2001
|
|
EAk ere bere burua ezkerrekotzat dauka. Ezker liberalismoa izan da ezkerrekoa zenbait zentzutan, lehen aipatu dugun gizabanakoaren askatasuna asko goraipatu du eta
|
guk
gaur egunean ezker horri hori zor diogu. Baina diskurtso hori ez da adostasun handikoa izan urteetan zehar ezkerrean; pertsona iraultzaren, alderdiaren menpe zegoen, eta azkenean hori," gerturik daukagu odola".
|
2002
|
|
Guretzat egokiena litzateke ez aurkeztea gu bakarrik 2003ko hauteskundeetara, ezker abertzaleko bilgune oso zabal batean aurkeztea baizik. Gure proiektua
|
gu
gaur garena baino askoz garrantzitsuagoa da.
|
2005
|
|
Baina hori ez zen hemengo kontua bakarrik, beste lekuetan ere berdin gertatzen zen. Izan ere, lehengo batean sukaldari famatu bati esan nion bezala, Luis XVI.ak baino hobeto jaten dugu
|
guk
gaur, edozein egunetan.
|
|
Olerkiek duten sentimendu eta irudi poetikoak musikaren bidez ahalik eta hobekien transmititzen saiatu da Zura: " Ehiztari testuan barne tentsio handia dagoela interpretatu dugu, beraz, harmonia nahiko iluna sortu dugu; Kordoban hegoaldea oso presente dagoenez rumba edo flamenko kutsua duen gitarra sartu diogu; Langile eraildu bati langile greba baten inguruan mintzo den olerkia denez melodia tentso eta ebolutiboa sortu dugu; eta Artzain baten heriotzean dantzaldi bat aipatzen da eta
|
guk
gaur egunera egokitu eta rave edota techno kutsua eman diogu". Lorcaren Agurra, berriz," modu librean" interpretatu du Zurak.
|
|
Guk dakigula, horrelako ahalegina egiten den lehenengo aldia da eta, zalantzarik gabe, ahalegin berrien bidez osatu da.
|
Guk
gaur, hemen, historia idatziko dugu izan zen Ikasle Abertzaleak taldeak 2004ko azaroak 17 inguruan antolatutako kanpainan erabili zuen leloa. Zuzen zebiltzan.
|
2011
|
|
Eta orokorrean onartuta dago bakoitzak bere memoria historikoa landu behar duela.
|
Gure
gaur egungo egoerari begiratzen badiogu, pentsatzekoa da hemen ere memoria historikoaren lana egin egingo dela. Batzuek jada egin dute, baina pertsona askok, Errepublikaren memoria historikoa defenditzen dutenean, ez dute hemen, orain, gauza bera egiterik defenditzen.
|
2014
|
|
Subjektuak gogoan, horren gauzatze mailakatuaz gogoeta eragiten du horrek, trantsizio kontzeptua bere potentzialtasun osoan hartuta. Errealitatetik abiatzen gara; eta instituzioetan,
|
gurean
gaur direnak direla, behar diren berrien esperoan izan gabe. Pragmatismo sanoa, eraldatzailea, helbide hartuta, inoiz ere ez helburu.
|
2017
|
|
Hasteko eta behin, diskurtso medikua estamentu zalantza ezina da gaur egun, uste dugu ez dakigula ezertxo ere gure gorputzaren osasunaz, eta sendagileak, bata zuria jantzirik, hark bakarrik esan diezaguke zer den ona eta zer txarra. Erdi Aroko herritarrek nolako harremana apaizarekin, halakoxea
|
guk
gaur egun sendagileekin. Autonomo eta independente izan nahi dugu, baina osasunarekin harreman guztiz hierarkikoa daukagu, jakintza hori guztiz ezezaguna balitzaigu bezala.
|
2019
|
|
" Hausnarketa batzuk planteatu ditugu, gure asmoa ez baitzen soilik haien bizitza kontatzea. Beraien bizitza eta
|
gure
gaur egungo kezkak lotu nahi genituen", azaldu du Lagomak. Hala bada, oholtza gainetik zenbait hausnarketa mahaigaineratzea bilatu dute.
|