen urteetan bereganatu behar dituzte ikasleek, hurrengo ikasturteetan proiektu konplexuagoei hel diezaieten, zailtasunik gabe.
‎2 artikulua. Diskriminaziorik eza iragartzen du; aipatu dugunez, haurren eskubideen zutabeetako bat izaten jarraitzen du.
‎Haurraren Eskubideei buruzko Hitzarmenak tresna aktibo eta dinamiko bat izan nahi du, munduan haurrek dituzten baldintzak hobetzeko. Hala ere, errealitatea askoz konplexuagoa da, eta, egoera askotan, argi eta garbi ikusten da, helburuak helburu, egungo munduan haurrek esplotazioa eta gehiegikeriak jasaten jarraitzen dutela; horrenbestez, Hitzarmenaren printzipioak urratzea ohikoa da herrialde askotan, 1.2 dokumentuan ikusi dugun moduan.
‎Egoera larriengatik edo epailearen aginduz gurasoek ezin baldin badute adingabea zaindu, erakunde publiko eskuduna arduratuko da hura zaintzeaz behar den denboran. Zaintza idatziz ematen da, eta gurasoei seme alabekiko izaten jarraitzen dituzten arduren berri ematen zaie; izan ere, zaintza ez edukitzeak ez du esan nahi guraso ahala galtzen denik.
‎Familiak lagundu dezan lortu nahi da, eta lehentasuna ematen zaio familiarekin jarraitzeari .
‎Oso garrantzitsua da familiak nola konpontzen dituen gatazkak: hori funtsezkoa da elkarbizitzarako, bai eta familiak aurrera jarraitzeko ere.
‎Fase horretan, arazoak sor litezke bikoteak seme alabak iristean konpondu gabe utzi zituen aspaldiko gatazkek eraginda; hori ikus daiteke, adibidez, seme alabengatik elkarrekin jarraitu zuten gurasoen kasuan.
‎– Desorekak bere horretan jarraitzea
‎Familia ingurunean, egoera desegituratzaileek jarraitzea , hala nola alkoholismoak edo drogazaletasunak, kide bat edo beste delitugileak izateak, prostituzioak?
‎Indarrean dagoen Espainiako Konstituzioak askatasunerako eta berdintasunerako funtsezko eskubideetan oinarritutako familia kontzeptu bat sortu du. Artikulu berak honela jarraitzen du: –Legeak arautuko ditu ezkontza formak, ezkontzeko adina eta gaitasuna, ezkontideen eskubideak eta betebeharrak, ezkontideak banantzeko eta ezkontza desegiteko kausak, eta haien ondorioak.?.
‎Babes mekanismo horiek egon arren, tratu txarrek, kontzeptuaren zentzu zabalean? ohikoegiak izaten jarraitzen dute gure gizartean, eta denok lagundu behar dugu haiek desagerrarazten, bai gure jardun profesionalean, bai herritar gisa dugun jokabidean. Haur hezitzaileak, bereziki, ardura handia du egoera horiek detektatzen, prebenitzen eta jakinarazten.
‎Halaber, ikusiko dugu tratu txarren kasu diagnostikatuetan esku hartzean adingabearen interesa hartu behar dela beti kontuan lehenengo, beste edozeren gainetik. Printzipio horretatik abiatuta, dagozkion instantziek erabakiko dute ea familiarekin jarrai dezakeen, edo, egoeraren larritasuna ikusirik edo haren segurtasuna edo garapena arrisku handian dagoela ikusirik, familiarengandik banandu behar den.
‎9 Idatz itzazu datorren astean eskolara lehen aldiz 14 hilabeteko alaba ekarriko duten gurasoei hasierako elkarrizketa bat prestatzeko jarraituko zenituzkeen urratsak. Ez ahaztu gidoia.
‎Haurrenganako tratu txarren egoeretan jarraitu behar diren protokoloak hainbat fasetan sailkatzen dira: lehenengo bietan, eta, bereziki, lehenengoan?, haur hezkuntzako profesionalek dute paper nagusia.
‎Jakinarazpena autonomia erkidegoko gizarte zerbitzuei egin behar zaie, autonomia erkidegoak finkatutako prozesuei jarraiki eta kasu bakoitzaren larritasunaren arabera. Oro har, bide hauek jarraitzen dira:
‎Aipatu dugunez, adingabeak bere familian jarraitzea bilatu behar da, baina familia nolabait kontrolatuz eta harengan esku hartuz. Hezkuntza zentroarekin lankidetzan aritzea ere komenigarria da, arrisku egoera berriak prebenitzeko eta detektatzeko.
‎lo kuluxkarik egiten duen, esfinterren kontrola, zein diren haren elikadura ohiturak, dieta berezirik behar duen, zein den haren aurrerapen psikomotorra? Elkarrizketa horretan, ordutegiei, langileei, instalazioei edo jarduerei buruzko informazioa ere ematen zaie gurasoei, bai eta beharrezko materialari, ikasturte hasierako oinarrizko argibideei, sarrera eta irteera prozedurei, gaixotasunen bat izanez gero jarraitzen diren prozedurei, botikak emateari buruzko araudiari eta abarri buruzkoa ere.
‎Lehendik prestatutako eta normalizatutako galdera sorta batean oinarritzen da. Elkarrizketariak ahoz egiten ditu galderak, jarrera neutralari eutsiz, eta, galderak egitean eta erantzunak jasotzean, aurrez finkatutako ordena eta metodoa jarraitzen ditu. Elkarrizketa mota egituratuena inkesta da.
‎Irekiagoa eta malguagoa da. Elkarrizketa egiten duen pertsonak galdera irekiak egiten ditu, aurrez finkatutako sekuentziarik jarraitu gabe , eta erantzuten duen pertsonari aukera ematen dio bere hitzekin mintzatzeko. Hala, informazio subjektiboa eta kualitatiboki garrantzitsua lortzen da.Elkarrizketa erdiegituratua edo mistoa.
‎Ondoren, elkarrizketariak aurrea hartu behar du, eta bilerarako ezarritako helburuak jarraitu behar ditu, gurasoei beste helburu batzuk gehitzeko aukera emanez.
‎Bilera horietan, ohikoak izaten dira gai hauek: haur garapena, familietan jarraituko diren hezkuntza ereduak, ipuinen balioa eta haiei ekiteko modua, jokoak eta jarduerak partekatzeko metodo egokienak, egoera jakin batzuei zuzen erantzutea, esaterako, arrebatxo baten etorrera, edo haurren eskakizunak eta kasketak?, eta abar. Zentroak, IGEak edo biek batera sustatzen dituzte halako bilerak.
‎Gogoan izan! Oso garrantzitsua da Haur Hezkuntzako profesionalek familiarekin lotutako gai horien berri izatea, hein handi batean, jarraitu egingo baitute haur eskola haurraren hezkuntza ingurunearen zati bihurtzen denean. Orduan, zentroa eta profesionalak jokabide eredu, gizarteratze eragile, balioen igorle?
‎Gaur egun, haur gehienak sei urte bete baino lehen hasten dira eskolara joaten. Hiru eta sei urte bitartekoen eskolatzea unibertsala da ia, eta doakoa?; hiru urtetik beherakoena, ordea, askoz txikiagoa da, eta eskariak eskaintza baino handiagoa izaten jarraitzen du.
‎Zeregin batzuk eskualdatzeak ez du esan nahi gurasoak libre geratzen direnik seme alabak hezteko duten arduratik, ez eta ardura hori guztia eskolaren gain geratzen denik ere. Alderantziz, familiek jarraitu behar dute heziketako protagonista nagusi izaten, eta familiaren eta eskolaren arteko harremana ahalik eta estuena eta baliagarriena izatea ahalbidetu behar da. Testuinguru horretan, familiekin egiten den esku hartzea funtsezkotzat jotzen da haur hezkuntzako profesionalen lanean.
‎Geroago, hiru eta sei urte bitarteko denboraldian, guraso gehiagok hartzen dute parte; seguru asko, haien seme alabek hezkuntza zentroan jarraituko dutelako hamabi urte arte.
‎4.7 irudia. Ahal dela, adingabeak bere familian jarraitzea bilatzen da.
‎Lehenengo ebaluazioa esku hartzearen hasieran egiten da, aztertutako testuinguruan oinarrituta, eta hura zenbatean eta nola egingo den erabakitzen da. Ezarritako maiztasunean aurreikusitako aurrerapenak lortu diren frogatu behar da; lortu badira, horiek indartu egin behar dira, eta beste batzuekin aurrerapenak egiten jarraitu behar da; ez badira lortu, ordea, arrazoiak aztertu behar dira, eta anbizio txikiagoko beste helburu batzuk ezarri. Hala, ebaluazioak aukera emango du familiaren hasierako arazoen murrizketa baloratzeko (erabateko murrizketa ez da ia inoiz lortzen), zenbait profesionalen edo kasua daraman diziplina anitzeko talde baten bidez; horrek aukera emango du programatik irteteko, familiaren egoera hobetu den ala ez ikusi ahal izango baita.
‎Egin zenukete jakinarazpen formalik? Hala bada, azaldu ezazue zer prozedura jarraituko zenuketen.
‎Prozedura hau jarraitu ohi da: oro har, segurtasun indarrek aurkitzen dituztenean, adingabeak lehen harrerarako edo presako harrerarako zentroetara eramaten dira, eta han berehalako arreta ematen zaie.
‎Behar adinako baliabide profesional eta material egokietan eta esku hartzeko tresna eta metodo baliozko eta eraginkorretan oinarritzen da.Giza berotasuna. ...koaren ahalik eta antzekoena izatea bilatuko da, eta profesionalen eta adingabeen arteko lotura afektiboa harremanaren ardatz bihurtzea.Era berean, sortzen diren zentroak eta zerbitzuak gero eta dibertsifikatuagoak izatea sustatzen da, sortzen diren askotariko premiei erantzun zehatzago bat emateko.Nolanahi ere, behin eta berriz esan dugun moduan, familia ingurune normalizatuari lehentasuna ematen jarraitzen da, dela berezko familian, dela familia zabalean, dela kanpoko familia batean?, egoitzan hartu ordez.
‎Arrisku handian dauden eta familia biologikoarekin jarraitzea komeni ez zaien edo ezinezkoa zaien adingabeak berehala hartzea eta babestea.
‎Familia batek adingabe bat har dezan, baldintza batzuk bete behar dira, eta izapide batzuk egin behar dira, zainduko duen adingabeari behar bezalako arreta emateko familia egokia dela bermatzeko. Hori guztia autonomia erkidego bakoitzaren araberakoa da, baina, oro har, antzeko prozedurak jarraitzen dira, eta fase hauetan laburbil daitezke:
‎Behaketa protokoloaren ondoren, Laurak harekin jarraituko du, haren egoera azaltzen saiatuko da, eta hark esaten duena entzungo du.
‎Nolanahi ere, Laurak elkarrizketa bat egingo du eskolarekin, eta haurraren, haren premien eta abarren berri emango du. Horrez gain, harremanetan egongo da eskolako tutorearekin, aldian behin bilerak eginez, Vanesak izan ditzakeen arazo guztiak jarraitu ahal izateko.
‎Vanesaren familiaren hobekuntza plana jarraitzean eta ebaluatzean, nahiko egoera etsigarria aurkitu da, taldeak berak egindako txostenak baieztatzen duenez.
‎Akoplatzeko denboraldia arazo eta eragozpen handirik gabe egin da; beraz, egokitzapen denboraldia azkarra izan da. Hala ere, jarraitu egingo du bai Vanesaren bai hura hartu duen familiaren segimenduak eta gainbegiraketak.
‎4 Nahib, 16 urteko gaztea, ezkutuan iritsi da gure herrialdera, eta poliziak aurkitu du. Azaldu ezazu une horretatik aurrera Nahibek jarraituko duen prozedura osoa.
‎Azaldu ezazu zer protokolo jarraituko diren egokitzapen denboraldian zehar, bai eta lehenengo egunetan zer gorabehera gerta daitezkeen ere.
‎12 Familia batean hartzeko prozesuak jarraitzen dituen faseak, testuan azaldutakoak, oinarritzat hartuta, osa ezazu prozesu hori zure autonomia erkidegoan nola egiten den adierazten duen informazioa.
‎Zailtasunak dituen kideren bat beren gain duten familientzako programak. Adineko pertsonak edo minusbaliatuak familian bizitzen jarrai dezaten saiatzen dira programa horiek. Horretarako, laguntzak ematen dituzte:
‎Ondoren, garrantzitsuenak iruditzen zaizkion jardueren laburpen bat egin behar du.Lan guztiak gelan aurkeztu behar dira, eta irakasleari entregatu behar zaizkio.Beste aukera batzukZuen autonomia erkidegoak ez baldin badu egin familiei arreta emateko berariazko planik, zerbitzuen eta baliabideen gidekin eta beste neurri batzuekin egin duzue lan. Kasu horietan, azaldutako garapenaren antzeko prozesu bat jarraitu duzue: Printzipioak eta asmoak irakurri.Ardatz edo gai garrantzitsuak bilatu, eta, taldeka, horietako bakoitza ardaztuta aztertu.IraupenaAukera interesgarri bat da dokumentua bilatzea? 2.5 Familiei arreta emateko planak eta programak, atala aztertzen hasi aurretik, eta unitatean aurrera egitea plan propioa erreferentziatzat hartuta, eta, aldi berean, jarduera hau egitea.
‎Familia instituzio bat da, eta instituzio horretako kide da haurra. Han hasten da haren hezkuntza prozesua, familiako kideekin partekatzen dituen esperientzien bidez. Familiaren baitako hezkuntza jarduera oso handia izaten da lehen haurtzaroan, baina bizitza osoan zehar ere garrantzitsua izaten jarraitzen du. Familiak hezteko duen zereginean, alderdi hauek nabarmendu daitezke:
‎Deribazio horiek hodia inguratuz jarri ondoren, irekitako aldetik finkatzen dira soldadura prozesuan, soldadura amaitzean kentzen den estutzeko baraila baten bidez. Erresistentzia elektrikoa elektrofusio elementuaren beheko erdian luzatzen da, eta, ondorioz, baraila kentzean, hodiari lotuta jarraitzen du.
‎Lurpeko altzairuzko kanalizazioek kanpoko korrosioaren aurrean babestuta egon behar dute, plastikoz nahiz beste material batez eginiko estaldura jarraitu baten bidez; hartara, erresistentzia elektrikoa, metalaren itsaskortasuna, airearekiko eta urarekiko iragazgaiztasuna, lurreko eragile kimikoekiko erresistentzia eta plastikotasun eta erresistentzia mekanikoa egokiak izango dira kanalizazioaren kondizioetarako.
‎Zangaren hondoa prestatzean, kontuan izan behar da hodiak euskarri sendo eta jarraitu bat izan behar duela, hodia edo haren babesa honda dezaketen materialik gabekoa.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
jarraitu 280 (1,84)
jarraitzen 200 (1,32)
jarraituz 162 (1,07)
jarraituko 135 (0,89)
jarraitzeko 54 (0,36)
jarraitzea 51 (0,34)
jarrai 39 (0,26)
Jarraitzeko 18 (0,12)
jarraituta 18 (0,12)
Jarraitu 16 (0,11)
JARRAITUKO 8 (0,05)
jarraituz gero 8 (0,05)
JARRAITU 6 (0,04)
jarraitzeari 4 (0,03)
jarraitzera 4 (0,03)
Jarraitu aurretik 2 (0,01)
Jarraitzen 2 (0,01)
jarraitu gabe 2 (0,01)
jarraituaz 2 (0,01)
Jarrai 1 (0,01)
darraite 1 (0,01)
jarraitu aurretik 1 (0,01)
jarraitutako 1 (0,01)
jarraitze aldera 1 (0,01)
jarraitzean 1 (0,01)
jarraitzearren 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
jarraitu behar 97 (0,64)
jarraitu beharreko 42 (0,28)
jarraitu ezan 41 (0,27)
jarraitu egin 31 (0,20)
jarraitu ahal 18 (0,12)
jarraitu nahi 6 (0,04)
jarraitu irabiatu 5 (0,03)
jarraitu motor 5 (0,03)
jarraitu bat 4 (0,03)
jarraitu gaitasun 4 (0,03)
jarraitu komeni izan 4 (0,03)
jarraitu ala 3 (0,02)
jarraitu baino 3 (0,02)
jarraitu erabili 3 (0,02)
jarraitu eragin 3 (0,02)
jarraitu ezintasun 3 (0,02)
jarraitu aire 2 (0,01)
jarraitu arnasa 2 (0,01)
jarraitu bilatu 2 (0,01)
jarraitu ezin 2 (0,01)
jarraitu gomendatu 2 (0,01)
jarraitu gonbit 2 (0,01)
jarraitu lan 2 (0,01)
jarraitu plan 2 (0,01)
jarraitu saiatu 2 (0,01)
jarraitu utzi 2 (0,01)
jarraitu LOGO 1 (0,01)
jarraitu agindu 1 (0,01)
jarraitu ahalbidetu 1 (0,01)
jarraitu ahalegin 1 (0,01)
jarraitu aholkatu 1 (0,01)
jarraitu aholku 1 (0,01)
jarraitu akuilatu 1 (0,01)
jarraitu al 1 (0,01)
jarraitu antolaketa 1 (0,01)
jarraitu antolatu 1 (0,01)
jarraitu artatu 1 (0,01)
jarraitu aukera 1 (0,01)
jarraitu aurkeztu 1 (0,01)
jarraitu azaldu 1 (0,01)
jarraitu baldin 1 (0,01)
jarraitu baliabide 1 (0,01)
jarraitu behartu 1 (0,01)
jarraitu bekain 1 (0,01)
jarraitu berak 1 (0,01)
jarraitu berriro 1 (0,01)
jarraitu beste 1 (0,01)
jarraitu betebehar 1 (0,01)
jarraitu beti 1 (0,01)
jarraitu bizkarrezur 1 (0,01)
jarraitu bultzatu 1 (0,01)
jarraitu dieta 1 (0,01)
jarraitu diseinatu 1 (0,01)
jarraitu ebaki 1 (0,01)
jarraitu egoki 1 (0,01)
jarraitu egon 1 (0,01)
jarraitu ekin 1 (0,01)
jarraitu ekipo 1 (0,01)
jarraitu elikatu 1 (0,01)
jarraitu eman 1 (0,01)
jarraitu enema 1 (0,01)
jarraitu eragotzi 1 (0,01)
jarraitu ere 1 (0,01)
jarraitu errele 1 (0,01)
jarraitu esan 1 (0,01)
jarraitu eskumutur 1 (0,01)
jarraitu eskuzko 1 (0,01)
jarraitu estaldura 1 (0,01)
jarraitu etiketa 1 (0,01)
jarraitu ez 1 (0,01)
jarraitu ezinbesteko 1 (0,01)
jarraitu fabrikatzaile 1 (0,01)
jarraitu gai 1 (0,01)
jarraitu gogo 1 (0,01)
jarraitu gonbidatu 1 (0,01)
jarraitu gorri 1 (0,01)
jarraitu hauta 1 (0,01)
jarraitu hedatu 1 (0,01)
jarraitu hitz 1 (0,01)
jarraitu horrela 1 (0,01)
jarraitu hutsegite 1 (0,01)
jarraitu ibili 1 (0,01)
Konbinazioak (3 lema)
jarraitu behar ukan 15 (0,10)
jarraitu behar esan 13 (0,09)
jarraitu beharreko urrats 7 (0,05)
jarraitu beharreko prozesu 5 (0,03)
jarraitu beharreko arau 4 (0,03)
jarraitu beharreko estrategia 4 (0,03)
jarraitu egin behar 4 (0,03)
jarraitu baino lehen 3 (0,02)
jarraitu beharreko noranzko 3 (0,02)
jarraitu beharreko prozedura 3 (0,02)
jarraitu ezan lagundu 3 (0,02)
jarraitu ezan zenbait 3 (0,02)
jarraitu nahi ukan 3 (0,02)
jarraitu aire Hartz 2 (0,01)
jarraitu ala ez 2 (0,01)
jarraitu arnasa Hartz 2 (0,01)
jarraitu beharreko aholku 2 (0,01)
jarraitu beharreko fase 2 (0,01)
jarraitu gonbit egin 2 (0,01)
jarraitu motor aplikazio 2 (0,01)
jarraitu ahal ezan 1 (0,01)
jarraitu ahalegin oso 1 (0,01)
jarraitu aholku hauek 1 (0,01)
jarraitu ala jokabide 1 (0,01)
jarraitu antolaketa barne 1 (0,01)
jarraitu aukera eman 1 (0,01)
jarraitu baliabide urte 1 (0,01)
jarraitu bat beste 1 (0,01)
jarraitu behar arrisku 1 (0,01)
jarraitu behar dieta 1 (0,01)
jarraitu behar du.ez 1 (0,01)
jarraitu behar eduki 1 (0,01)
jarraitu behar egon 1 (0,01)
jarraitu behar sare 1 (0,01)
jarraitu beharreko bide 1 (0,01)
jarraitu beharreko dieta 1 (0,01)
jarraitu beharreko instrukzio 1 (0,01)
jarraitu beharreko irizpide 1 (0,01)
jarraitu beharreko metodo 1 (0,01)
jarraitu beharreko norabide 1 (0,01)
jarraitu beharreko pauso 1 (0,01)
jarraitu beharreko printzipio 1 (0,01)
jarraitu beharreko xedapen 1 (0,01)
jarraitu bekain goialde 1 (0,01)
jarraitu berak elementu 1 (0,01)
jarraitu berriro konexio 1 (0,01)
jarraitu beste modu 1 (0,01)
jarraitu betebehar ukan 1 (0,01)
jarraitu beti pintura 1 (0,01)
jarraitu bilatu behar 1 (0,01)
jarraitu bizkarrezur tolestu 1 (0,01)
jarraitu bultzatu behar 1 (0,01)
jarraitu ebaki egon 1 (0,01)
jarraitu egin ezan 1 (0,01)
jarraitu egoki den 1 (0,01)
jarraitu ekipo eman 1 (0,01)
jarraitu elikatu kasu 1 (0,01)
jarraitu enema sartu 1 (0,01)
jarraitu erabili behar 1 (0,01)
jarraitu eragin erabat 1 (0,01)
jarraitu eragin ore 1 (0,01)
jarraitu errele elikatu 1 (0,01)
jarraitu eskuzko puntzonaketa 1 (0,01)
jarraitu etiketa argibide 1 (0,01)
jarraitu ezan ahalbidetu 1 (0,01)
jarraitu ezan aurrera 1 (0,01)
jarraitu ezan beste 1 (0,01)
jarraitu ezan bultzatu 1 (0,01)
jarraitu ezan elikadura 1 (0,01)
jarraitu ezan eraginkor 1 (0,01)
jarraitu ezan eredu 1 (0,01)
jarraitu ezan hura 1 (0,01)
jarraitu ezan jada 1 (0,01)
jarraitu ezan saiatu 1 (0,01)
jarraitu ezan zulatu 1 (0,01)
jarraitu ezin eragin 1 (0,01)
jarraitu ezintasun sentsazio 1 (0,01)
jarraitu fabrikatzaile argibide 1 (0,01)
jarraitu gaitasun elementu 1 (0,01)
jarraitu gogo piztu 1 (0,01)
jarraitu hauta ezan 1 (0,01)
jarraitu hitz egin 1 (0,01)
jarraitu horrela dosi 1 (0,01)
jarraitu hutsegite ezabatu 1 (0,01)
jarraitu ibili den 1 (0,01)
jarraitu irabiatu beste 1 (0,01)
jarraitu irabiatu hoztu 1 (0,01)
jarraitu komeni izan ez 1 (0,01)
jarraitu lan egin 1 (0,01)
jarraitu lan praktika 1 (0,01)
jarraitu motor bat 1 (0,01)
jarraitu motor guzti 1 (0,01)
jarraitu plan gutxieneko 1 (0,01)
jarraitu utzi ez 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia