2008
|
|
Olaberen sutegiarekin zer egin erabakitzeko bozketan zer gertatu zen pixka bat gehiago aztertzeko, begira
|
diezaiegun
taula honen emaitzei.
|
2009
|
|
15 ip neigh show komandoa erabiliz ere lor
|
dezakegu
taula hau.
|
2011
|
|
2 Bete
|
ezazu
taula hau, tratu txarren modalitate bakoitza zertan datzan adieraziz, eta horiek gertatzen diren egoera baten adibide bat emanez.
|
|
8 Bete
|
ezazu
taula hau, eta adierazi zer alderdi neurtzen edo ebaluatzen dituen familiari buruzko informazioa lortzeko tekniketako bakoitzak.
|
|
6 Bete
|
ezazu
taula hau, azaldutako kasu bakoitzak Holmes/ Rahe eskalan zer puntuazio duen gutxi gorabehera adieraziz, uztartzen diren gertaera estresagarriei dagokienez; krisi motari dagokionez (trantsiziozkoa, ustekabekoa?); familiaren oreka hausten duten alderdiei dagokienez; eta oreka berrezartzea errazteko protagonistek eman dituzten erantzun egoki batzuei dagokienez.
|
2012
|
|
Kopia
|
ezazu
taula hau zure koadernoan eta osa ezazu falta diren datuekin:
|
|
Ariketa: bete
|
ezazu
taula hau. Horretarako, beheko marrazkiak lagungarri izango zaizkizu.
|
2013
|
|
1 Har ezazu tarte bat, eta azter ezazu ea eskuratu duzun kazetari batek behar duen testuaren planifikazio gaitasuna. Horretarako, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Unitatearekin amaitzeko azken integrazio jarduera egindakoaren lorpen maila aztertzea komeni zaizu. Horretarako bete
|
ezazu
taula hau.
|
2014
|
|
–11 Egin
|
ezazu
taula hau zeure koadernoan, eta osa itzazu laukiak zure tailerrean dituzun instalazio eta ekipamenduekin
|
|
2 Laburbildu
|
itzazu
taula honetan Erdi Aroko gizartearen ezaugarriak, hurrengo orrialdeko irudia, bideoa eta zure ezagutzak erabiliz. Ekigunean ere baduzu beste informazio iturri baten esteka.
|
|
1 Zehaztu
|
ezazu
taula honetan egokitu zaizkizun zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
|
|
a) Bete
|
ezazu
taula hau, jatorrizko bi dokumentuen ikuspuntua aztertzeko.
|
|
egingo dugu. Horretarako, osa
|
ezazue
taula hau.
|
|
2 Atal honetan, hainbat lan egin dituzu taldearen adostasuna bideratzeko. Horietan oinarrituta, bete
|
itzazu
taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, eskakizunaren arabera.
|
|
2 Oraingoan ere adostasuna lortzen saiatu zarete. Osa
|
ezazue
taula hau horri buruz gogoeta egiteko.
|
|
2 Ikusi bezala, Amerika esploratu eta konkistatzeak aldaketa ugari ekarri zizkien bai europarrei bai indigenei. Osa
|
ezazue
taula hau, landutako eskema erabiliz.
|
|
2 Plano mota bakoitzak bere ezaugarriak, abantailak eta desabantailak ditu. Horretaz jabetzeko, osa
|
ezazue
taula hau aurreko irudiei arretaz behatuta. Amaitu ondoren, joan Infogunean dagoen artikulura eta zuzendu edo osatu egindakoa.
|
|
2 Atal honetan hainbat lan egin dituzue talde lanean, eta zuen artean antolatu behar izan dituzue eginbeharrak. Horietan oinarrituta, bete
|
itzazu
taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, bertako eskakizunaren arabera.
|
|
2 Ikasnews webgunean," Migrazioa Euskal Herrian" artikuluan, izango dituzue dagokizuen iritziari buruzko informazio iturriak (albistea, irakurleen iruzkinak, grafikoak eta elkarrizketa). Horiek erabiliz, bete
|
ezazue
taula hau eta adieraz ezazue iturri bakoitza idazteko zer iturri erabili dituen edota zer grafiko edo adituren adierazpenaz baliatu den.
|
|
2 Atal honetan hainbat zeregin egingo dituzue taldean, eta, horretarako, zuen artean planifikatu dituzue egin beharrekoak. Horietan oinarrituta, bete
|
itzazue
taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, eskakizunaren arabera.
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Zer egin duzue eskaerari erantzuteko? Bete
|
ezazue
taula hau galdera horri erantzuteko. Horretarako, lehenik, egin honako galdera hauen inguruko hausnarketa:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
2015
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
a) Osa
|
ezazu
taula hau gertatu dena deskribatuz.
|
|
– Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
|
ditzakezu
taula hau hobeto egin ahal izateko.
|
|
dira. Prozedura hori kontuan izanik, bete
|
ezazue
taula hau:
|
2016
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
a) Historian zehar hainbat eredu atomiko egon direla ikusi duzu. Jaso
|
itzazu
taula honetan.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
– Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin:
|
|
– Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
OSA
|
EZAZU
TAULA hAU
|
|
1 Osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
d) Progresio aritmetikoen prozedura kontuan izanik, bete
|
ezazue
taula hau:
|
|
32 Bete
|
ezazu
taula hau zenbaki bakoitza nolakoa den adieraziz:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
a) Osa
|
ezazu
taula hau gertatu dena deskribatuz.
|
|
Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Bete hutsuneak, aditzak eta kontzeptuak dagokien lekuan ipiniz. Egindako jarduerak berriro ikus
|
ditzakezu
taula hau hobeto egin ahal izateko.
|
2017
|
|
5 Jarduera amaitu ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
9 Orain badakizu automobil batek hainbat argi mota izaten dituela; osatu
|
ezazu
taula hau mota bakoitzaren alderdi garrantzitsuenak laburtuta.
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
|
|
1 Osa
|
ezazu
taula hau:
|