Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 71

2008
‎Olaberen sutegiarekin zer egin erabakitzeko bozketan zer gertatu zen pixka bat gehiago aztertzeko, begira diezaiegun taula honen emaitzei.
2009
‎15 ip neigh show komandoa erabiliz ere lor dezakegu taula hau.
2011
‎2 Bete ezazu taula hau, tratu txarren modalitate bakoitza zertan datzan adieraziz, eta horiek gertatzen diren egoera baten adibide bat emanez.
‎8 Bete ezazu taula hau, eta adierazi zer alderdi neurtzen edo ebaluatzen dituen familiari buruzko informazioa lortzeko tekniketako bakoitzak.
‎6 Bete ezazu taula hau, azaldutako kasu bakoitzak Holmes/ Rahe eskalan zer puntuazio duen gutxi gorabehera adieraziz, uztartzen diren gertaera estresagarriei dagokienez; krisi motari dagokionez (trantsiziozkoa, ustekabekoa?); familiaren oreka hausten duten alderdiei dagokienez; eta oreka berrezartzea errazteko protagonistek eman dituzten erantzun egoki batzuei dagokienez.
2012
‎Kopia ezazu taula hau zure koadernoan eta osa ezazu falta diren datuekin:
‎Ariketa: bete ezazu taula hau. Horretarako, beheko marrazkiak lagungarri izango zaizkizu.
2013
‎1 Har ezazu tarte bat, eta azter ezazu ea eskuratu duzun kazetari batek behar duen testuaren planifikazio gaitasuna. Horretarako, bete ezazu taula hau:
‎1 Unitatearekin amaitzeko azken integrazio jarduera egindakoaren lorpen maila aztertzea komeni zaizu. Horretarako bete ezazu taula hau.
2014
‎–11 Egin ezazu taula hau zeure koadernoan, eta osa itzazu laukiak zure tailerrean dituzun instalazio eta ekipamenduekin
‎2 Laburbildu itzazu taula honetan Erdi Aroko gizartearen ezaugarriak, hurrengo orrialdeko irudia, bideoa eta zure ezagutzak erabiliz. Ekigunean ere baduzu beste informazio iturri baten esteka.
‎1 Zehaztu ezazu taula honetan egokitu zaizkizun zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
‎a) Bete ezazu taula hau, jatorrizko bi dokumentuen ikuspuntua aztertzeko.
‎egingo dugu. Horretarako, osa ezazue taula hau.
‎2 Atal honetan, hainbat lan egin dituzu taldearen adostasuna bideratzeko. Horietan oinarrituta, bete itzazu taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, eskakizunaren arabera.
‎2 Oraingoan ere adostasuna lortzen saiatu zarete. Osa ezazue taula hau horri buruz gogoeta egiteko.
‎2 Ikusi bezala, Amerika esploratu eta konkistatzeak aldaketa ugari ekarri zizkien bai europarrei bai indigenei. Osa ezazue taula hau, landutako eskema erabiliz.
‎2 Plano mota bakoitzak bere ezaugarriak, abantailak eta desabantailak ditu. Horretaz jabetzeko, osa ezazue taula hau aurreko irudiei arretaz behatuta. Amaitu ondoren, joan Infogunean dagoen artikulura eta zuzendu edo osatu egindakoa.
‎2 Atal honetan hainbat lan egin dituzue talde lanean, eta zuen artean antolatu behar izan dituzue eginbeharrak. Horietan oinarrituta, bete itzazu taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, bertako eskakizunaren arabera.
‎2 Ikasnews webgunean," Migrazioa Euskal Herrian" artikuluan, izango dituzue dagokizuen iritziari buruzko informazio iturriak (albistea, irakurleen iruzkinak, grafikoak eta elkarrizketa). Horiek erabiliz, bete ezazue taula hau eta adieraz ezazue iturri bakoitza idazteko zer iturri erabili dituen edota zer grafiko edo adituren adierazpenaz baliatu den.
‎2 Atal honetan hainbat zeregin egingo dituzue taldean, eta, horretarako, zuen artean planifikatu dituzue egin beharrekoak. Horietan oinarrituta, bete itzazue taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, eskakizunaren arabera.
‎Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa ezazu taula hau:
‎2 Zer egin duzue eskaerari erantzuteko? Bete ezazue taula hau galdera horri erantzuteko. Horretarako, lehenik, egin honako galdera hauen inguruko hausnarketa:
‎1 Horretarako, osa ezazu taula hau:
2015
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎1 Horretarako, osa ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎a) Osa ezazu taula hau gertatu dena deskribatuz.
‎– Osa ezazu taula hau jasotako datuekin
‎1 Bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
ditzakezu taula hau hobeto egin ahal izateko.
‎dira. Prozedura hori kontuan izanik, bete ezazue taula hau:
2016
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau.
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau.
‎1 Bete ezazu taula hau.
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎1 Horretarako, osa ezazu taula hau:
‎1 Bete ezazu taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎a) Historian zehar hainbat eredu atomiko egon direla ikusi duzu. Jaso itzazu taula honetan.
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎– Osa ezazu taula hau jasotako datuekin:
‎– Osa ezazu taula hau jasotako datuekin
‎1 Bete ezazu taula hau:
‎OSA EZAZU TAULA hAU
‎1 Osa ezazu taula hau:
‎d) Progresio aritmetikoen prozedura kontuan izanik, bete ezazue taula hau:
‎32 Bete ezazu taula hau zenbaki bakoitza nolakoa den adieraziz:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎1 Horretarako, osa ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau.
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎a) Osa ezazu taula hau gertatu dena deskribatuz.
‎Osa ezazu taula hau jasotako datuekin
‎1 Bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎2 Ondoren, bete ezazu taula hau:
‎1 Bete hutsuneak, aditzak eta kontzeptuak dagokien lekuan ipiniz. Egindako jarduerak berriro ikus ditzakezu taula hau hobeto egin ahal izateko.
2017
‎5 Jarduera amaitu ondoren, bete ezazu taula hau:
‎9 Orain badakizu automobil batek hainbat argi mota izaten dituela; osatu ezazu taula hau mota bakoitzaren alderdi garrantzitsuenak laburtuta.
‎1 Bete ezazu taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
‎1 Osa ezazu taula hau:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia