2000
|
|
Ongi betetzen du
|
ez
dakit zein frantses pentsalariren esaldi eder hau: «Mieux vautetre un Socrate mecontent qu, un pourceau repu» (Zerri asea baino hobe Sokrates kexubat izatea).
|
2002
|
|
Argitara emandako hitzaldietako batzuk benetan foroan edo senatuan emandakoak dira, eta beste batzuk berariaz argitaratzeko idatziak (filipiko gehienak, esaterako). Benetako hitzaldietatik badirudi batzuk dicta de scripto irakurri zirela, beste batzuk oharretan oinarriturik azaldu eta gero ohar berriekin beste era batera landu eta idatzi zirela, eta azkenik beste batzuetan
|
ez
dakigu zein den esandakoaren eta idatzitakoaren arteko erlazioa. Hitzaldi politikoetan katilinarioak eta filipikoak bakarrik gailentzen dira agertzen den herri maitasuna eta etsaien gorrotoagatik; lege auzietan ordea ia denetan agertzen da irudimen bizia erretorika tekniken zerbitzuan eta bereziki hunkimena erdietsi nahian.
|
2003
|
|
|
Ez
dakit zein mailataraino den garrantzitsua UEUren bilakaera ulertzeko, baina azken aipu horren bidetik zera azpimarratu nahi dut: garai hartan, 1968ko maiatzaren ondoren eta 1970eko Burgoseko epaiketaren ostean, Euskal Herriko zenbait sektoretan hain arruntak ziren jarrera erradikaletatik urrun zeudela UEUren sorreran aritutako hainbat lagun eta hain sakabanatuta zegoen euskal kulturako talde desberdinak biltzeko borondate irmoa zutela, esklusibismoak alde batera utzita.
|
2004
|
|
Ezin da neurtu bai liburuaren egileak, bai liburuaren bultzatzaile eta argitaratzailcek egin duten ahalegina. Nik uste dut guztion esker ona merezi dutela, nahizela
|
ez
jakin zein neurritan eskertuko diegun egindako lana.
|
2006
|
|
Ebaluazio irizpideak ez ezagutzea. Guraso adoptiboak izango direnek
|
ez
dakite zein alderdi ebaluatuko diren, eta ondorioz ez dakite ziur nola jokatubehar duten. Haien ezaugarri pertsonal batengatik arbuiatuak izatearen beldur dira, eta mesfidati ager daitezke ebaluazioaz arduratzen den pertsonaren aurrean, alegia, objektiboa ez izatearen edo inpartzialak ez izatearenbeldur izanik.
|
|
Nahiko gogorra zen guztien kontra eztabaidatzea. Ikasturte batean berenetxera gonbidatu ninduten egun batzuk pasatzera, Ordiziako
|
ez
dakit zein jaizirela eta. Horrela ezagutu nituen gurasoak ere.
|
2007
|
|
Berrogei urte pasatxo dauzkat orain, eta, txikia nintzenean, Agua de Solares-ek zeukan Espainiako Estatuan ur mineralaren merkatuaren zatirik handiena. Krisi bat izan zuen;
|
ez
dakit zein tokitan, lixiba zeukan sorta bat aurkitu zuten. Euren estrategia ezer ere ez egitea izan zen.Ostrukak egiten duena egin zuten:
|
|
Hala, haurrek hainbat errealitate sozialen inguruan zer dakiten ez ezik, ezagutza hori garapen aro bakoitzean nola antolatzen duten ere badakigu. Bainaoraindik
|
ez
dakigu zein diren ezagutza hori bereganatzea eta garatzea ahalbidetzenduten prozesu eta mekanismo sozialak. Horretarako, ezinbestekoa da pertsonakharen mundu sozialarekin dituen eragin trukeak aztertzea (Echeita, 1988).
|
2008
|
|
Bozkatu zutenen nortasunak ez ditugunez ezagutzen, boto emaileen finkotasuna ezin dugu neurtu, eta
|
ez
dakigu zein puntutaraino berak izan ziren hauteskunde guztietan, edo boladako parte hartzea izan zen, hau da, aurten batzuk eta hurrengoan beste batzuk, aurkezten ziren hautagaiek loturiko sostengatzaileen arabera. Horrez gain, bakoitzak nori bozkatu zion jakingo bagenu, agintaldi ezberdinetako hautagaien arteko boto ontzi aldaketaren eragina neurtzeko moduan izango ginateke.
|
|
Haren esanetan, Boluntarioen Milizian sartu zen, baina zer egin behar zuen bada«? un hombre que tenia antticipos de tantta consideracion en el Govierno, canttidades enormes empleadas en la fabrica y matteriales empleados en la elavoracion sabiendo que aquel Govierno miraba con odio a los que no afecttasen ser partidarios suyos? »638
|
Ez
dakigu zein puntutarainoko eragina eduki zuen Ibarzabalen abokatuak landutako defentsa ildo berriak, baina oraingo honetan purifikazio batzordeak Ibarzabalen eskakizuna onartzea erabaki zuen«, convencida inttimamentte de la buena fé con que se inscribio en la milicia como lo acreditto mientras estubo inscritto con su portte ejemplar y moderado»639 Era horretara, Murua eta Kortesena izan ezik, baztertutako liberal ohiak udalera bueltatzeko moduan zeuden 1826ko udazkenean.
|
|
Itxura denez, Eibar liberalen esku egon zen bitartean, apaizik gehienak herritik alde egin zuten, baina Astiazaran gelditu zirenetariko bat izan zen. Baina, Argianorekin alderatuta nahiko argi gutxikoa zenez eta karmeldarren komentuko esperientziak bere jokabidea zertxobait zuzendu zuenez, Sarasuak
|
ez
zekien zein puntutaraino zen kaltegarria.
|
|
Wallonek umeak ispiluaren aurrean egindako ikerketen bidez azaltzen du prozesu hori. Jaiotzean, umeak
|
ez
daki zein den inpresioen iturria. Sentsibilitatea interozeptiboa da, eta umeak ez du bere irudiaren aurrean erantzuten.
|
|
(bat= tab). Pertsonak badaki idatzi behar duen hitzak a, b eta t letrak dituela, baina
|
ez
daki zein ordenatan. Arazoa ez datza espazioan edo lateraltasunean, gorputz eskeman, pertzepzioan edo mugimenduaren urritasunean batean.
|
|
Afirkan, portagonistak, osturkak? Badaki zein grafema jarri, baina
|
ez
daki zein ordenatan jarri.
|
2009
|
|
Nik uste, haientzat, askorentzatberriro ere beren barnean psikologia eta beren animoak askatzeko eta goratzekoizan zela, hori eskertzekoa da, aitorpen modu bat da, errekonozimendu modu bat.Nik uste, neurri txiki batean gaia gizarteratzen lagundu zuela; nik daukadan sentsazioa da administrazio publikoan gai hauek nahiko present dauzkagula, hau da, badakigu existitzen direla eta politiken bitartez bultzatzen ditugu. Erakunde batzukoso sartuta daude, baina
|
ez
dakit zein puntutaraino oraindik ez dugu lortu gaiagizarteratzea, alegia, garrantzia daukaten beste gai batzuk presenteago badira.
|
2010
|
|
Vergarak, Morak, Jaureguik eta Gordoak zioten
|
ez
zekitela zeinen ardura zenIpanemako egoera, eta ondorioz ez zuten inor salatzen, baina bai agerian utzi nahizuten beraiek ikusia, ondoren migratu behar zutenek pairatu ez zezaten beraienpatua.
|
2011
|
|
Bake epaileak posible du eskatutako frogak egitateak argitzeko nahikoa izango ez direla eta/ edo berak
|
ez
dakit zein froga praktikatuko lukeela esatea (PZLren 429.1 art.). Proposamen hauek ez dituzte alderdiak lotzen, baina horiekin bat frogaproposamenean aldaketak onartuko zaizkie. Edonola ere, frogak ahozko ikustaldi publikoan, bake epailearen eta idazkari judizialaren presentzian eta kontraesanarekin praktikatuko dira (PZLren 289.1).
|
|
Euskal Herriko eskola gazteak ez dira gai ikus entzunezkoen lengoaiaren funtsak deskribatzeko eta
|
ez
dakite zein baldintzaren arabera funtzionatzen duen lengoaia horrek. Ez dute diskurtso egituraturik begien aurrean dutena modu arrazoituan azaltzeko.
|
|
«Hara», esan nion: «zer dela-eta ikusten duzu zuk nire semea Interneten?» Orduan esan zidan bera zegoela gonbidatu
|
ez
dakit zein taldetan eta nire semearen profila bertan zegoela. Eta hori 16 urte dituen semearekin jazo bazen, zer ez ote den gertatuko txikiarekin?
|
2012
|
|
|
Ez
dakigu zein bide hartuko duten gasen igorpenak eteteko ahaleginek, ez etazein izango den klima aldaketaren bilakaera. Badaude, ostera, kezkarako motiboak, eta oroz gainetik, konstatazio bat egin daiteke:
|
|
Hautatu ez nuen mundu batean jaio naiz. aldatu ezindudan bizitza batean bizi naiz. Nire existentzia atzematen hasten naizenean. aurkitzendut. egon
|
ez
dakit zeinek hementxe ipinita nagoela. ez dakit zergatik. zertarako.Aurkitzen dut galderaz eta kezkaz eta minez beteriko izakia naizela. Aurkitzen duteginahalak egin arren. nire existentzia erabaki duten eta gobernatzen duten indarrek, patuak, nire ahalegin guztiak burlatzen dituztela. nire egintzak alferrik direla.zentzurik ez dutela.
|
2017
|
|
Ang II k eta Ang 1 (Mas hartzailearen bidez) eragiten dute, bakoitzak bere modura, hainbat zelulen biziraupenean edo heriotzan (Giani et al., 2007; Muñoz et al., 2010). Horretarako, hainbat bidezidor zelular desberdin erabiltzen dituzte, edo bidezidor konkretubatean eragin kontraj arriak dituzte. AngII k espermatozoideen bidezidor hauetan dituen eraginaaztertuta dagoen arren, oraindik
|
ez
dakigu zein eragin eduki ote ditzakeen Ang 1 k (Mashartzailearen bidez) espermatozoideetan. Gure hasierako hipotesia da Ang 1 k Mashartzailearen bidez espermatozoideen biziraupen bidezidorrak aktibatzen dituela, konkretukiPI3K/ Akt bidea.
|