2000
|
|
aztertzea izango da eskuartean dugun helburua176 Aipatutako. Plan Pidal?
|
horrek
administrazio mailako ikaragarrizko aktibitatea piztu zuen, egitura berrien barruan burokraziaren hedapena funtsezko ardatza izanik. Dena prest zegoen ehun urte baino gehiago indarrean iraungo zuen legearen jaiotzarako, hezkuntza sistemari benetako izaera nazionala emango zion legearena hain zuzen.
|
2002
|
|
Edonola ere gaur egun Euskal Herriko azpiegitura sarea hainbat administrazioren eskumena da.
|
Horrek
administrazio guztien arteko koordinazioa eskatzen dusarea diseinatzeko, garatzeko eta kudeatzeko orduan. Hala ere, gaur egungoesparru instituzionalak, euskal lurraldea hiru administraziotan zatitzen duena (EAE, Nafarroa eta Ipar Euskal Herria, azken hori esparru instituzional propiorikgabe), elkarlanik eza eta kooperazio falta kezkagarria ekarri du, sarritan interespolitiko hutsengatik.
|
2006
|
|
Legearen aginduak araudi bereziak erregulatuko dituen objektu guztiak jasotzen ditu, eta horrek hainbat produkturen publizitatea erregulatzen duten arauetara egiten du igorpena, hau da, produktuaren publizitate forma jakiteko, arau horretara jo behar da ezinbestean (osasun produktuak); ondorioz arauen aplikazioa zaildu egiten du. Bestetik, artikulu
|
horrek
administrazioa ahalmentzen du hainbat produkturen araudia erregulatzeko, eta publizitatearen arloan esku sartzen uzten dio bai erregelamenduen bidez, bai baimen sistemaren bidez, honako kasu hauetan, keten produktu, ondasun eta zerbitzuen publizitate jardueretan, eta, orobat, botika, produktu psikotropiko, droga, tabako eta edari alkoholdunen publizitatean besteak beste: pertsonaren osasuna, segurtasuna edo ondarea arriskuan jar ditza89.
|
|
Artikuluak (PLOren 8.3 art.) dituen alde txarren artean, klausula zehaztugabea aipa dezakegu. Klausula
|
horrek
administrazioak gauzatu (banatu) behar duen lehiaketa ona eta leiala printzipioa jasotzen duenean, ez da zehazten zer esan nahi duen: ea lehiaketa leial horrek iragarle eta lehiakideen artean izan behar duen, ala administrazioak enpresa publikoei lehentasuna eman liekeen pribatuen kaltetan aurretiko baimen horiek onartu behar dituenean (De la Cuesta, 1995:
|
2010
|
|
Populazioaren hazkundearekin jarraitu bai, baina mugak aurreikustenari dira dagoeneko. Bizi kalitatea eta populazioa finkatzea da oraingo helburunagusia eta
|
horretarako
administrazioetara jotzen dute. Hiritarrek hirietan dituztenoinarrizko zerbitzuak orain nekazaritza guneetarako nahi ditugu.
|
2012
|
|
Baina gurean ere estatuak edo behintzat administrazio publikoak gizartemugimendu moduan duen erabilera ikus dezakegu, adibidez, Udalbiltzaren sorreraneta bizitza laburtuan. Azkenean prozesu
|
horretan
administrazioaren esparru bat, edo batzuk, jendearengandik hurbilen daudenak, marko politiko berri bat sortzekodinamikaren zerbitzuan jartzen dira, hauteskundeetan lortutako legitimitateaaprobetxatuz. Auzitegi Nazionalak ez zuen beta handirik eman gizarte mugimenduberri berriak ekar zezakeena ikusteko, baina, halarik ere, gure gaiari dagokionezharen ibilbide laburtuan ikus ditzakegu diseinu akats larri batzuk:
|
|
Baina gurean ere estatuak edo behintzat administrazio publikoak gizartemugimendu moduan duen erabilera ikus dezakegu, adibidez, Udalbiltzaren sorreraneta bizitza laburtuan. Azkenean prozesu
|
horretan
administrazioaren esparru bat, edo batzuk, jendearengandik hurbilen daudenak, marko politiko berri bat sortzekodinamikaren zerbitzuan jartzen dira, hauteskundeetan lortutako legitimitateaaprobetxatuz. Auzitegi Nazionalak ez zuen beta handirik eman gizarte mugimenduberri berriak ekar zezakeena ikusteko, baina, halarik ere, gure gaiari dagokionezharen ibilbide laburtuan ikus ditzakegu diseinu akats larri batzuk:
|
|
Legearen aginduak araudi bereziak erregulatuko dituen objektu guztiak jasotzen ditu, eta horrek hainbat produkturen publizitatea erregulatzen duten arauetara egiten du igorpena, hau da, produktuaren publizitate forma jakiteko, arau horretara jo behar da ezinbestean (osasun produktuak); ondorioz, arauen aplikazioa zaildu egiten du. Bestetik, artikulu
|
horrek
administrazioa ahalbidetzen du hainbat produkturen araudia erregulatzeko, eta publizitatearen arloan esku sartzen uzten dio bai erregelamenduen bidez, bai baimen sistemaren bidez, honako kasu hauetan, besteak beste: pertsonaren osasuna, segurtasuna edo ondarea arriskuan jar ditzaketen produktu, ondasun eta zerbitzuen publizitate jardueretan, eta, orobat, botika, produktu psikotropiko, estupefaziente, eta edari alkoholdunen publizitatean131.
|
|
Artikuluak (Publizitatearen Lege Orokorraren 5.3 artikuluak) dituen alde txarren artean, klausula zehaztugabea aipa dezakegu. Klausula
|
horrek
administrazioak gauzatu (banatu) behar duen lehiaketa ona eta leiala printzipioa jasotzen duenean, ez da zehazten zer esan nahi duen: ea lehiaketa leial horrek iragarle eta lehiakideen artean izan behar duen, ala administrazioak enpresa publikoei lehentasuna eman liekeen pribatuen kaltetan aurretiko baimen horiek onartu behar dituenean (De la Cuesta, 1995:
|
2015
|
|
Eta beste hainbat kontu. Badagosentsazio
|
hori
administrazioan, eta ez dakit tapoi bat sortzera goazen... Hau esan nahi nuen, eazuei hortik zer bururatzen zaizuen.
|