Emaitzak: 7
2002 | ||
Lehen galdera, kalitatea zer den norberari itauntzea litzateke. Are eta gehiago, hezkuntza arloan kalitate hitz | horrek zer nolako esangura duen. Galdera horrentzako erantzunak, munduan diren pertsonak adinakoak dira. | |
Euskal unibertsitategintzaren neurria emango lukeena, beraz, euskal jendeakgoi mailako ikerkuntzan eta ikas irakaskuntzan lukeen jarduna eta jardueralirateke. | Hori zer nolakoa den, halakoa izango baita euskal unibertsitategintza. | |
2003 | ||
Jarraian datozen lerroetan, globalizazio prozesu | horrek zer nolako itxura hartuduen esparru zehatz batean (nekazaritzan, alegia) azalduko dugu. Izan ere, globalizazioaren garai honetan ere nekazaritza oso sektore garrantzitsua da hegoaldekoherrialde askorentzat, oso ekarpen garrantzitsua egiten baitio herrialdearen BarneProduktu Gordinari (BPG), bere bilakaeran eragin azpimarragarria eraginez. | |
2007 | ||
Hasteko, esan behar dut, guretzat oso esparru berria dela, eta oraintxe hasigarela jabetzen, benetan, | horrek zer nolako aukerak ematen dizkigun. | |
2012 | ||
Krisi sakon honetan Euskal Herrian garai berri bat zabaldu da eta gaur artepilatutako esperientziari eta heldutasunari esker, Euskal Herria indarberrituta aterabehar da, orain arte lortu ez duen egituratze juridiko politiko egonkor bat lortuz.Horretarako garrantzitsuena herritarrak gara eta gure artean lantzen ditugun sareaketa lankidetza esparruak. Euskal estatugintzaren prozesua gure esku dago, baitaprozesu | horri zer nolako abiada eman nahi diogun zehaztea ere. | |
2014 | ||
Emakumeakpublikoki ikusteari eta egoteari esaten zaio berdintasuna. Ez da hautematen zertangauzatzen den egote hori eta presentzia | horrek zer nolako aldaketa islatzen duengizartean, alegia, zein mudantza gertatu diren egitura mailan. Izan ere, egiturak (genero sistemari dagozkionak) berdin mantentzen badira, aldaketek, halabeharrez, azalekoak izaten jarraituko dute. | |
2019 | ||
Sarreran esan dugunez, PARSEME proiektu europarrean sortutako corpus elaniztuna hartu dugu oinarritzat UFenagerpen literalak aztertzeko. Corpus | horretan zer nolako etiketak dauden azaltzeko, labur ditzagun orain etiketatzegidalerroetako kontzeptu nagusiak (3.1 azpiatala), corpusean bereizten diren UF moten ezaugarriak (3.2 azpiatala) eta corpus etiketatuari buruzko datu orokorrak (3.3 atala). Xehetasun gehiago behar dituenak Savary et al. enlanean (2018) ditu eskuragarri gidalerroak osorik1, eta Inurrieta et al. enean (2018) euskarazko corpusari buruzkoargibideak eta gogoetak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
hori | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
hori zer | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
hori zer nolako | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |