Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 15

2002
‎Eta ez dakit nola, biok asazkatu edo, lasai lasi geratu ginen, bakoitzak bere askatasuntxoa eskuratu genuela uste izanik. Baina geroago... urak beuren bidean.
‎Gure ama eta Asun bi izaki berdinezak zirela begitandu zitzaidan. Ez dakit nola, baina ama minak jo ninduen eta egun haietan beste gonadunik ez nuen gogoan izan.
2004
‎Lehen hala/ orain hola/ gero ez jakin nola. Azerikumea/ azeri.
2005
‎Jadanik errana dugu parabola bat dela hori. Hortik eta, deustarik sortu dela mundu hau, nehork eskurik sartu gabe, uste gabetarik, halabeharrez, nehork ez daki nola, bada bide.
‎Ordenagailu bat ikusiko dudalarik, nehork ez daki nola programatua, gizonik aintzinean izan gabe, lanean ari, nehork ez daki nondik ateraia, kobre, burdin, berina, plastiko elgarren ondoan gertaturik" halabeharrez", haizeak eta ur xortek pusaturik" uste gabetarik", bakoitza bere tokian, bakoitzak bere lana egiten duela, orduan sinetsiko dut ordenagailu handiena baino askoz ere gehiago den gizonaren burumuinak ere uste ga... Orduan sinetsiko dut, munduaren hastapenean zen zerbait hura (baina nondik ateratzen da zerbait hori?) zapartatu dela eta mundu miresgarri hau egiten hasi, beti eta handiago, beti eta zabalago.
2007
‎Batek ez daki nola izango dan mundun bizi dan artian.
2013
Ez dakit nola zuzenduko" iran
2015
‎Independienteek bazeukatek hitza, eta ez hitza bakarrik diskurtsoa ere badutela esanen nikek Jeff. Eta ez diat entenditzen, zeren atzo inutilak desorganizatuak inozoak eta burges txiki batzuk hituan independienteak joder Jeff beste aldizkari orain independiente bat begian ez zekiat nola organizatu ahal izan dira hainbeste aldizkari independiente kaleratzeko.
2017
‎Mundua eta bizitza ez dira inondik ere suertatu berak aurreikusi eta desiratu bezalakoak. Goiok ez daki nola aurre egin kolapso horri, itxaropen guztia porrot egindako errealitate irudikapenean jokatua baitzeukan. Apustua galduta, ezerk ez du zentzurik.
2019
‎Senarrak ez du, antza denez, lagun gehiagorik, eta Florak duen lagun bakarra Peggy da. Honek ez du bere lagunaren Senarra batere maite eta" ez dakit nola soportatzen duzun" (116) bezalakoak esaten dizkio. Senarrak ere, ez du laguna batere maite.
2021
‎Era berean, irakurgaiekin egiten den lanketari edota irudien nahiz ikus entzunezkoen irakaskuntzari aplika dakiokeen zerbait dela uste du IE4 k: " Testu bat edo irudi bat ez badakite nola irakurtzen den, ez dute jakingo nola irakatsi". Hau da, testuak edota horiei lagunduz joan ohi diren bestelako euskarriak ikuspegi literario artistiko batetik irakurtzeko eta ondoren helburu beraz irakasteko tresnak falta badira, lanketa horren eraginkortasun pedagogikoa ez da esanguratsua izango.
‎Inolako irakurketa kritikorik egin gabe jartzen ditugu umeak irudi, serie eta bestelakoen aurrean. Ez dakigu nola egin. Umeekin irakurtzen jarri behar dugulako nolabaiteko kontzientziazioa egon daitekeen arren, irudiaren kontsumoaren ingurukoa ez dago".
‎" Ikusten dut formazioan dagoela gakoa, eta egiteko modu batzuk trasladatu behar zaizkiela irakasleei. Ez dakit nola egin daitekeen hori, baina bai pentsatu testuak ulertzetik nola eraman sorkuntzaraino. Hori irakasleek ez dakitelako, eta hor hanka motz daudela, ez dutelako nahi, baizik eta ez dakitelako nola egin hori.
‎Ez dakit nola egin daitekeen hori, baina bai pentsatu testuak ulertzetik nola eraman sorkuntzaraino. Hori irakasleek ez dakitelako, eta hor hanka motz daudela, ez dutelako nahi, baizik eta ez dakitelako nola egin hori. Orduan askotan jartzen ditugu ikasleak sortzen baina oinarririk gabe; bestela, oso teoriatik baina gero ezin sorkuntzara iritsi.
‎Zerbait utzi, ze ni gero konbentzituta nago hori ernatu egiten dela, noizbait ernatuko da. Ez dakit nola, baina lantzen edo uzten diren haziak ernatu egiten dira. Nik uste dut gaur egungo gazteak harritzea zaila dela, bideo batekin, edo Rosaliaren kanta batekin, edo Michael Jordanen kanasta batekin, edo Messiren gol batekin lortzen ez dena, harritzea poesia batekin".
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia