2000
|
|
aztertzea izango da eskuartean dugun helburua176 Aipatutako. Plan Pidal?
|
horrek
administrazio mailako ikaragarrizko aktibitatea piztu zuen, egitura berrien barruan burokraziaren hedapena funtsezko ardatza izanik. Dena prest zegoen ehun urte baino gehiago indarrean iraungo zuen legearen jaiotzarako, hezkuntza sistemari benetako izaera nazionala emango zion legearena hain zuzen.
|
2006
|
|
Legearen aginduak araudi bereziak erregulatuko dituen objektu guztiak jasotzen ditu, eta horrek hainbat produkturen publizitatea erregulatzen duten arauetara egiten du igorpena, hau da, produktuaren publizitate forma jakiteko, arau horretara jo behar da ezinbestean (osasun produktuak); ondorioz arauen aplikazioa zaildu egiten du. Bestetik, artikulu
|
horrek
administrazioa ahalmentzen du hainbat produkturen araudia erregulatzeko, eta publizitatearen arloan esku sartzen uzten dio bai erregelamenduen bidez, bai baimen sistemaren bidez, honako kasu hauetan, keten produktu, ondasun eta zerbitzuen publizitate jardueretan, eta, orobat, botika, produktu psikotropiko, droga, tabako eta edari alkoholdunen publizitatean besteak beste: pertsonaren osasuna, segurtasuna edo ondarea arriskuan jar ditza89.
|
|
Artikuluak (PLOren 8.3 art.) dituen alde txarren artean, klausula zehaztugabea aipa dezakegu. Klausula
|
horrek
administrazioak gauzatu (banatu) behar duen lehiaketa ona eta leiala printzipioa jasotzen duenean, ez da zehazten zer esan nahi duen: ea lehiaketa leial horrek iragarle eta lehiakideen artean izan behar duen, ala administrazioak enpresa publikoei lehentasuna eman liekeen pribatuen kaltetan aurretiko baimen horiek onartu behar dituenean (De la Cuesta, 1995:
|
2012
|
|
Legearen aginduak araudi bereziak erregulatuko dituen objektu guztiak jasotzen ditu, eta horrek hainbat produkturen publizitatea erregulatzen duten arauetara egiten du igorpena, hau da, produktuaren publizitate forma jakiteko, arau horretara jo behar da ezinbestean (osasun produktuak); ondorioz, arauen aplikazioa zaildu egiten du. Bestetik, artikulu
|
horrek
administrazioa ahalbidetzen du hainbat produkturen araudia erregulatzeko, eta publizitatearen arloan esku sartzen uzten dio bai erregelamenduen bidez, bai baimen sistemaren bidez, honako kasu hauetan, besteak beste: pertsonaren osasuna, segurtasuna edo ondarea arriskuan jar ditzaketen produktu, ondasun eta zerbitzuen publizitate jardueretan, eta, orobat, botika, produktu psikotropiko, estupefaziente, eta edari alkoholdunen publizitatean131.
|
|
Artikuluak (Publizitatearen Lege Orokorraren 5.3 artikuluak) dituen alde txarren artean, klausula zehaztugabea aipa dezakegu. Klausula
|
horrek
administrazioak gauzatu (banatu) behar duen lehiaketa ona eta leiala printzipioa jasotzen duenean, ez da zehazten zer esan nahi duen: ea lehiaketa leial horrek iragarle eta lehiakideen artean izan behar duen, ala administrazioak enpresa publikoei lehentasuna eman liekeen pribatuen kaltetan aurretiko baimen horiek onartu behar dituenean (De la Cuesta, 1995:
|