2010
|
|
Bi arrazoi nagusi nabarmentzen dituzte irakurleek aldizkaria ondo baloratzeko orduan: gustura irakurtzea eta bertokoa izatea batetik, eta
|
euskara
sustatzea bestetik. Aldizkariaren zabalpen eremuaren arabera, bata edo bestea gailentzen da.
|
|
gustura irakurtzea eta bertakotasuna azpimarratzen dira aldizkarien balorazio positiboa egiteko. Txorierrin eta Eibarren, aldiz, gehiago dira esaten dutenak
|
euskara
sustatzea dela balorazio positiboa egiteko arrazoia. Nolanahi ere, bost aldizkarietan arrazoi biak maila berean jartzen dituztenen kopurua ere altua da.
|
|
6 Agerkariguztiekaurreikusibainobaloraziohobeajasodute, hurbiltasuneko informazio lantzen eta
|
euskara
sustatzen betetzen duten funtzioagatik batik bat. Izan ere, bi horiek dira irakurleek balorazio positiboa egiteko erabili dituzten arrazoi nagusiak.
|
2011
|
|
Branding arruntean bezala, zuzenekoa bainoago, zeharkakoa da eraginkorra. Esate baterako, euskararen aldeko kanpainak egin beharrean, euskaraz egitea izanen litzateke
|
euskara
sustatzeko social branding eraginkorrena, nonbait. Beraz, gure ikerketaren ondorio praktikoetara joz, social branding delakora hurbildu gara:
|
|
Beraz, gure ikerketaren ondorio praktikoetara joz, social branding delakora hurbildu gara: euskarazko merkataritza izenek
|
euskara
sustatzen al dute. Ganorazko erantzuna emateko, lehendabizi, euskarazko markagintza edo merkataritza izenen merkatua zertan den argitu behar dugu.
|
2013
|
|
b) EAEn
|
Euskara
sustatzeko planaren (Eusko Jaurlaritza, Kultura Saila, 2011) datuetatik abiatutako inferentzietan oinarrituz, esango genuke 1.000.000 lagun direla gai euskaraz ondo irakurtzeko, baina hori ez da erreala.
|
2014
|
|
– Kooperatibaren jarduera bera da motibazio iturri nagusietako bat (lan munduan
|
euskara
sustatzea). Kideetako batek honela dio:
|
|
|
Euskara
sustatzea ez ezik, Euskal Herriak nolabaiteko askapen mediatikoa lortzea ere izan zen Euskal Telebistaren xedea. Informazio eremu espainiarraren katea haustea.
|
2015
|
|
Adibidez,
|
Euskara
Sustatzeko Atala 1957an sortu zuen Vianako Printzea Erakundearen barnean (López Goñi, 2002: 152).
|
|
Hala ere, beste bi erabakiek Nafarroako ikastolei Diputazioaren babesa eman zieten. Eskaera M. J. Urmeneta diputatuak, VPEk eta
|
Euskara
Sustatzeko Atalak aurkeztu zuten (López Goñi, 2002: 178; Izu Belloso, 2013:
|
2021
|
|
Eus Ele tipologiako ikasleen ustez, fakultatea ez da testuinguru euskalduna. Hainbat irakasleren partetik ikusten dute
|
euskara
sustatzeko saiakera, ez, ordea, ikasleen portaeretan. Aipatzen dute fakultatera etorri aurretik ez zutela espero hainbeste gaztelania entzutea eta fakultatea ingurune erdalduntzat jotzen dute.
|
2022
|
|
Beste batzuk unibertsitate baitakoak, esaterako: Joxe Azurmendi Katedra" euskal pentsamendua" aztertzeko. IXA taldea. Euskaltzaindia, UZEI edo Elhuyarrekin egiten dituen kolaborazioak
|
euskara
sustatzeko. GEZKI institutuak ekonomia soziala lantzen duten eragileekin egiten dituen kolaborazioak.
|