Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 66

2002
‎Miresten dut hori egitea hautatzen duen eta horri zentzua aurkitzen dion dantzaria, baina hori ez dut balet gisa hartzen. Niretzat hori antzerki eszenikoa da, dantza teatrala. Nik uste egunen batean muturrera joan behar hori baretu egingo dela eta pixkanaka jendeak eskatuko duela ez ahazteko orain arte egin izan dena.
2003
‎Ekitaldiak eta prentsaren aurreko agerraldiak dira egun honetako ezaugarriak. Ez da hori antzerkiak urtean zehar bizi duen egoera. Betikoa, urte osoan eskaintza segurtatuko duen programazioa eta aktoreak Euskal Herrian formatu eta gera daitezen segurtatzeko eskola falta dira.
2006
‎Horrelako sentimenduak, nahiz eta gaitzesgarriak diren bene benetan, bertutetzat hartzen dituzte erlijio horretako kide fanatikoek, eta haien tragedietan eta poema epikoetan jainkozko heroismo mota gisa agertzen dira. Fanatismo horrek antzerki frantsesaren bi tragedia dotore desitxuratu ditu, Polieukto eta Atalia, hain zuzen ere. Azken horretan, gurtza mota zehatzen aurka dagoen neurrigabeko fanatismoari izugarrizko ospea egokitzen zaio, eta pertsonaien izaera nagusia fanatismo horren inguruan eratzen da.
2008
‎Halaber, irakasle eta gainerako profesionalen esku dago egoera informaletan aldaera informala erabiltzea, egoera formaleko ereduaren alboan alde nabarmena izango duena. Bestetik, eskolako jarduera akademikoaren barruan, lehen esan dugunez, elkarrizketa landu beharreko gaia da, eta horretarako antzerkia eta rol jokoak oso baliagarri izango zaizkigu. Kontua ez da ikasleei zehatz esatea nola jardun behar duten hizkera informalean, baizik eta antzerki eta rol jokoen gidoiak prestatzen hasten direnean irizpide orokor batzuk ematea (hizkera arduragabea dela, hitzak laburtzea, silabak jatea...) eta haiek sortuko dute.
2009
‎Lanak maiatzean aurkeztu dira Azpeitiko udaletxean, Kultura Sailean. Kartel irabazlearen egileak 900 euroko saria jasoko du eta lan hori Antzerki Topaketak iragartzeko erabiliko du Udalak.
2011
‎ezin da zinearen edo kontzertu baten inpaktuarekin konpetitu". Maila horretan antzerkiak egun jendearenagana iristeko behar izugarria du, eta Xentimorik gaberekin era guztietako guneetan aritzeko prest badaude ere, oholtza txiki eta ertainetan sumatu dute aldea. " Jendeari zuzenean hitz egiten diozu, eta musikak ere asko laguntzen du publikoarekin bat egiten".
‎Mende laurden bat zuei Madeleine, Antoinette eta Elisagure sortzaile izateagatikta gure lehendakarisa.Aro horretan antzerkia zentaldeko haize ta brisata haren haurra sortu zenuten.Agur zuri dantzarisa, arrakastatsu izan baiginen, eta aintzindari gisaBetti Beteluren eskutik tinkoLapurdin dantzaren hitza.Kantuz ere bai aritu ginaden, abesleku zen eliza, hala hasita, hola hazita, eraman genun bizitza.
‎Audiodesc.org doako ataria da, hainbat herrialdetan eta hainbat erakundek sortutako ikus entzunezko edukietara sartzeko. Sistema hori antzerkian ere erabiltzen da obrak egokitzeko. Bestalde, ONCEk bere audiodeskribapen prozesua du:
2012
‎Ezin da gure herri honetan erreformen aurka edo halako politika baten aurka jo, esanez" ez, ni zuekin ez noa". Hori antzerki egitea da, arazoei erantzuteko borondaterik ez izatea. Azkeneko greban garbi ikusi zen hori.
‎zela (Zaitegi 1977: 17) eta, beraz, literatura horretako antzerkiak euskaratzeak euskal antzerkigintzari bultzada garrantzitsua emango ziola: –[...] orea orantzak artzi oi du.
‎Junesek ontsa badaki zertan ari den, bai teoriaz, bai pratikaz, ez beita jakitate hütsean baratü: hamar trajeria badütü emanarazirik eüskaraz, hamekagerren bat frantsesez, Biarno hüllaneko Landa (Lanne) herrian, eta beste zonbat orano eüskaraz idatzirik, emaiteko prestik? 1976ko üdan, Junes pastoral idazle berri agertü zen bere Urdatx/ Santa Grazi herrian, eta izen hortako antzerkia herritarrek antzeztü zeioen, arrakasta handi bat ardietsiz. Junesek trajeriari noblezia garbi bat ekarten zeion, bai krakan, bai mintzajean, eta molde berri hori zinez gustatü zeitan.
‎Modu berean, orain dela urte batzuk baino euskarazko antzerki emanaldigehiago daude. Diru-laguntza publikoek bultzatuta, antzerki bera bi hizkuntzetaneskaintzeko joera izan da azken urteotan, eta horrek antzerkia euskaraz ikustekoaukerak ugaritu ditu.
2014
‎Une hori bizi duzu aurretik eta atzetik ezer egongo ez balitz bezala. Idealismo hori antzerki mundura eramaten baduzu, eta horri gehitzen badiozu konflikto sozial handiko garai hura, frankismoaren amaierako urteak, antzerkiaren aldeko aktibitate hori bilakatzen da, argi eta garbi, jardun militantea. Bestalde, gizartean bazegoen nahi bat ideia, proiektu eta ekimen kolektibo baten parte izatera bultzatzen zintuena, erresistentzia kontua.
‎Antzokia antzerkirako leku aproposena izan baliteke ere, hara joatea ez da beti erraza izaten. " Elistismo kutsua dario gainera, baina jarrera hori antzerkiaren izaeratik erabat urrun dago. Publiko gaztea, adibidez, erabat uxatzen du", nabarmendu du Hernandok," Antzerkia edozein espaziotarako gauza izatea da gure proposamena".
‎Bizkaiko Artedrama, Iparraldeko Le Petit Theatre de Pain eta Dejabu Gipuzkoakoa gara. Errautsak egin genuen 2010ean, eta hori antzerki garaikidea zen; egungo erronkak zuzen zuzenean aipatzen zituena. ongi ibili zen.
‎Antzezlanaren une bat Ildo bera jarraitu duzue oraingoan? Bagenekien beste antzezlan bat muntatu behar genuela, baina ez genuela egingo Errautsak II. Hori egina zen, eta arriskurik hartzen ez baldin bada, hori antzerki komertzial bilakatzen da. Eta ez dut deus antzerki komertzialaren kontra, baina nik ez dut bide hori hartu; ezta gure talde hauetako inork ere ez.
‎Inoiz ez zuen onartu bere lan dramatikoak operak zirenik; drama lirikoak ziren. Aldaketa terminologiko horrek antzerki lirikoari opera tradizionalari baino anbizio gorenagoak segurtatuko zizkion, noski. Wagnerrek eraldaketa hori kontzepzio orokor baten baitan integratu zuen, artistaren kontzientzian antzerkiak balioa handi zezan.
‎(Jean Mixel Bedaxagarren arabera.) Lur munduko sozietate horrek aitortzen balu bezala ibiltarien, ofizialeen, bortukoen beharra duela martxan mantentzeko... Uste baino konplexuago da, baina arrazismoa bada hori antzerki hori oso sotila dugu, iniziatua izan behar dugu ulertzeko.
‎" Ari nintzen ene buruarekin, ene gogoarekin. Aski lan ukanen du bere buruarekin." Literaturan hain ezaguna den barne eztabada hori antzerki egiten du euskara lagun. Hizkuntza hutsa da, eta orrialde hutsa jokoarentzat.
‎Baina artetan haurren edo ertzoen erranek ebidentziak ateratzen baitituzte, gure kontradikzioen parean ezartzen gaituzte. Funtzio hori antzerki satiriko guziek daukate beren baitan.
‎Egia erran uste dut leitzen zela jokoan Landarten eskola, erran nahi baita horren antzerkiaren jatorria gogoan atxikitzen badugu, parrokia antzokietan ateratzen zen joko enfatikoa, testua lehen ezarri nahi zuena, mezu azpimarratua eta fraseologia bat sentitzen baitzen euskararen ederra ateratzeko. Eskola zerbait bazen.
‎Hau da gure herentzia txerrea zafratzez eta dantza puntuz, xilintx eta xirula soinuz, euskal oihuz edo kantuz lur honetan sartu zutena. Ikus dezagun orain ondorengo horretaz antzerki garaikideak egin duena. eta soinularia: Fauxtin Bentaberri.
‎Adibideetarik abiatuz dena erranarazten ahal zaio. Horretako antzerkira itzuli behar da, Urbeltzen metaforen sarera, zerbaiten irakurtzeko eta aitzina joateko, egokitzeko eta sortzeko.
‎Emozio hori antzerkiaren jabetza dea. Ez dutea kontzertuan gehiago bizi izan ni baino gazteagokoek zirrara bera.
‎Antolatzaileak, hauek oso fede onekoak, ez zutelarik ulertzen zergatik lehen parropiako sala betetzen zen eta orain nehor ez hurbiltzen. Ez natzaie sekulan ausartu erratera ez zela jende hori antzerkiko heldu. Orain telebista bada, mandoa eta prediku egile nasaiki.
‎Beste alderdian Baltazar hura ezaguna dute telebistatik guk Levert jujea lamina bezala ikus dezakegu, sekulan ez baita ipuinetan deskribatua, honek bilotsu ikusten du, hark ezkatadun. Arazoa da, espazio horretan bietan, zaila dela hori antzerkiz komunikatzea, talka eginen baitu norberaren irudimenarekin. Hau da, ene ustez, diferentzia handiena antzerkia eta ipuingintzaren artean.
2015
‎Kultura sailak, iaz baino 67.445 euro gehiago jasoko ditu 2016an eta igoera hori antzerki programazioa" indartzera" bideratzeko asmoa erakutsi dute. Kirol eta kultur elkarteei ematen zaizkien diru-laguntzen kopurua ere" handitu" egingo dute, 34.000 euro gehiago, hain zuzen.
‎Loturak egitea oso zaila iruditzen zaigu baina ohargarria da TNP en berrabiatzea 1951n hasten dela eta Larzabalek Etxahunantzerkia plazaratzen duela ezagutzen zaion arrakasta lortuz. Loturarik ez dago baina garai horretan antzerkiarekiko grina berezia dagoela erran dezakegu.
‎Patronage ko antzerkia definitu zen horretatik antzerki amateurra sortzen lagundu zuen taldeen araberako testuak idatziz eta taldeen interesa pizten zuten testuak sortuz.
‎Pablo Ibarluzea antzezle laudioarrak YINdeYAN antzerki laborategiaren VIII. edizioa jarri du martxan. Edizio horrek antzerki fisikoa, maskarak eta clown diziplinak izango ditu hizpide, eta abuztuaren 31tik urriaren 2ra bitartean egingo da, Bilbon. 125 orduko ikastaroa izango da, maskarak egiteko tailer bat gehituta.
‎Pablo Ibarluzea antzezle laudioarrak YINdeYAN antzerki laborategiaren VIII. edizioa jarri du martxan. Edizio horrek antzerki fisikoa, maskarak eta clown diziplinak izango ditu hizpide, eta abuztuaren 31tik urriaren 2ra bitartean egingo da, Bilbon. 125 orduko ikastaroa izango da, maskarak egiteko tailer bat gehituta.
‎Talde horrek antzerkia eta bizitza gizarte baten bilakaera politikoaren partaide direla eta ahotsa erabili eta bakoitzak esan beharrekoa entzun behar dela aldarrikatzen du. Horren lehenengo emaitza Arriagara heldu da:
‎Kamaradak bildu zituen. Santurtziko antzokian jarri zien hitzordua, izan ere Kamarada Horiak antzerki emanaldia zuen han, atxiloketen aurka eta adierazpen askatasunaren alde Bilbon deitutako manifestazioaren ordu berean. Susmaturik baten batek manifestaziora joatea hobetsi zezakeela, hil ala biziko kontu bat aztertzeko zela adierazi zien.
2016
‎Beraz, horrek ez du gehiago antzerki efektua egiten. Komunitate horri antzerki efektua sortzen dion gauza bilatu behar da. Erraten delarik unibertsala izatea eta hori guzia, kasik alderantziz bilakatzen da.
‎Larzabalek antzerkiaren inguruan egiten dituen oharrei oihartzuna ematen baitie, garai horretan antzerkiak zuen eragina ulertzen laguntzen baikaitu.
‎Baina ohargarri da Euskaldun Gazteriaren maila horretan antolatzeko duen nahikeria. Hain zuzen, andereño bat izendatu zuen zentzu horretan antzerkien biltzeko, alegia Mayi Chorobit, hazpandarra, lan horretan ariko zena eta ondoren antzerkiak banatuko zituena. Ondoko urtean, Piarres Lafittek erranen zuen eskoletako maisuak pleini zirela antzerki testurik ez zutelakoan, beren ikasleekin lantzeko.
‎Antolaketa honek benetako eragina izanen zuen hirurogeiko hamarkadaren bukaera arte Ipar Euskal Herrian. Eta antolaketa horretan antzerkiak bere lekua bazuen, apaizak antzerkiaz arduratzen ziren ere. «Theatrolarier» titulupean plazaratu artikulu batean azaltzen zaigu:
‎Kritikarik ez dago, garaia aztertzen da, Matalasen garaia eta gertakizunen inguruan gertatutakoak, gorabehera sozialak eta guduei lotutakoak aztertuz. Berriz ere, gogoeta eskertzen zuen Etcheverryk, iduriz garai horretan antzerkiak gogoetara eramatea eskertzen baitzen.
‎Herriak ez du hizkuntza nagusia erabiltzen, beste hizkuntza ezagutzen du. Hizkuntza horretan antzerkia sortzen da. Antzerki mota horri definizioa eman nahi zaio, baina hizkuntza nagusian sortzen den antzerkiari definizioa emateko unean, ezaugarri unibertsalak erabiliko dira.
‎Talde artistiko horrek antzerki klasikoa ikus entzule berriengana hurbiltzeko erronka hartu du bere gain, testuaren eta egoeren komikotasunaren aldeko apustua eginez. Ikuskizunak Almagroko Antzerki Klasiko Jaialdiko Epaimahaiaren Sari Berezia jaso zuen.
2020
‎Hiru taldeek ahalegin berezia egin dute antzezlanean landutako gaiak gazteen interesekoak izan daitezen, eta baita antzezlana bera gazteengana iristeko modu berriak gauzatzeko ere. Horrela, bada, emanaldi bereziak egiten ari dira zenbait institutu zein lizeorentzat eskola orduetan, modu horretan antzerkia gaztetxoen programetako ekintza bat gehiago bilakatuz, euskarazko antzerkia, bestalde. Horrez gain, institutu zein lizeo horiek aukera dute antzezlanak jorratzen duen drogaren gaia unitate didaktiko baten bidez eskola orduetan lantzeko.
‎Aktore bezala telebistan lanean hasi bazen ere, berehala uztartu zuen lan hori antzerkiko lanekin. Gidoilari eta dramaturgo geroago hasi zen.
2021
‎Eta gero hasi gira gure antzerkiaren muntatzen. Birus zikin horrengatik antzerkia ez dugu aita, ama, aitatxi eta amatxiren aitzinean egiten eskolako bestaren egunean, bainan erakasleek filmatuko dute gure lan ederra gure eskolako webgunean ezartzeko.
‎Hiru urtez plazaratu dute Sagartu. Lan horrek antzerkia, dantza eta zuzeneko musika nahasten zituen, eta hori bera egin dute Gazte n ere, desberdintxoa den arren: «Ikuskizun gaztea da, gazteei eman zaie hitza, gazteekin egina dago», azaldu du Agurtzane Intxaurraga zuzendariak.
‎Zentzu horretan antzerki politikoa da, bazterretatik erdigunera abiatzen den indarra delako, zerbait mugitzeko asmoz.
2022
‎Hamabost urteko lau gazte oso gaizki jotzen dutenak, baina oso ondo pasatzen dutenak gaztetxeetan jotzen. Egia da beste publiko bat dela, baina esentzia hori antzerkira eramatea interesgarria da. Umoretik egiten dugu antzerkia, oso baliabide urriekin eta itxi gabeko zauriari gatza botatzen diogu.
‎Baina haratago joaten saiatu gara". Horregatik antzerkiaren apustua egin zuten. " Gorputzan urrutien geratzen zitzaigun esparrua landu dugu, bertsoan ez delako gorputza eta mugimendua hainbeste lantzen".
‎Hutsune hori antzerkiarekin eta literaturarekin bete nuen. Nobela bat argitaratzera nindoan, beste bat nuen buruan...
‎Ez dugu inor hilko gure obra sekuentziazio dramatiko “normal” baten faltan badago. Gehienez, norbait deseroso sentiaraz dezakegu… eta ez al da ba hori antzerkia?; zirikatzeko tresna bat, gizartea esnatzekoa…
‎Interesatzen zaidana da ohartaraztea Larzabalen antzerkien unibertso babestua ez dela gehiago nehon. Horren antzerkiak funtzionatzen badu molde sinbolikoan du egiten, fabula edo komiki gisa. Ikusi dut berriki Herriko bozak publikoaren ukitzen; zuzendaririk gabe prestatu lan bat zen, baina gibelean eta ondoan banituen biga, denboran eman zuten rola xuxurlatzen jokalariarekin batean.
2023
‎Erabaki genuen bertso saioa antolatzea Eguberri arratsaldez Irisarriko Aterbea aretoan. Areto hortan antzerki asko ematen ziren garai hortan. Guretzat lehen aldikotz Mixelek deitu zituen saiorako sei bertsolari:
‎Lehen aipatutakoengatik, gurpil zoro honek eramaten zaitu sortu behar izatera, eta batzuetan uste dut nabaritzen dela, askotan egileek eurek zer kontatu nahi duten ote dakiten zalantza dut, edo besterik gabe zerbait kontatu behar zutelako egin duten. Asko nabaritzen da lana dagoenean, eta gutxiago edo gehiago gustatuko zaizu, baina interesatzen zait ikustea horren atzean badagoela prozesu bat, pentsatu dutela zer kontatu nahi duten eta nola kontatu nahi duten, eta horretarako antzerkiak ematen dituen hamaika hizkuntzak erabili dituztela. Hausnarketa garaikideak egiten dituzten obrak gustatzen zaizkit, eta errealitatea zer den eta fikzioa noiz hasten den nahasten dituztenak; Rimini Protokollek egiten dituen instalazioak, Agrupación Señor Serranoren flipadak...
‎Apirilaren 1ean, Kataluniako Titzina konpainiaren txandea izango da. Konpainia hori antzerki garaikidearen erreferentea da bere sormen marka nahastezinari esker, antzezlanetan jorratzen dituen errealidadeen ikerketan, ia kazetaritza ikerketan, oinarrituta. Testua eta antzerki fisikoa buztartzen dituan “Buho” istorioa antzezteko, amnesiaren biktimen bizipenak aztertu ditue.
‎Last Tour promotoreak BIME festibala ere antolatzen du udazkenean BECen egin izan den urte bakoitzeko 650.000 euro eman dizkio Bizkaiko Foru Aldundiak [26], eta antzeko politika linguistikoa jarraitzen dute. Anekdota huts baino gehiago, adierazgarria da nola jaialdi horretan Antzerkia izeneko gune bat egon izan den. Gune lasai bat izendatzeko hautatutako hitza da, bakarlariak eta antzekoak baldintza egokietan ikusteko leku bati dagokiona.
‎Antzerkiaren alorrean, berriz, zaila egiten zaigu kodigoak ulertzea. Horretarako antzerkiak eskoletan bere lekua eduki luke: antzerkiak, dantzak, gorputzak...
‎nolakoak diren, nor den agintzen duena, zer rol dituzten... Testuinguru horretan antzerkiaren bidez gauza pila bat eraiki ditzakegu: hori da antzerkiak daukan beste zerbait, emozioen mundua ukitzen duela.
‎Espazio hori antzerki sorkuntza bat egiteko edo antzerki ikastaroak emateko erabiliko da, eta ez diote zentzurik ikusten. Zergatik uste duzu gertatzen dela hori?
‎Orain dela urte batzuk EHAZEn elkarte gisa lehenengo helburuak edo egin beharrak zeintzuk ziren mahaigaineratzen hasi ginenean, ume eta gazteen mundua oso garrantzitsua dela komentatzen genuen guk. Izan ere, txikitan antzerkia egiteak ez du derrigor esan nahi antzerkilaria izango zarenik, baina zaleak sortzen ditu, eta horrek antzerki sare osoa elikatzen du: gero ikusle bezala joan eta antzerkia baloratuko dutelako.
‎Tronpeta jotzen zuen baina ez zen jende aurrean jotzera ausartzen eta, azkenik, Kafe Antzokian ausartu zen antzezlan batean. Hori antzerkiak bakarrik eskaintzen du. Izan ere, musika instrumentu bat jotzen ikasten duzunean ez dizute jende aurrean nola jo irakasten, hori kontzertuz kontzertu egin ahala ikasten duzu, praktikarekin.
‎Normalean, antzerkiaren inguruan hitz egiten dugunean, antzokietan egiten den produkzio horien inguruan aritzen gara, baina hori antzerkiaren parte txiki bat baino ez da, eta, nire ustez, ez da interesgarriena. Icebergaren punta izan luke.
‎gizarteak antzerkilarioi aitortzen digun tokia, zilegitasun gehien ematen duena, eraikin bezala dotorea. Hala eta guztiz ere, zuk esan duzun bezala, hori antzerkiaren icebergaren puntaren erakusle besterik ez da. Sakondu dezakezu pixka bat ideia horretan?
‎Indarra ematen dit bide honetan guztian bizitzeko modu propio bat, nire ikuspuntu eta iritzi propioa garatu dudala ikusteak. Hori antzerkiari esker izan da. Nor naizen eta zer interes dauzkadan ikertzeko jakin min handia daukat, gizarteari nire ekarpen propioa egiteko.
‎2021eko urtarril eta otsail bitartean, Euskal Herriko Antzerkizale Elkartearen (EHAZE) ekimenez, euskal antzerki eskolen inguruko ikerketa bat burutu nuen, euskarazko antzerki formakuntza eskaintzen zuten eskolak identifikatu eta datu horiekin direktorio bat osatzeko asmoz. Elkarteko lan ildo edo ardatzei jarraiki, proiektu horrek antzerkia ezagutzera ematea, hura zaintzea eta antzerkizaleak saretzea izan zuen xede.
‎antzerki eskoletan ikasleak asko gutxitu ziren eta, zenbait kasutan, ezin izan zen talderik sortu. Egoera horren aurrean antzerki eskolek ez zuten inolako laguntzarik jaso.
‎Pabiloi 6 deituko zen, Anton Txekhoven izen bereko narrazio baten izenburuari keinu eginez. Pabiloi horretan antzerki tailerrak, topaketak, hitzaldiak eta antzerki emanaldiak eskaintzeko espazio bat eraikiko zen, eta aurrera begira garrantzi handia ematen zioten ekoizpen propioak egiteari ere. Baina, batez ere, denboraldiak egitearena ikusten zuten argi.
‎Publikoak antzerkiarekiko sentitzen duen anorexia sendatu behar dugu, eta horretarako antzerkiaren beharrizanaz mintzatu behar da. Egia bakarra zera da:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
Lehen forma
hori 23 (0,15)
horretan 13 (0,09)
horrek 10 (0,07)
Hori 3 (0,02)
horretarako 3 (0,02)
Horiak 1 (0,01)
Horregatik 1 (0,01)
Horren 1 (0,01)
Horretako 1 (0,01)
Horretarako 1 (0,01)
horren 1 (0,01)
horren aurrean 1 (0,01)
horrengatik 1 (0,01)
horretako 1 (0,01)
horretatik 1 (0,01)
horretaz 1 (0,01)
horri 1 (0,01)
hortako 1 (0,01)
hortan 1 (0,01)
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
Konbinazioak (3 lema)
hori antzerki garaikide 3 (0,02)
hori antzerki egin 2 (0,01)
hori antzerki eskola 2 (0,01)
hori antzerki fisiko 2 (0,01)
hori antzerki amateur 1 (0,01)
hori antzerki apustu 1 (0,01)
hori antzerki asko 1 (0,01)
hori antzerki bakarrik 1 (0,01)
hori antzerki beharrizan 1 (0,01)
hori antzerki bera 1 (0,01)
hori antzerki bildu 1 (0,01)
hori antzerki efektu 1 (0,01)
hori antzerki egun 1 (0,01)
hori antzerki eman 1 (0,01)
hori antzerki emanaldi 1 (0,01)
hori antzerki eraman 1 (0,01)
hori antzerki ere 1 (0,01)
hori antzerki eszeniko 1 (0,01)
hori antzerki euskara 1 (0,01)
hori antzerki euskaratu 1 (0,01)
hori antzerki ez 1 (0,01)
hori antzerki ezagutu 1 (0,01)
hori antzerki frantses 1 (0,01)
hori antzerki funtzionatu 1 (0,01)
hori antzerki gauza 1 (0,01)
hori antzerki gaztetxo 1 (0,01)
hori antzerki gogo 1 (0,01)
hori antzerki grina 1 (0,01)
hori antzerki heldu 1 (0,01)
hori antzerki herritar 1 (0,01)
hori antzerki hori 1 (0,01)
hori antzerki iceberg 1 (0,01)
hori antzerki itzuli 1 (0,01)
hori antzerki izaera 1 (0,01)
hori antzerki izeneko 1 (0,01)
hori antzerki jabetza 1 (0,01)
hori antzerki jatorri 1 (0,01)
hori antzerki klasiko 1 (0,01)
hori antzerki komertzial 1 (0,01)
hori antzerki komunikatu 1 (0,01)
hori antzerki lan 1 (0,01)
hori antzerki liriko 1 (0,01)
hori antzerki mundu 1 (0,01)
hori antzerki parte 1 (0,01)
hori antzerki politiko 1 (0,01)
hori antzerki programazio 1 (0,01)
hori antzerki sare 1 (0,01)
hori antzerki satiriko 1 (0,01)
hori antzerki sorkuntza 1 (0,01)
hori antzerki sortu 1 (0,01)
hori antzerki tailer 1 (0,01)
hori antzerki topaketa 1 (0,01)
hori antzerki ukan 1 (0,01)
hori antzerki urte 1 (0,01)
Urtea

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia