Emaitzak: 5
2007 | ||
Gasteizko Farmazia Fakultateko Edurne Simon eta Bittor Rodriguez irakasleen lanaren emaitza dira Bromatologia eta Giza nutrizioa eta dietetika liburuak. Bata zein bestea erabilgarri izan daitezke, | ez bakarrik unibertsitateko irakasle eta ikasleentzat, baita nutrizionista eta dietistentzat ere. | |
2008 | ||
Unibertsitateko mailakoak ez diren irakasleek badute Lurraren Zientzietako irakasgaiak emateko behar den hasierako prestakuntza? Uste dugu baietz, eta | ez bakarrik unibertsitateko prestakuntza geologikoagoa dutenak, biologiaren alorrekoak ere bai. Gure elkartean (AEPECT), horiek guztiak antolakuntza lanetan eta gure bi urteko sinposioetako prestakuntza eta partaidetza lanetan ditugu. | |
2020 | ||
Mahai gainean jarri behar dugu hezkuntzaren debate erreala: ...gure ikasleen arteko aukera berdintasuna; hasteko, dituzten desberdintasunak gainditzeko; nola gaurkotzen dugun hezkuntza sistema, bai IKTak baita atzerriko hizkuntzak direla eta; nola ziurtatzen dugun oinarrizko konpetentzien garapena derrigorrezko hezkuntzan; nola garatzen dugun gure gazteek behar duten Lanbide Heziketa; zer egingo dugun batxilerrarekin benetako hezkuntza etapa bihur dadin, eta | ez bakarrik unibertsitaterako sarbidea; Rajoyren garaian egindako murrizketei buelta ematea; irakasleen lana eta profesionaltasuna duintzea eta unibertsitatean ematen den hasierako prestakuntza optimizatzea. | |
2022 | ||
Unibertsitate politiko eta sozialaren ikuspegitik, arazo erreal, bertako eta unekoekin" bustitzen" den unibertsitatea irudikatzen dugu. Pedagogikoki ere erakargarria da unibertsitate politiko eta sozial hori, | ez bakarrik unibertsitatea merkatuen logika zerbitzari eta produktibistatik ateratzen duelako, baizik eta ikasleei esperientzia errealak eskaintzen dizkielako eta inguru horietan aurki ditzaketelako unibertsitatean aurkituko ez dituzten ezagutza eta gaitasun preziatuak. Herri mugimenduarekin eta gizarte eragileekin hitzarmenak sinatu lirateke, ezagutza elkarri banatzeko eta baliabideak trukatzeko. | |
Horregatik guztiagatik da gero eta ohikoagoa Wikipedia tresna pedagogiko gisa hezkuntza testuingurutan erabiltzea (Soler Adillon et al. in Santacruz et al., 2019). De Blas eta Zamorak (2019) ikaskuntza prozesuetan 2.0 tresnak erabiltzearekin lotutako hezkuntza onura ugari azpimarratzen dituzte, | ez bakarrik unibertsitate ikasketa gehienetan garrantzitsuak diren gaitasun espezifiko eta orokor asko hobetu eta sakontzen direlako, baita ikasgelan rol berriak sartzen direlako eta ezagutzaren transferentzia hobetzen delako ere, eta: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ez | 5 (0,03) |
Lehen forma
ez | 5 (0,03) |
Argitaratzailea
Uztaro | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Elhuyar Zientzia eta Teknologia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ez bakarrik | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ez bakarrik unibertsitate | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |