2013
|
|
1 Har ezazu tarte bat, eta azter ezazu ea eskuratu duzun kazetari batek behar duen testuaren planifikazio gaitasuna. Horretarako, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Unitatearekin amaitzeko azken integrazio jarduera egindakoaren lorpen maila aztertzea komeni zaizu. Horretarako bete
|
ezazu
taula hau.
|
2014
|
|
2 Laburbildu
|
itzazu
taula honetan Erdi Aroko gizartearen ezaugarriak, hurrengo orrialdeko irudia, bideoa eta zure ezagutzak erabiliz. Ekigunean ere baduzu beste informazio iturri baten esteka.
|
|
1 Zehaztu
|
ezazu
taula honetan egokitu zaizkizun zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
|
|
a) Bete
|
ezazu
taula hau, jatorrizko bi dokumentuen ikuspuntua aztertzeko.
|
|
egingo dugu. Horretarako, osa
|
ezazue
taula hau.
|
|
2 Atal honetan, hainbat lan egin dituzu taldearen adostasuna bideratzeko. Horietan oinarrituta, bete
|
itzazu
taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, eskakizunaren arabera.
|
|
2 Oraingoan ere adostasuna lortzen saiatu zarete. Osa
|
ezazue
taula hau horri buruz gogoeta egiteko.
|
|
2 Ikusi bezala, Amerika esploratu eta konkistatzeak aldaketa ugari ekarri zizkien bai europarrei bai indigenei. Osa
|
ezazue
taula hau, landutako eskema erabiliz.
|
|
2 Plano mota bakoitzak bere ezaugarriak, abantailak eta desabantailak ditu. Horretaz jabetzeko, osa
|
ezazue
taula hau aurreko irudiei arretaz behatuta. Amaitu ondoren, joan Infogunean dagoen artikulura eta zuzendu edo osatu egindakoa.
|
|
2 Atal honetan hainbat lan egin dituzue talde lanean, eta zuen artean antolatu behar izan dituzue eginbeharrak. Horietan oinarrituta, bete
|
itzazu
taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, bertako eskakizunaren arabera.
|
|
2 Ikasnews webgunean," Migrazioa Euskal Herrian" artikuluan, izango dituzue dagokizuen iritziari buruzko informazio iturriak (albistea, irakurleen iruzkinak, grafikoak eta elkarrizketa). Horiek erabiliz, bete
|
ezazue
taula hau eta adieraz ezazue iturri bakoitza idazteko zer iturri erabili dituen edota zer grafiko edo adituren adierazpenaz baliatu den.
|
|
2 Atal honetan hainbat zeregin egingo dituzue taldean, eta, horretarako, zuen artean planifikatu dituzue egin beharrekoak. Horietan oinarrituta, bete
|
itzazue
taula honetako atalak bakarka nahiz taldeka, eskakizunaren arabera.
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Zer egin duzue eskaerari erantzuteko? Bete
|
ezazue
taula hau galdera horri erantzuteko. Horretarako, lehenik, egin honako galdera hauen inguruko hausnarketa:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
2016
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
a) Osa
|
ezazu
taula hau gertatu dena deskribatuz.
|
|
Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Bete hutsuneak, aditzak eta kontzeptuak dagokien lekuan ipiniz. Egindako jarduerak berriro ikus
|
ditzakezu
taula hau hobeto egin ahal izateko.
|
2017
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
|
|
1 Osa
|
ezazu
taula hau:
|