2002
|
|
Eta
|
ez
dakit nola, biok asazkatu edo, lasai lasi geratu ginen, bakoitzak bere askatasuntxoa eskuratu genuela uste izanik. Baina geroago... urak beuren bidean.
|
|
Gure ama eta Asun bi izaki berdinezak zirela begitandu zitzaidan.
|
Ez
dakit nola, baina ama minak jo ninduen eta egun haietan beste gonadunik ez nuen gogoan izan.
|
2004
|
|
Lehen hala/ orain hola/ gero
|
ez
jakin nola. Azerikumea/ azeri.
|
2005
|
|
Jadanik errana dugu parabola bat dela hori. Hortik eta, deustarik sortu dela mundu hau, nehork eskurik sartu gabe, uste gabetarik, halabeharrez, nehork
|
ez
daki nola, bada bide.
|
|
Ordenagailu bat ikusiko dudalarik, nehork
|
ez
daki nola programatua, gizonik aintzinean izan gabe, lanean ari, nehork ez daki nondik ateraia, kobre, burdin, berina, plastiko elgarren ondoan gertaturik" halabeharrez", haizeak eta ur xortek pusaturik" uste gabetarik", bakoitza bere tokian, bakoitzak bere lana egiten duela, orduan sinetsiko dut ordenagailu handiena baino askoz ere gehiago den gizonaren burumuinak ere uste ga... Orduan sinetsiko dut, munduaren hastapenean zen zerbait hura (baina nondik ateratzen da zerbait hori?) zapartatu dela eta mundu miresgarri hau egiten hasi, beti eta handiago, beti eta zabalago.
|
2007
|
|
Batek
|
ez
daki nola izango dan mundun bizi dan artian.
|
2013
|
|
|
Ez
dakit nola zuzenduko" iran
|
2015
|
|
Independienteek bazeukatek hitza, eta ez hitza bakarrik diskurtsoa ere badutela esanen nikek Jeff. Eta ez diat entenditzen, zeren atzo inutilak desorganizatuak inozoak eta burges txiki batzuk hituan independienteak joder Jeff beste aldizkari orain independiente bat begian
|
ez
zekiat nola organizatu ahal izan dira hainbeste aldizkari independiente kaleratzeko.
|
2017
|
|
Mundua eta bizitza ez dira inondik ere suertatu berak aurreikusi eta desiratu bezalakoak. Goiok
|
ez
daki nola aurre egin kolapso horri, itxaropen guztia porrot egindako errealitate irudikapenean jokatua baitzeukan. Apustua galduta, ezerk ez du zentzurik.
|
2019
|
|
Senarrak ez du, antza denez, lagun gehiagorik, eta Florak duen lagun bakarra Peggy da. Honek ez du bere lagunaren Senarra batere maite eta"
|
ez
dakit nola soportatzen duzun" (116) bezalakoak esaten dizkio. Senarrak ere, ez du laguna batere maite.
|
2021
|
|
Era berean, irakurgaiekin egiten den lanketari edota irudien nahiz ikus entzunezkoen irakaskuntzari aplika dakiokeen zerbait dela uste du IE4 k: " Testu bat edo irudi bat
|
ez
badakite nola irakurtzen den, ez dute jakingo nola irakatsi". Hau da, testuak edota horiei lagunduz joan ohi diren bestelako euskarriak ikuspegi literario artistiko batetik irakurtzeko eta ondoren helburu beraz irakasteko tresnak falta badira, lanketa horren eraginkortasun pedagogikoa ez da esanguratsua izango.
|
|
Inolako irakurketa kritikorik egin gabe jartzen ditugu umeak irudi, serie eta bestelakoen aurrean.
|
Ez
dakigu nola egin. Umeekin irakurtzen jarri behar dugulako nolabaiteko kontzientziazioa egon daitekeen arren, irudiaren kontsumoaren ingurukoa ez dago".
|
|
" Ikusten dut formazioan dagoela gakoa, eta egiteko modu batzuk trasladatu behar zaizkiela irakasleei.
|
Ez
dakit nola egin daitekeen hori, baina bai pentsatu testuak ulertzetik nola eraman sorkuntzaraino. Hori irakasleek ez dakitelako, eta hor hanka motz daudela, ez dutelako nahi, baizik eta ez dakitelako nola egin hori.
|
|
Ez dakit nola egin daitekeen hori, baina bai pentsatu testuak ulertzetik nola eraman sorkuntzaraino. Hori irakasleek ez dakitelako, eta hor hanka motz daudela, ez dutelako nahi, baizik eta
|
ez
dakitelako nola egin hori. Orduan askotan jartzen ditugu ikasleak sortzen baina oinarririk gabe; bestela, oso teoriatik baina gero ezin sorkuntzara iritsi.
|
|
Zerbait utzi, ze ni gero konbentzituta nago hori ernatu egiten dela, noizbait ernatuko da.
|
Ez
dakit nola, baina lantzen edo uzten diren haziak ernatu egiten dira. Nik uste dut gaur egungo gazteak harritzea zaila dela, bideo batekin, edo Rosaliaren kanta batekin, edo Michael Jordanen kanasta batekin, edo Messiren gol batekin lortzen ez dena, harritzea poesia batekin".
|