2011
|
|
2 Bete
|
ezazu
taula hau, tratu txarren modalitate bakoitza zertan datzan adieraziz, eta horiek gertatzen diren egoera baten adibide bat emanez.
|
|
8 Bete
|
ezazu
taula hau, eta adierazi zer alderdi neurtzen edo ebaluatzen dituen familiari buruzko informazioa lortzeko tekniketako bakoitzak.
|
|
6 Bete
|
ezazu
taula hau, azaldutako kasu bakoitzak Holmes/ Rahe eskalan zer puntuazio duen gutxi gorabehera adieraziz, uztartzen diren gertaera estresagarriei dagokienez; krisi motari dagokionez (trantsiziozkoa, ustekabekoa?); familiaren oreka hausten duten alderdiei dagokienez; eta oreka berrezartzea errazteko protagonistek eman dituzten erantzun egoki batzuei dagokienez.
|
2012
|
|
Kopia
|
ezazu
taula hau zure koadernoan eta osa ezazu falta diren datuekin:
|
|
Ariketa: bete
|
ezazu
taula hau. Horretarako, beheko marrazkiak lagungarri izango zaizkizu.
|
2013
|
|
1 Har ezazu tarte bat, eta azter ezazu ea eskuratu duzun kazetari batek behar duen testuaren planifikazio gaitasuna. Horretarako, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Unitatearekin amaitzeko azken integrazio jarduera egindakoaren lorpen maila aztertzea komeni zaizu. Horretarako bete
|
ezazu
taula hau.
|
2014
|
|
–11 Egin
|
ezazu
taula hau zeure koadernoan, eta osa itzazu laukiak zure tailerrean dituzun instalazio eta ekipamenduekin
|
|
1 Zehaztu
|
ezazu
taula honetan egokitu zaizkizun zereginak ondo egiteko gai izan zaren ala ez.
|
|
a) Bete
|
ezazu
taula hau, jatorrizko bi dokumentuen ikuspuntua aztertzeko.
|
|
Aurrera jarraitu baino lehen, komeni zaizu atal honetan ikasitakoaz hausnarketa egitea. Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
2015
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
a) Osa
|
ezazu
taula hau gertatu dena deskribatuz.
|
|
– Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
2016
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
– Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin:
|
|
– Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
32 Bete
|
ezazu
taula hau zenbaki bakoitza nolakoa den adieraziz:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
1 Horretarako, osa
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau.
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
a) Osa
|
ezazu
taula hau gertatu dena deskribatuz.
|
|
Osa
|
ezazu
taula hau jasotako datuekin
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
2 Ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
2017
|
|
5 Jarduera amaitu ondoren, bete
|
ezazu
taula hau:
|
|
9 Orain badakizu automobil batek hainbat argi mota izaten dituela; osatu
|
ezazu
taula hau mota bakoitzaren alderdi garrantzitsuenak laburtuta.
|
|
1 Bete
|
ezazu
taula hau, ikertzaileek biziaren sorrerari buruz ateratako ondorioei buruzkoa:
|
|
1 Osa
|
ezazu
taula hau:
|