Emaitzak: 8
2010 | ||
Bi arrazoi nagusi nabarmentzen dituzte irakurleek aldizkaria ondo baloratzeko orduan: gustura irakurtzea eta bertokoa izatea batetik, eta | euskara sustatzea bestetik. Aldizkariaren zabalpen eremuaren arabera, bata edo bestea gailentzen da. | |
gustura irakurtzea eta bertakotasuna azpimarratzen dira aldizkarien balorazio positiboa egiteko. Txorierrin eta Eibarren, aldiz, gehiago dira esaten dutenak | euskara sustatzea dela balorazio positiboa egiteko arrazoia. Nolanahi ere, bost aldizkarietan arrazoi biak maila berean jartzen dituztenen kopurua ere altua da. | |
6 Agerkariguztiekaurreikusibainobaloraziohobeajasodute, hurbiltasuneko informazio lantzen eta | euskara sustatzen betetzen duten funtzioagatik batik bat. Izan ere, bi horiek dira irakurleek balorazio positiboa egiteko erabili dituzten arrazoi nagusiak. | |
2011 | ||
Branding arruntean bezala, zuzenekoa bainoago, zeharkakoa da eraginkorra. Esate baterako, euskararen aldeko kanpainak egin beharrean, euskaraz egitea izanen litzateke | euskara sustatzeko social branding eraginkorrena, nonbait. Beraz, gure ikerketaren ondorio praktikoetara joz, social branding delakora hurbildu gara: | |
Beraz, gure ikerketaren ondorio praktikoetara joz, social branding delakora hurbildu gara: euskarazko merkataritza izenek | euskara sustatzen al dute. Ganorazko erantzuna emateko, lehendabizi, euskarazko markagintza edo merkataritza izenen merkatua zertan den argitu behar dugu. | |
2014 | ||
– Kooperatibaren jarduera bera da motibazio iturri nagusietako bat (lan munduan | euskara sustatzea). Kideetako batek honela dio: | |
2021 | ||
Eus Ele tipologiako ikasleen ustez, fakultatea ez da testuinguru euskalduna. Hainbat irakasleren partetik ikusten dute | euskara sustatzeko saiakera, ez, ordea, ikasleen portaeretan. Aipatzen dute fakultatera etorri aurretik ez zutela espero hainbeste gaztelania entzutea eta fakultatea ingurune erdalduntzat jotzen dute. | |
2022 | ||
Beste batzuk unibertsitate baitakoak, esaterako: Joxe Azurmendi Katedra" euskal pentsamendua" aztertzeko. IXA taldea. Euskaltzaindia, UZEI edo Elhuyarrekin egiten dituen kolaborazioak | euskara sustatzeko. GEZKI institutuak ekonomia soziala lantzen duten eragileekin egiten dituen kolaborazioak. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
euskara | 8 (0,05) |
Lehen forma
euskara | 8 (0,05) |
Argitaratzailea
Uztaro | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
euskara sustatu | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
euskara sustatu al | 1 (0,01) |
euskara sustatu bestetik | 1 (0,01) |
euskara sustatu bete | 1 (0,01) |
euskara sustatu saiakera | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |