2008
|
|
euskarazko eta erdarazko eskaintzen arteko desoreka bera. Egia esan, ez zen
|
gure
ikerketaren helburua eskaintza aztertzea eta euskarazko komunikabideen eskaintzak kontsumoarekin zer harreman duen aztertzea. Hala ere, nahitaezkoa da eskaintza ere kontuan hartzea egoeraren argazki osoa egin nahi badugu.
|
|
Baina datuen ugaritasun horretan galtzeko arriskua saihestu nahirik, gaurkoan estuki lotuko gatzaizkie
|
gure
ikerketaren helburuei. Horrela, lehenik eta behin, aurkeztuko dugu herritarren hedabide kontsumoa zein neurritan egiten den euskaraz eta zein neurritan egiten den erdaraz.
|
2010
|
|
–Gazteekin, kontuan hartu behar dugu haurtzaroan hizkuntzarekiko sentipen eta bizipen batzuk izan dituztela. Gaztaroan hartzen dituen erabaki guztiak aurreko oinarri horretatik datoz, Beraz, eragina du neurri handi batean, baina
|
gure
ikerketaren helburua ez da izan faktore bakoitzak zenbaterainoko eragina duen ikertzea?. (Informazio gehiago nahi izanez gero:
|
2012
|
|
Azken batean, honakoak dira
|
gure
ikerketaren helburu nagusiak, zerrendan emanak:
|
|
Zuk ere zalantzak dituzula erran duzu. Bada,
|
gure
ikerketaren helburua zalantza guztiak argitzea da. Benetan jakinen dugu zer gertatu zitzaien zure alabari eta bilobari.
|
2013
|
|
Horretarako, lehenik eta behin
|
gure
ikerketaren helburuak zehaztu ditugu eta lau izan dira finkatutako helburuak. Hasteko, gauza jakina da hizkuntza bat baino gehiago ukipenean egotea ohiko gertaera dela munduan zehar eta egoera bakoitzak bere ezaugarriak izan ohi dituela.
|
2015
|
|
garrantzi berbera al dute hizkuntzaren egungo osasuna eta bizi indarra neurtzerakoan eta euskararen etorkizuna bermatzerakoan hiztun multzo guztiek, habitat batzuek eta besteek?
|
Gure
ikerketaren helburuetatik kanpo gelditu da galdera horri erantzutea. Eta gure ikerketaren eremutik kanpo gelditu da, halaber, arnasguneen izaeraz eta garrantziaz gogoeta egitea.
|
|
Garrantzi berbera al dute hizkuntzaren egungo osasuna eta bizi indarra neurtzerakoan eta euskararen etorkizuna bermatzerakoan hiztun multzo guztiek, habitat batzuek eta besteek?
|
Gure
ikerketaren helburuetatik kanpo gelditu da galdera horri erantzutea.
|
|
Arnasguneen kontzeptua taxuz operatibizatzera jo nahiko bagenu, ziur aski ez genuke aldagai bakarraren arabera definituko eta, gutxienez, txosten honetan landutako hiru aldagaien konbinaketa posibleak (ezagutza, lehen hizkuntza eta etxeko hizkuntza) hartuko genituzke aintzat. Horrek, ordea,
|
gure
ikerketaren helburua eta artikulu honen planteamendua gainditzen dituen berariazko azterketa eskatuko luke. Langintza hori oraingoz beste baterako utzita, egin dezagun oinarrizko hurbilpen xumeago bat udalerriei buruz dugun zuzeneko ezagutzan oinarrituta:
|
|
Hau guztia dela eta,
|
gure
ikerketaren helburua IL eta IL zitokinek T zeluletansustatutako seinalizazio sareak aztertu eta konparatzea da, horretarako SILACeanoinarritutako proteomika kuantitatiboaren abantailez baliatuko garelarik.
|
|
Hau guztia dela eta,
|
gure
ikerketaren helburuak honakoak izan ziren:
|
|
Arlo honetako egoera ezagutu ostean,
|
gure
ikerketaren helburuak zehaztu ditugu lau puntutan.Hasteko, gauza jakina da hizkuntza bat baino gehiago ukipenean egotea ohiko gertaera dela munduanzehar eta egoera bakoitzak bere ezaugarriak izan ohi dituela. Gure ikerketa euskara nagusi dentestuinguru batean gauzatu dugu (Azpeitian), baina hala eta guztiz ere bi hizkuntza edo gehiago ukipenegoeran dauden ingurune bat da.
|
2016
|
|
Kritika hori oso onargarria da, dudarik gabe. Nori leporatzen ahal zaion arduraren erratea ez da
|
gure
ikerketaren helburua, baina azpimarra daiteke horren kontzientzia zukeela Larzabalek, Portu Xoko antzerkian, hain zuzen portuko giroa islatzen baitu, eta karrikako edo portuko hizkuntza baliatzen saiatzen baita, eta hau antzerki taldeen bitartez hedatzen zen, Pariseraino, urruñarrak antzerki horrekin Parisera joan baitziren.
|
|
Hemen ere, J.C. Larronden azterketek baieztatzen eta hobesten dituzte, garai hartako aipamen bakarrenetakoa da, eta Piarres Lafitteren lekukotasunen ildotik datozenez ez zaigu interpretazio okerrik agertzen. Sakontze gehiagoren beharra dagoela nabarmentzen dugu, edo bederen kontrastatze beharra, baina ez da hau
|
gure
ikerketaren helburu nagusia. J.C. Larronde ikerlari gisa, seriostasun eta dokumentuetan oinarritutako lanak eskaintzen ditu, artikulu honen kasuan bezala.
|
|
Definizioaren aldetik debatea aitzina doa. Ez da hau
|
gure
ikerketaren helburu, baina honekin azpimarratzen dugu ikerlarien eskuetatik dokumentu eta iritzi desberdinek jorratze asko daukatela oraindik.
|
2017
|
|
|
Gure
ikerketaren helburuak ondorengoak dira: lehenik, ADHNaren prebalentzia Gipuzkoako lagin batean ezagutzea, eta, bigarrenik, ADHNak haurdunaldiko tabako esposizioarekin duen lotura ikertzea.?
|
|
|
Gure
ikerketaren helburu nagusia, analisi unitate moduan udalerria erabiliz, euskara eta boto abertzalearen arteko lotura kuantifikatzea da. Alde horretatik, ikerketak honako helburu espezifikoak ditu:
|
|
|
Gure
ikerketaren helburua ez da soilik saio mota bakoitza automatikoki detektatzea, hots, biklaseko (K) sailkatzailea sortzea arrakasta eta porrota desberdintzen dituena. Gure erronka nagusia, eZerbitzu hau hobetzea da eta prozesu horretan erabilgarria izango zaigun ahal bezainbeste informazioeskuratu nahi izan dugu.
|
|
Halaber, testmota honetan MCT1 genearen T1470A polimorfismoa aztertzen duen ikerketa bakarra da.Horrez gain, oraindik ez dago oso argi polimorfismo honek kirol mota ezberdinetan izandezakeen eragina. Kasu/ kontrol ikerketetan ezagutzen den bibliografia nahiko nahasia da.Hortaz,
|
gure
ikerketaren helburua triatletaz osatutako lagin batean polimorfismoaren eragina 30segunduko WAnT proban aztertzea da.
|
2018
|
|
|
Gure
ikerketaren helburu zentrala agresioan hormona jakin batzuen (testosterona, androstenediona, estradiola eta kortisola) eta ezaugarri psikologiko zehatzen (aldagai potentzialki inhibitzaileak edo indartzaileak) paper iragarlea aztertzea izan zen. Potentzialki inhibitzailetzat hartutako aldagaien artetik enpatiak soilik jokaera oldarkorrarekiko erlazio negatiboa erakutsi zuen hormonekin lotzerakoan bai mutilengan bai neskengan.
|
2019
|
|
|
Gure
ikerketaren helburu orokorra da, egungo arnasguneetan diglosiaren (eta, beraz, endodiglosiaren) eredu klasikoa aplikatu ahal izateko zantzurik aurkitu ote daitekeen aztertzerakoan, ekarpen enpiriko bat egitea. Komunitate batean (Ondarroan gure kasuan) diglosiarik baden edo ez aztertzeko, ezinbestekoa litzateke bertako adin multzo guztien errealitatea aztertzea.
|
|
Interesgarria izango litzateke, alde batetik, nerabe horien gurasoek eta aitona amonek gaur dituzten erabilera ohiturak aztertzea eta, bestetik, azken urteetako erabilera joeretan sakontzea, zeren horrela, Ondarroan (eta arnasguneetan) diglosia klasikoa galbidean den edo eraldatzen ari den erabaki ahal izango baikenuke. Ez dago esan beharrik, funtsezko zeregin horrek erabat gainditzen dituela
|
gure
ikerketaren helburuak.
|
2021
|
|
|
Gure
ikerketaren helburu nagusia da HUHEZIra 1 mailara datozen hizkuntzaprofil ezberdinetako ikasleek hizkuntza hautuaren inguruan dituzten diskurtsoak aztertzea. Jakin nahi dugu zer diskurtso agertzen den profil bakoitzean, zein den euskararen erabilerarekiko duten pertzepzioa fakultatean eta zer balio aitortzen dioten euskarari.
|
2022
|
|
Elkarrizketek ordubete edo bi ordu artean iraun zuten, eta grabatu egin genituen. Parte hartzaileei jakinarazi egiten genien
|
gure
ikerketaren helburua: maskulinitatearen eta gizonen bizitzen baitako aldaketak arakatzea.
|
2023
|
|
Tailerrari hasiera emango diogu gure aurkezpenarekin. Ondoren
|
gure
ikerketa helburuak eta ikerketa ildoak azalduko ditugu. Azkenik gure esperientzia pertsona nagusiekin azalduko dugu, horretarako, egoitzetan bizi diren adinekoetan ariketa fisikoaren eragina aztertu genuen hiru ikerketa proiektuak azalduko ditugu:
|
|
Tailerrari hasiera emango diogu gure aurkezpenarekin. Ondoren
|
gure
ikerketa helburuak eta ikerketa ildoak azalduko ditugu. Azkenik gure esperientzia pertsona nagusiekin azalduko dugu, horretarako, egoitzetan bizi diren adinekoetan ariketa fisikoaren eragina aztertu genuen hiru ikerketa proiektuak azalduko ditugu:
|