2007
|
|
Gasteizko Farmazia Fakultateko Edurne Simon eta Bittor Rodriguez irakasleen lanaren emaitza dira Bromatologia eta Giza nutrizioa eta dietetika liburuak. Bata zein bestea erabilgarri izan daitezke,
|
ez
bakarrik unibertsitateko irakasle eta ikasleentzat, baita nutrizionista eta dietistentzat ere.
|
2008
|
|
Unibertsitateko mailakoak ez diren irakasleek badute Lurraren Zientzietako irakasgaiak emateko behar den hasierako prestakuntza? Uste dugu baietz, eta
|
ez
bakarrik unibertsitateko prestakuntza geologikoagoa dutenak, biologiaren alorrekoak ere bai. Gure elkartean (AEPECT), horiek guztiak antolakuntza lanetan eta gure bi urteko sinposioetako prestakuntza eta partaidetza lanetan ditugu.
|
2020
|
|
Mahai gainean jarri behar dugu hezkuntzaren debate erreala: ...gure ikasleen arteko aukera berdintasuna; hasteko, dituzten desberdintasunak gainditzeko; nola gaurkotzen dugun hezkuntza sistema, bai IKTak baita atzerriko hizkuntzak direla eta; nola ziurtatzen dugun oinarrizko konpetentzien garapena derrigorrezko hezkuntzan; nola garatzen dugun gure gazteek behar duten Lanbide Heziketa; zer egingo dugun batxilerrarekin benetako hezkuntza etapa bihur dadin, eta
|
ez
bakarrik unibertsitaterako sarbidea; Rajoyren garaian egindako murrizketei buelta ematea; irakasleen lana eta profesionaltasuna duintzea eta unibertsitatean ematen den hasierako prestakuntza optimizatzea.
|
2021
|
|
Ikerketaren aldeko apustua benetan egin nahi bada, diru askoz gehiago sartu behar da unibertsitatean.
|
Ez
bakarrik unibertsitatean, baina, hasteko, unibertsitatean. Barne produktu gordinarekiko egiten den ikerketa gastua," inbertsioa" esaten dut nik, jaitsi egin da azken urteotan.
|
2022
|
|
Unibertsitate politiko eta sozialaren ikuspegitik, arazo erreal, bertako eta unekoekin" bustitzen" den unibertsitatea irudikatzen dugu. Pedagogikoki ere erakargarria da unibertsitate politiko eta sozial hori,
|
ez
bakarrik unibertsitatea merkatuen logika zerbitzari eta produktibistatik ateratzen duelako, baizik eta ikasleei esperientzia errealak eskaintzen dizkielako eta inguru horietan aurki ditzaketelako unibertsitatean aurkituko ez dituzten ezagutza eta gaitasun preziatuak. Herri mugimenduarekin eta gizarte eragileekin hitzarmenak sinatu lirateke, ezagutza elkarri banatzeko eta baliabideak trukatzeko.
|
|
Horregatik guztiagatik da gero eta ohikoagoa Wikipedia tresna pedagogiko gisa hezkuntza testuingurutan erabiltzea (Soler Adillon et al. in Santacruz et al., 2019). De Blas eta Zamorak (2019) ikaskuntza prozesuetan 2.0 tresnak erabiltzearekin lotutako hezkuntza onura ugari azpimarratzen dituzte,
|
ez
bakarrik unibertsitate ikasketa gehienetan garrantzitsuak diren gaitasun espezifiko eta orokor asko hobetu eta sakontzen direlako, baita ikasgelan rol berriak sartzen direlako eta ezagutzaren transferentzia hobetzen delako ere, eta:
|