Emaitzak: 8
2001 | ||
Bestalde, ikas estiloak garrantzi | handia du irakasleengan. Azken batean, berari ikastea gustatuko litzaiokeen eran irakastea baita irakaslearen joera. | |
2013 | ||
Unibertsitatean, aholkularitza enpresetan eta herriadministrazioetan eskarmentu | handia duten irakasle, ikertzaile eta profesionalekin osatzen da irakasleria. | |
Soziolinguistikaren ezagutza teorikoan zein euskalgintza aplikatuan itzal handia duten adituek betetzen dute irakas funtzioa. Hortaz, unibertsitatean, aholkularitza enpresetan eta herri administrazioetan eskarmentu | handia duten irakasle, ikertzaile eta profesionalekin osatzen da irakasleria. | |
“Reggae mota bat da, baina gehiengoak entzun ohi duena baino askoz ere erritmo azkarragoak ditu. Raquel karrera luzeko dantzaria da, eskarmentu | handia du irakasle lanetan, eta nazioarteko artista askorekin egin du dantza. Egun, Londresen ari da lanean, eta egun batzuetarako itzuliko da Euskal Herrira. | |
2019 | ||
Neurri handi batean utzi dut. Asko gustatzen zait, baina egia da irakaskuntza karga | handia dugula irakasle atxikiok Euskal Herriko Unibertsitatean, batez ere gazteak garenean. Eta orain da ikerketa ibilbide on bat garatzeko momentua, 30 urte ditugunean, ilusioz eta lanerako gogoz beteta gaudenean. | |
2021 | ||
Euskal kulturarekiko sentsibilitatea eta atxikimendua pizten eta horretan sakontzen lan eta erantzukizun | handia dutela irakasleek uste dute HIR1 ek nahiz DGIR1 ek ere, etxean gertatzen denean hori osatzeari eta zabaltzeari hezkuntzatik heldu behar zaiolako, eta hala ez denean, oinarriak ezarri behar direlako. HIR1 ek oroitarazten duenez, Euskal Herri luze eta zabalean ikasle askok euskararekin eta euskal kultura literaturarekin duten harreman ia bakarra ikastetxean gertatzen baita. | |
Metodologien alorrean, eskarmentu | handia dugu irakasleak trebatzen eta ebaluazio metodo berriak ezartzen. | |
2022 | ||
Badakite haur hauek errutinekin arazo handiak dituztela eta errutinak sortu behar zaizkiela, arauak jarraitzen eta erabakiak hartzen ikasi behar dutela, beraien arteko errespetua landu behar dutela, aldaketei izugarrizko beldurra dietela eta beraz tentuz jokatu behar dela halakoetan, autonomia eta enpatia garatzeko zailtasun handiak dituztela, emozioak doitzen lagundu behar zaiela… Horren aurrean zer egin behar duen irakasleak? Ikasleari segurtasuna eman, zaintza eskaini eta hari entzuteko irekita dagoela adierazi, esperantza dagoela iragarri, motibatu… Ikastetxe guztietan topatuko dituzu beren burua prestatu duten eta sentsibilitate | handia duten irakasle eta orientatzaileak, baina gutxiengoa dira, ez delako sistemaren baitako zerbait, norbere kabuz egindako ibilbidearen emaitza baizik. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
handi | 8 (0,05) |
Lehen forma
handia | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Noaua | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
handi ukan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
handi ukan irakasle | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |