Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Bestalde, ikas estiloak garrantzi handia du irakasleengan. Azken batean, berari ikastea gustatuko litzaiokeen eran irakastea baita irakaslearen joera.
2007
‎Era berean, pribatuek publikoek baino “bitarteko gehiago” dituztela (%49, 1); irakaskuntza “gaurko mundura egokituago” dagoela pribatuetan (%34, 7) publikoetan baino (%24), eta titulu pribatuak publikoak baino “ospetsuagoak” direla (%39, 1) (%24, 4). Paradoxikoki, konfiantza handiagoa dute irakasle publikoen kualifikazioan(% 30,6) pribatuetan baino(% 26,3). Irakasle publikoek “maila ona” dute inkestatutakoen %43, 6k, “ertaina” %25, 8k, eta “txarra” %4, 4k.
2008
‎Esate baterako, familia esperientzien eta eskola esperientzien artekoak, eskola esperientzien eta lan esperientzien artekoak eta familia esperientzien eta parekoekin sortzen diren esperientzien artekoak. Esate baterako, gurasoen arbuioa sufritu duten haurrek zailtasun handiagoak dituzte irakasleenganako harreman positiboa eraikitzeko.
2013
‎Unibertsitateko irakaslearekin doan ikasle batek 10 eurokoa lurrean ikustean hartzeko keinua egiten du. Esperientzia handiagoa duen irakasleak argitu egiten dio egoera: " Ez duzu indarra zertan xahutu behar, billetea benetakoa balitz ez litzateke bertan egongo eta".
‎Unibertsitatean, aholkularitza enpresetan eta herriadministrazioetan eskarmentu handia duten irakasle, ikertzaile eta profesionalekin osatzen da irakasleria.
‎Soziolinguistikaren ezagutza teorikoan zein euskalgintza aplikatuan itzal handia duten adituek betetzen dute irakas funtzioa. Hortaz, unibertsitatean, aholkularitza enpresetan eta herri administrazioetan eskarmentu handia duten irakasle, ikertzaile eta profesionalekin osatzen da irakasleria.
‎“Reggae mota bat da, baina gehiengoak entzun ohi duena baino askoz ere erritmo azkarragoak ditu. Raquel karrera luzeko dantzaria da, eskarmentu handia du irakasle lanetan, eta nazioarteko artista askorekin egin du dantza. Egun, Londresen ari da lanean, eta egun batzuetarako itzuliko da Euskal Herrira.
2016
‎atsedenaldian, harmailetan, Mamerto lokartu egin da eta mundu guztiak entzun ditu haren zurrunga monumentalak. A ze potro handiak dituen irakasle txupiteroak?.
2018
‎Halere, ez zuen inoiz kargu publiko batean aritzeko pausoa eman. Irakasle izanda gustura egongo zen seguruenik, eta nire iritziz, eragiteko gaitasun eta aukera handiagoa zuen irakasle gisa. Langileei eta euren familiei ere ematen zizkien “klaseak” –kakotxak hatzekin antzeztuz– Bere eskutitzetatik dakigu hori.
2019
‎Neurri handi batean utzi dut. Asko gustatzen zait, baina egia da irakaskuntza karga handia dugula irakasle atxikiok Euskal Herriko Unibertsitatean, batez ere gazteak garenean. Eta orain da ikerketa ibilbide on bat garatzeko momentua, 30 urte ditugunean, ilusioz eta lanerako gogoz beteta gaudenean.
2021
‎Euskal kulturarekiko sentsibilitatea eta atxikimendua pizten eta horretan sakontzen lan eta erantzukizun handia dutela irakasleek uste dute HIR1 ek nahiz DGIR1 ek ere, etxean gertatzen denean hori osatzeari eta zabaltzeari hezkuntzatik heldu behar zaiolako, eta hala ez denean, oinarriak ezarri behar direlako. HIR1 ek oroitarazten duenez, Euskal Herri luze eta zabalean ikasle askok euskararekin eta euskal kultura literaturarekin duten harreman ia bakarra ikastetxean gertatzen baita.
‎Metodologien alorrean, eskarmentu handia dugu irakasleak trebatzen eta ebaluazio metodo berriak ezartzen.
2022
‎Badakite haur hauek errutinekin arazo handiak dituztela eta errutinak sortu behar zaizkiela, arauak jarraitzen eta erabakiak hartzen ikasi behar dutela, beraien arteko errespetua landu behar dutela, aldaketei izugarrizko beldurra dietela eta beraz tentuz jokatu behar dela halakoetan, autonomia eta enpatia garatzeko zailtasun handiak dituztela, emozioak doitzen lagundu behar zaiela… Horren aurrean zer egin behar duen irakasleak? Ikasleari segurtasuna eman, zaintza eskaini eta hari entzuteko irekita dagoela adierazi, esperantza dagoela iragarri, motibatu… Ikastetxe guztietan topatuko dituzu beren burua prestatu duten eta sentsibilitate handia duten irakasle eta orientatzaileak, baina gutxiengoa dira, ez delako sistemaren baitako zerbait, norbere kabuz egindako ibilbidearen emaitza baizik.
2023
‎Izan daiteke, profil zaurgarriagoa duten ikasle asko jasotzen dituzuen ikastetxeetan, sentsibilitate handiagoa duzuela irakasleek?
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia