Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 5

2007
‎Gasteizko Farmazia Fakultateko Edurne Simon eta Bittor Rodriguez irakasleen lanaren emaitza dira Bromatologia eta Giza nutrizioa eta dietetika liburuak. Bata zein bestea erabilgarri izan daitezke, ez bakarrik unibertsitateko irakasle eta ikasleentzat, baita nutrizionista eta dietistentzat ere.
2008
‎Unibertsitateko mailakoak ez diren irakasleek badute Lurraren Zientzietako irakasgaiak emateko behar den hasierako prestakuntza? Uste dugu baietz, eta ez bakarrik unibertsitateko prestakuntza geologikoagoa dutenak, biologiaren alorrekoak ere bai. Gure elkartean (AEPECT), horiek guztiak antolakuntza lanetan eta gure bi urteko sinposioetako prestakuntza eta partaidetza lanetan ditugu.
2020
‎Mahai gainean jarri behar dugu hezkuntzaren debate erreala: ...gure ikasleen arteko aukera berdintasuna; hasteko, dituzten desberdintasunak gainditzeko; nola gaurkotzen dugun hezkuntza sistema, bai IKTak baita atzerriko hizkuntzak direla eta; nola ziurtatzen dugun oinarrizko konpetentzien garapena derrigorrezko hezkuntzan; nola garatzen dugun gure gazteek behar duten Lanbide Heziketa; zer egingo dugun batxilerrarekin benetako hezkuntza etapa bihur dadin, eta ez bakarrik unibertsitaterako sarbidea; Rajoyren garaian egindako murrizketei buelta ematea; irakasleen lana eta profesionaltasuna duintzea eta unibertsitatean ematen den hasierako prestakuntza optimizatzea.
2022
‎Unibertsitate politiko eta sozialaren ikuspegitik, arazo erreal, bertako eta unekoekin" bustitzen" den unibertsitatea irudikatzen dugu. Pedagogikoki ere erakargarria da unibertsitate politiko eta sozial hori, ez bakarrik unibertsitatea merkatuen logika zerbitzari eta produktibistatik ateratzen duelako, baizik eta ikasleei esperientzia errealak eskaintzen dizkielako eta inguru horietan aurki ditzaketelako unibertsitatean aurkituko ez dituzten ezagutza eta gaitasun preziatuak. Herri mugimenduarekin eta gizarte eragileekin hitzarmenak sinatu lirateke, ezagutza elkarri banatzeko eta baliabideak trukatzeko.
‎Horregatik guztiagatik da gero eta ohikoagoa Wikipedia tresna pedagogiko gisa hezkuntza testuingurutan erabiltzea (Soler Adillon et al. in Santacruz et al., 2019). De Blas eta Zamorak (2019) ikaskuntza prozesuetan 2.0 tresnak erabiltzearekin lotutako hezkuntza onura ugari azpimarratzen dituzte, ez bakarrik unibertsitate ikasketa gehienetan garrantzitsuak diren gaitasun espezifiko eta orokor asko hobetu eta sakontzen direlako, baita ikasgelan rol berriak sartzen direlako eta ezagutzaren transferentzia hobetzen delako ere, eta:
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia