2000
|
|
Honen ardura hartu zuen Fourccroy ko Kondeak hezkuntza sistemaren honako egituraketa proposatu zuen85: oinarrizko eskolak, udalen kontrolpean baina, Estatuaren begiradapean; bigarren irakaskuntza (esku pribatuetan egon zitekeena, baina Estatuak kontrolatuta); lizeoak86, eskola zentralen ordezko institutu moduan; eta azkenik, beste
|
hiru
maila horien buru gisa, eskola espezializatuak. Baina Napoleon-en garai honek eskaintzen duen erreferentziarik garrantzitsuena, inongo zalantzarik gabe, unibertsitatearena da87; kontzepzio politikoak zuzentzeko nahia gauzatu ahal izateko, 1806an unibertsitate inperiala sortzeko asmoa iragarri zen, Estatuko hezkuntza sail modura, bakarra eta zeharo zentralizatua:
|
2004
|
|
Era zientifikoago batean esateko, azpi errealitatea errealitate objektiboenholograman, destolestu? egiten da hiru maila nagusitan, eta
|
hiru
maila horiek eurengenesi horretara, birtolestu, egiten dira aurrekoa erantsiz, baina baita gaindituz ere.Orain, marko zientifiko honetan egite ekonomikoaren ulermena aurrera nola eraman dugu erronka nagusia.
|
2007
|
|
Eragileak goi kulturan, herri kulturan edo masa kulturan aritzeko metodologiaegokitua erabili behar du, bakoitzaren arabera
|
hiru
maila horietan bereizi beharduen prozesua mantentzeko. Bestela, eragin ordez, desbideratu eta oztopatubesterik ez du egingo.
|
2009
|
|
Azpimarratzekoa da eredu psikosozialean ez dela proposatzen maila bakoitzaren eragin banakakoa, hau da, nahaste bat maila biologikoan esplikatuko dugu, eta beste nahaste edo problema bat maila psikologikoan edo sozialean; oso bestela, proposatu egiten da edozein osasun arazotan maila guztiek eragingo dutela etaeragingo diotela elkarri, beren eraketa hierarkikoaren ondorioz (ikusi 2 irudia). Azpimarratu behar da, orobat, eredu biopsikosozialean ez dela esaten arazo medikoen jatorria biologikoa, psikologikoa edo soziala denik, hiru mailok eragiten dutelabaizik, kausa aniztasun baten ikuspegitik. Osasun arazo bat ulertu nahi badugu, eredu biopsikosozialaren arabera gizakiaren
|
hiru
maila horien eragina etaelkarreragina kontuan hartu dira, hanka motz geratu nahi ez bada.
|
|
Esan dugun bezala, sintoma fisikoek maila biologiko, psikologiko eta sozialareneragina jasoko dute beren hautemate prozesuan.
|
Hiru
maila horietan generoarenaraberako desberdintasunak aurkitu dira. Ikus ditzagun zein diren desberdintasunhoriek.
|
2010
|
|
Horregatik argudiatzen du pobreziaren aurkako politikak etaestrategiak hiru mailatan eragin behar dutela eraginkorrak izateko: maila makroekonomikoan, maila ertaineko politika instituzionaletan, eta maila mikroekonomikoko esku hartzeetan; eta
|
hiru
maila horietan hartutako neurrien arteko koordinaziorik eza izan da aurreko GBE en pobreziaren aurkako politiken eraginkortasunik ezaren zergati nagusia.
|
2012
|
|
Kalitatea ziurtatzeko neurriak zehazteko,
|
hiru
maila horiei erreparatu behar zaie. Izan ere, egileek kalitatearen bitartez etengabeko hobekuntza bermatu nahi dute.
|
2015
|
|
Ekologian maila nagusienak, txikienetik hasita, organismoak inurri bat, komunitatea edo populazioa inurri taldea, eta bere testuingurua, mundua, planetari buruz hitz egiten da, hiru planeta behar ditugu. Hizkuntzen kudeaketaegiterakoan ere,
|
hiru
maila horiek nagusi direla iruditzen zait: norbanakoa hiztuna, hiztunkomunitatea taldeari buruz ari gara, eskubide kolektiboei buruz ere hitz egin dezakegu, etamundua ekosistema, testuinguruak.
|