Emaitzak: 8
2015 | ||
garrantzi berbera al dute hizkuntzaren egungo osasuna eta bizi indarra neurtzerakoan eta euskararen etorkizuna bermatzerakoan hiztun multzo guztiek, habitat batzuek eta besteek? | Gure ikerketaren helburuetatik kanpo gelditu da galdera horri erantzutea. Eta gure ikerketaren eremutik kanpo gelditu da, halaber, arnasguneen izaeraz eta garrantziaz gogoeta egitea. | |
Garrantzi berbera al dute hizkuntzaren egungo osasuna eta bizi indarra neurtzerakoan eta euskararen etorkizuna bermatzerakoan hiztun multzo guztiek, habitat batzuek eta besteek? | Gure ikerketaren helburuetatik kanpo gelditu da galdera horri erantzutea. | |
2017 | ||
| Gure ikerketaren helburuak ondorengoak dira: lehenik, ADHNaren prebalentzia Gipuzkoako lagin batean ezagutzea, eta, bigarrenik, ADHNak haurdunaldiko tabako esposizioarekin duen lotura ikertzea.? | |
| Gure ikerketaren helburu nagusia, analisi unitate moduan udalerria erabiliz, euskara eta boto abertzalearen arteko lotura kuantifikatzea da. Alde horretatik, ikerketak honako helburu espezifikoak ditu: | |
| Gure ikerketaren helburua ez da soilik saio mota bakoitza automatikoki detektatzea, hots, biklaseko (K) sailkatzailea sortzea arrakasta eta porrota desberdintzen dituena. Gure erronka nagusia, eZerbitzu hau hobetzea da eta prozesu horretan erabilgarria izango zaigun ahal bezainbeste informazioeskuratu nahi izan dugu. | |
2018 | ||
| Gure ikerketaren helburu zentrala agresioan hormona jakin batzuen (testosterona, androstenediona, estradiola eta kortisola) eta ezaugarri psikologiko zehatzen (aldagai potentzialki inhibitzaileak edo indartzaileak) paper iragarlea aztertzea izan zen. Potentzialki inhibitzailetzat hartutako aldagaien artetik enpatiak soilik jokaera oldarkorrarekiko erlazio negatiboa erakutsi zuen hormonekin lotzerakoan bai mutilengan bai neskengan. | |
2019 | ||
| Gure ikerketaren helburu orokorra da, egungo arnasguneetan diglosiaren (eta, beraz, endodiglosiaren) eredu klasikoa aplikatu ahal izateko zantzurik aurkitu ote daitekeen aztertzerakoan, ekarpen enpiriko bat egitea. Komunitate batean (Ondarroan gure kasuan) diglosiarik baden edo ez aztertzeko, ezinbestekoa litzateke bertako adin multzo guztien errealitatea aztertzea. | |
2021 | ||
| Gure ikerketaren helburu nagusia da HUHEZIra 1 mailara datozen hizkuntzaprofil ezberdinetako ikasleek hizkuntza hautuaren inguruan dituzten diskurtsoak aztertzea. Jakin nahi dugu zer diskurtso agertzen den profil bakoitzean, zein den euskararen erabilerarekiko duten pertzepzioa fakultatean eta zer balio aitortzen dioten euskarari. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
gu | 8 (0,05) |
Lehen forma
Gure | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Uztaro | 2 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 2 (0,01) |
Osagaiz | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
gu ikerketa | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
gu ikerketa helburu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |