2002
|
|
Laukiduraren lauki zenbaiti ohartu. Zirrimarraren hutsez mintzatzeko, denen arteko hiztegiaren finkatzen has gintazke, lerroei ohartuz lehenik,
|
gero
lerro bakoitzeko laukitxoei: t>
|
|
Kütxak bete aitzin. Eta
|
gero
.
|
|
Eta
|
gero
.
|
|
[[I eta [g Aldaketa hau ulertu: lehenago bilduma barreiatua da;
|
gero
, 10naka antolatua. 37 idazkeran 3 zifrak 10 gaiko 3 multzoak adierazten dituela eta 7 zifrak bakarrik gelditzen diren 7 gaiak berehala ohartzen baldin badira ere haur batzuk, ezagutza hori 88 orrialdeetan baizik ez da taldean landuko. zenbatzeko
|
|
Eta
|
gero
.
|
|
Eta
|
gero
.
|
|
(fil Luzera nozioa sartzen da gauza zenbaiten artean luzeena eta laburrena zein diren bilatuz.
|
Gero
luzerak binaka hamarrekoa gainditu erkatuak dira. Paper xingola baten erabiltzen ikasten ahal dute haurrek, luzeren markatzeko, duda izanez geroz.
|
|
24 orrialdeko jarduera bera. Erhiak
|
gero
eta[!] Zenbakien lerroko 5 eta 10 ezaupideei ohartu fiteago erakutsiz, tratamendu orokorrerako bidea egiten da. beste laukitxo batzuen kokatzeko.
|
|
Alabainan, CP mailako ikasle bati 9 2 ulert erraza zaio egoera honetan. Hasteko, 9 gauza ikusi ditu,
|
gero
horietarik 2 gorde dira eta orain zenbat ikus daitezkeen bila� tzen du. Doakion gogoko irudia bere baitan eraikitzen duen ikasleak emaitza ere aiseago aurkituko du. i eta geometrikoak
|
|
Kanikarrek 5 kanika ezarten dütü kütxa bakoitzean eta
|
gero
estalgia hesten dü. Kütxarik aski ükenen ote dü?
|
|
|
Gero
taula hau laukitxoz laukitxo azter daiteke, zenba� kien segidaren zati bat ikertuz (ad., 7tik 13ra, 17tik 23ra, 27tik 33ra, etab.} aldi oroz zenbaki idatziaren eta doa� kion kanika kopuruaren baliokidetasuna azalduz:
|
|
Daigün hilabetea hilabete baratzen dira eta
|
gero
ko urtean sartüko gira. C
|
|
Kontatu eta kalkulua erkatu: untxintxak 7 kontatzen du, 5 kontatzen du, eta
|
gero
dena berriz kontatzen du. Kanikarrek eta Dedek 7 hola" ikusten dute":
|
2005
|
|
Antso Handiaren garaian izan zuen erresumak bere hedadura handiena.
|
Gero
jaunttoen arteko borrokengatik eta bestalde, Gaztela eta Aragoiko erregeak indartu zirelako, Nafarroako erresuma ahulduz joan zen.
|
|
Antso Handiaren garaian izan zuen erresumak bere hedadura handiena.
|
Gero
jaunttoen arteko borrokengatik eta Gaztelako eta Aragoiko erregeak indartu zirelako, Nafarroako erresuma ahulduz joan zen.
|
2008
|
|
Aitak semeari so egin zion lehenik,
|
gero
bere emazteari, eta ez zuen erantzun. Amak erran zion:
|
|
Gizonak semeari so egin zion,
|
gero
emazteari eta biek gero behatu zioten. Orduan aitak emeki burua apaldu eta altxatu zuen, ados zela erakutsiz.
|
|
Gizonak semeari so egin zion, gero emazteari eta biek
|
gero
behatu zioten. Orduan aitak emeki burua apaldu eta altxatu zuen, ados zela erakutsiz.
|
|
• Ez. Mozten ditiat hortzekin eta
|
gero
tu egiten diat. Holaxet!
|
|
• Eta zergatik hori eginen didak, hire laguna naizenaz
|
gero
–
|
|
Pedro doi bat baztertu zen eta begi keinu bat egin zion, irriño batekin.
|
Gero
, alegia idazten ari zela mintzatzen jarraiki zitzaion:
|
|
Ongi erraten dio Amak.
|
Gero
kanpora banoa futbolean jokatzera eta buruarekin golen sartzea maite dut. Gero, Ama heldu da eta erraten dit:
|
|
Gero kanpora banoa futbolean jokatzera eta buruarekin golen sartzea maite dut.
|
Gero
, Ama heldu da eta erraten dit: Are, Pedrito, haugi jatera, orduan mahaian jartzen gara eta beti denetarik jaten dut eltzekaria salbu, ez baitut maite.
|
|
Are, Pedrito, haugi jatera, orduan mahaian jartzen gara eta beti denetarik jaten dut eltzekaria salbu, ez baitut maite.
|
Gero
, arratsero, ene ama eta ene aita beren besaulkietan jartzen dira eta xake jokoan ari dira, eta nik ene eskolako lanak bururatzen ditut.
|
|
Eta xake jokoan segitzen dute ohera joateko ordua arte. Eta
|
gero
, gero ez dut kontatzen ahal lokartzen bainaiz.
|
|
Eta xake jokoan segitzen dute ohera joateko ordua arte. Eta gero,
|
gero
ez dut kontatzen ahal lokartzen bainaiz.
|
2012
|
|
• Gizon batzuk txalupa batetik ari dira, etzana den ontzi baten konpontzen. Kroskoa garbitu ondoren, taulen artean estupa ezartzen dute, eta
|
gero
kroskoa breaz edo mundrun berotuaz emokatzen dute. Istinkatzea deitzen da lan hori.
|
|
burua oihal batez inguratzen dute Turkian bezala. Karabilkatuz goiti doa puntaraino,
|
gero
eta meheago. (...)
|
|
Luis XIII.aren ihizi etxetoaren inguruan, Luis XIV.ak baratzez inguratu palazio izigarri handia eraikiarazi zuen, lehenik Le Vau eta
|
gero
Mansart arkitektoei galdeginik. Frantses moldean sortu baratze horiek, Le Nôtre erregearen baratzezainak asmatu zituen.
|
|
gari ogi, arno (xanpaina), haragi eta arrain fresko gehiago. Edari bero berriak, adibidez txokolatea 8 dok. eta kafea,
|
gero
eta gehiago preziatzen hasi ziren.
|
|
Muturretik eta zakatzetatik kordatuak ziren, eta anda batzuetan eramanak.
|
Gero
idorrarazten ziren eta upeletan ematen. Upel bakoitzean, gutienez 3 000 eta gehienez 10 000 sardina biltzen ziren eta zazpi edo zortzi hilabetez kontserbatzen.
|
2013
|
|
Horrek guziak eraikuntza eta azpiegitura anitz galdegiten du.
|
Gero
eta jende gehiagok Lapurdiko itsasbazterrean bizi nahi du eta, ondorioz, bigarren etxeen kopurua handia da (2008an, bizitegien% 39 Biarritzen,% 43 Donibane Lohizunen). Arrazoi horiengatik, lurren prezioa azkarki goititzen da etxegintzako lursail bihurtuz, ingurune naturalari eta laborantzari gero eta toki gutiago utziz.
|
|
Gero eta jende gehiagok Lapurdiko itsasbazterrean bizi nahi du eta, ondorioz, bigarren etxeen kopurua handia da (2008an, bizitegien% 39 Biarritzen,% 43 Donibane Lohizunen). Arrazoi horiengatik, lurren prezioa azkarki goititzen da etxegintzako lursail bihurtuz, ingurune naturalari eta laborantzari
|
gero
eta toki gutiago utziz.
|
|
Euskal itsasbazterrean laborantza anitz ttipitu da. Biztanleria eta turismoa ikaragarri emendatu dira eta etxebizitzek
|
gero
eta toki gehiago hartzen dute, laborantzako tokia murriztuz. Bizkitartean, etxalde batzuek irauten dute; gehienak neurri ttipikoak dira eta polilaborantzan ari dira.
|
2014
|
|
" Iduri du gatuak ikusi nauela! baina
|
gero
eta fiteago, zaluago, ibiltzen da". Behruz lasterka hasten da, saltzaileen etxolen artetik iraganez, karrika hertsietan, oihalen eta jantzien artetik!
|
|
Libertatea! Bere baitan irriz hasten da Behruz,
|
gero
eta finkiago.
|
|
" Iduri du gatuak ikusi nauela! baina
|
gero
eta fiteago, zaluago, ibiltzen da". Behruz lasterka hasten da, saltzaileen etxolen artetik iraganez, karrika hertsietan, oihalen eta jantzien artetik!
|
|
Libertatea! Bere baitan irriz hasten da Behruz,
|
gero
eta finkiago.
|
|
Bitxiki, denak isiltzen dira. Duteak kikaran egiten duen ziliporta arina,
|
gero
eta goragotik jautsia, xorta bakar bat ere ondoan isuri gabe...
|
|
Bitxiki, denak isiltzen dira. Duteak kikaran egiten duen ziliporta arina,
|
gero
eta goragotik jautsia, xorta bakar bat ere ondoan isuri gabe...
|
|
Karrika batean eskuin, harrabots anitz egiten duen arotz baten lantegiaren aitzinetik pasatuz," Nora eramaten nau? "
|
Gero
ezker, eta xuxen bidexka hertsi batean, eta...
|
|
Karrika batean eskuin, harrabots anitz egiten duen arotz baten lantegiaren aitzinetik pasatuz," Nora eramaten nau? "
|
Gero
ezker, eta xuxen bidexka hertsi batean, eta...
|
2015
|
|
Duen kolore urdinak so egileak irensten ditu eta
|
gero
, ezin da hartarik itzuli...
|
|
Eloik haidorki kontatu zion haien salbatzea.
|
Gero
kuboak eman zizkion, esplikatuz hain segur aingeruak jostatzeko beharra bazukeela. gurtu zituen laborariak, gizon gazte aurpegi iluna, eta pinpirin ihizin ibilki zen emazteari sarearen itzultzera igan zen, bere baitan pentsatuz goiz hori bere biziko miresgarriena zela. Berriz jautsi zelarik sargiako atari handira, ikaskideak beha zitzaizkion.
|
|
|
Gero
kaierean ezarri zuen eta konfiantza berri batek bihotza sustaturik, ipuin osoa idatzi zuen.
|
2016
|
|
◦ Lerroko lehena objektu baten xerka joaten da eta kutxara eramaten du; ondotik, bigarrena joaten da,
|
gero
hirugarrena,...
|
|
◦
|
Gero
, zirkuitu berdera.
|
|
◦ Zirkuituak
|
gero
eta luzeagoak izanki, haurrek gai izan lukete pittaka pittaka zenbait minutuko lasterkaldia egiteko.
|
|
|
Gero
eta oztopo zabalagoa hautatzea.
|
|
•
|
Gero
eta gorago diren oztopoen gainetik jauzi egizu.
|
|
• Eremu errazenean has aurtikitzen, eta
|
gero
eta zailagoan.
|
|
•
|
Gero
eta azkarrago punparaz ezazu.
|
|
• Lehen eta bigarren seinaleen arteko denbora laburtzea, goratasuna aldatzea eta
|
gero
eta euskarri ezegonkorragoak hautatzea.
|
|
• Urean murgiltzeko, apnean egon behar da, eta
|
gero
ahotik hats hartu. Arnas hartzea aktiboa da, eta arnas botatzea ere (erresistentziaren kontra).
|
|
Urpean
|
gero
eta luzeago egotea.
|
|
Taulak eta fritak, behar izanez
|
gero
.
|
|
Eremua lehenik barnatasun ttipian mugaturik,
|
gero
barnatasun ertainean, taldean edo jarduera guneka; binakako jarduera.
|
|
• Urpean den objektu bat xerka ezazu (barnatasun ttipian lehenik,
|
gero
ertainean), urpeko kaiola edo haga erabiliz (edo gabe).
|
|
Hasteko, talde osoan;
|
gero
, launaka.
|
|
Toki
|
gero
eta zehatzagoak aurkitzea.
|
|
• Jokoaren iraupena: 2 minutu;
|
gero
, rolak truka.
|
|
Haur batek urrats bat egiten du aitzina, eta" aurkezpen jestu" bat egiten, bere izena erranez.
|
Gero
, urrats bat gibelera buruz egiten du, borobilera itzultzeko. Talde guziak urrats bat aitzina egiten du, lehen haurraren jestua berregiten eta haren izena errepikatzen; gero, borobilera itzultzen da, urrats bat gibelera buruz eginez.
|
|
Gero, urrats bat gibelera buruz egiten du, borobilera itzultzeko. Talde guziak urrats bat aitzina egiten du, lehen haurraren jestua berregiten eta haren izena errepikatzen;
|
gero
, borobilera itzultzen da, urrats bat gibelera buruz eginez.
|
|
Gorputz atalak baliatzea; jestu
|
gero
eta handiagoak egitea.
|
|
Objektua mugiarazteko, mugimendu
|
gero
eta handiagoak egitea.
|
|
Haur bakoitzarentzat harri bat (eta,
|
gero
, luma bat).
|
|
Irakasleek jarduerak eta egoerak urte guziez berritu behar dituzte, eta
|
gero
eta konplexuagoak izan behar dira. Jarduera horiek, haurrek anitz praktikatzeko gisan antolatu behar dira, hobetzeko parada izan dezaten; eta menderatu dituzten gaitasun berriak azpimarratu behar zaizkie.
|
|
Gorputzaz aritzea eta nork bere burua adieraztea Motrizitate jarduerek eta gorputz esperientziek haurren mugimenduak, zentzumenak, afektuak eta adimen ahalmenak garatzen dituzte. Esploratzeko, nork bere burua adierazteko eta aritzeko parada ematen dute, lehenik ingurumen ezagunean, eta
|
gero
eta berriagoetan.
|
|
2 jarduera gunea: lasterketa lerro bakoitzean, 25 cm (CP), 35 cm (CE1), 40 cm (CE2) inguruko 4 hesi; lehena abiapuntutik 7 metrora, eta
|
gero
5 m guziez.
|
|
|
Gero
eta zaluago eta gero eta luzeago laster egitea.
|
|
Gero eta zaluago eta
|
gero
eta luzeago laster egitea.
|
|
|
Gero
eta fiteago laster egizu.
|
|
Ez zaitez urrunegitik abia.
|
Gero
eta fiteago laster egizu. oin egokia toki egokian pausa ezazu.
|
|
◦
|
Gero
eta gorago jauzi egizu.
|
|
Aurtikitzaile izatea,
|
gero
ebaluatzaile.
|
|
|
Gero
eta azkarrago aurtikitzea.
|
|
|
Gero
eta azkarrago aurtikitzea.
|
|
Maketaren elementuak margoz ingura marka bat uzteko, edo maketa irinez edo hareaz errausta.
|
Gero
," adreilu" elementuak ken edo objektuaren oinarriaz marka bat egin tinduan bustiz, edo maketa gainetik argazkitan har.
|
|
Untxia bezala, jauzi ttipiak eginez. Elefantea bezala, beso ezkerra eta zango ezkerra betan altxatuz, eta
|
gero
beso eskuina eta zango eskuina. kangurua bezala, oin juntoz jauzi eginez. Sugea bezala, herrestan ibiliz.
|
|
◦ Eginkizunak truka, eta
|
gero
objektuak.
|
|
Hirugarren ekintza: Ekintzak egizkizu, lehenik handi eta urrun,
|
gero
ttipi eta hurbil.
|
|
◦ Pilota eskuez atxikiz, biziki gora ibilaraz ezazu,
|
gero
biziki behera.
|
|
◦ Bat batean, pilota pisu pisu bilakatzen da eta erorarazten zaituzte;
|
gero
arintzen da eta pittaka pittaka zutitzen zarete.
|
|
Urpean
|
gero
eta luzeago egotea.
|
|
Gerrikoak, behar izanez
|
gero
.
|
|
Urpean
|
gero
eta luzeago egotea.
|
|
|
Gero
eta luzeago eta molde jarraikian ufatzea. intentsitatea kanbiatzea.
|
|
Urean
|
gero
eta luzeago" zintzilik" egotea.
|
|
Burua gorputzaren ardatzean atxikitzea. lekualdatzea hondoa
|
gero
eta gutiago hunkiz.
|
|
Barnatasun ttipi edo ertainean barreiaturik (gerrikoekin, behar izanez
|
gero
).
|
|
• Torpedoari: Ahuspez ezar zaitez orekan(
|
gero
, bizkarrez). Etzanik egon zaitez, gorputza tinko, burua eta gorputza ardatzean atxikiz.
|
|
Ekintza batzuk menderatzea, azalera
|
gero
eta hertsiagoetan.
|
|
|
Gero
eta gorago.
|
|
2 zangoak oreka barraren gainean atxikitzea,
|
gero
itzultzea, aztalak altxatzea.
|
|
Untxi jauzia egizu. zuti zaitez.
|
Gero
, jauzi bat egizu, gorputza luzatuz. zutik lurrera zaitez lurreratze tapizaren gainera.
|
|
Bulkada har ezazu jauzi oholaren gainean, bi zangoez. Tresna gainera hel zaitez lehenik eskuak plintoaren erditsutan ezarriz,
|
gero
, bi zangoak plintoaren gainean pausa itzazu. Untxi jauzia egizu. zuzen zaitez jauzi bat egiteko, gorputza luzatuz. zutik lurrera zaitez tapizaren gainera.
|
|
Bulkada har ezazu jauzi oholaren gainean, bi zangoez. Tresna gainera hel zaitez lehenik eskuak plintoaren erditsutan ezarriz,
|
gero
, bi zangoak plintoaren gainean pausa itzazu. Untxi jauzia egizu. zuzen zaitez itzuli erdi bat egiteko. zutik lurrera zaitez tapizaren gainera.
|
|
GIMNASTIKA itzulipurdiak ardatzean egitea. itzulipurdien ondotik zuzentzea. orekan egotea. lekualdatzeak menderatzea
|
gero
eta hertsiago eta gero eta gorago diren azaleretan.
|
|
GIMNASTIKA itzulipurdiak ardatzean egitea. itzulipurdien ondotik zuzentzea. orekan egotea. lekualdatzeak menderatzea gero eta hertsiago eta
|
gero
eta gorago diren azaleretan.
|
|
Jokaldien iraupena: 2 minutu(
|
gero
, eginkizunak trukatzen dira).
|